Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ongelukjes die dubieus lijken.....

<<

Anoniem78

Bericht 23 Okt 2014 13:58

Ongelukjes die dubieus lijken.....

Gisteravond zaten mijn vriend en ik op de bank tv te kijken. Mijn vriend had zijn handen achter zijn hoofd gevouwen en ik wilde zijn buik kriebelen, maar daar schrok hij van en zijn armen schoten omlaag. Toen kwam keihard zijn elleboog op mijn jukbeen. Oh mennn wat een pijn....daarna flink koelen natuurlijk. Ik voelde al dat het dik werd en vanochtend werd ik wakker met jawel, een dik, blauw oog :eyes:
Ik heb mijn moeder ff gebeld, ze werkt in het ziekenhuis, om ff te vragen of ik er iets aan kan doen. Ze moest wel lachen om hoe het gebeurt was. Op een gegeven moment kreeg ik appje van mijn pa met een link naar een blijf van mijn lijf huis, haha. Even lekker geouwehoerd. Maar ik kan me voorstellen dat andere mensen denken: hmmm rare plek voor een blauwe plek. Ik was vanochtend ff in de stad en ik kreeg al veel blikken toegeworpen:palm:
Jullie wel eens van die rare ongelukjes gehad?
<<

Ramses

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 23 Okt 2014 14:01

Re: Ongelukjes die dubieus lijken.....

Mijn vriend heeft mijn vinger eens zwaar gekneusd omdat ik hem de kieteldood gaf en hij daar niet zo goed tegen kon! :P

Een blauw oog ziet er wel ernstiger uit, maar zolang jullie er samen maar om kunnen lachen toch?
<<

Anoniem126

Bericht 23 Okt 2014 14:03

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem78

Bericht 23 Okt 2014 14:07

Mijn vriend voelt zich behoorlijk schuldig, dat vind ik dan wel weer schattig. Maar absoluut niet nodig, en erom lachen komt vast nog, nu doet lachen pijn :pirat:
<<

Anoniem321

Bericht 23 Okt 2014 14:09

Ik heb wel eens gehad dat ik een kastdeurtje zo uut de kast trok en dat kwam met de punt net boven mijn oog. Ook bont en blauw. In de bus werden mij toen ook blikken toegeworpen ja..
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Okt 2014 14:11

Ik heb eens schoonmaakmiddel in mijn ogen gemeerd. Dat was knalrood en bleef tranen. Ik werd steeds aangesproken in de trein of het wel ging, ik zag er echt uit alsof ik de hele dag zat te huilen.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem122

Bericht 23 Okt 2014 14:12

Auw, pijnlijk! Ik ben een keer flink uitgeschoten met mijn scheermesje, is echt jaren geleden, een strook huid van 6/7cm lang van mijn onderbeen af. Beetje lastig alleen dat ik op dat moment in therapie zat vanwege depressie en automutilatie.. Volgde psychomotorische therapie, dus moest altijd in sportkleding komen.. M'n therapeute heeft wel 3x gevraagd of het echt een ongelukje was. :laughcry:
<<

Anoniem315

Bericht 23 Okt 2014 14:14

Tijdens mijn zwangerschap ben ik tot twee keer toe 'mishandeld':

1. blauw/rood/paars dik oog door een steek van een, jawel, hommel.
2. een schaafplek op en onder m'n neus, doordat mijn paard een takkenstruik/bos in vloog en ik met m'n kop tegen een tak knalde.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Okt 2014 14:15

Mijn man heeft wel eens een tand gebroken op de rand van het zwembad die door de tandarts is teruggezet, die heb ik er later nog een keer per ongeluk uitgestoten toen onze tanden tegen elkaar botsten. Zijn voortanden stonden van nature ietsje scheef en dat vond ik juist leuk staan, de tandarts heeft die tand er toen recht ingezet. Dat vond ik wel even wennen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem125

Bericht 23 Okt 2014 14:21

Ik was in slaap gevallen in de trein. Ik schrok wakker en zag dat we al op het station waren waar ik eruit moest. Dus ik als een gek mijn (zware) backpack van zo'n drager die boven je hoofd hangt getrokken, daarbij kwam mijn backpack op mijn oog terecht en viel ik in het gangpad, haha. Echt super lompe actie. Ik had nog een week een blauw/paars/geel oog.

Iedereen die ik vertelde hoe het kwam keek me argwanend aan. Ze dachten vast dat ik in elkaar gemept was door mijn toenmalige vriend, die inderdaad geen lieverdje was, maar mij nooit iets heeft aangedaan, haha!
<<

Anoniem193

Bericht 23 Okt 2014 14:37

Ik heb mijzelf een keer opgesloten in de douche, tenminste het traphekje blokkeerde de deur en ik kon er niet meer uit. Ik was toen alleen thuis met de kinderen, uiteindelijk heb ik het raam uit de deur geslagen met een borstel om mijzelf te kunnen bevrijden. Ik had snijwonden in mijn handen en liet dat de volgende dag toch maar even controleren of er niet nog glas in zat. Bij de huisarts werd ik helemaal ondervraagd hoe het gebeurd was en wie er thuis waren.
<<

Anoniem127

Bericht 23 Okt 2014 17:12

Mijn kinderen zagen er laatste alledrie niet uit: jongste had het traphekje in haar gezicht geslagen: wond onder haar oog en rondom het oog paars en blauw. Middelste zat in het gezicht helemaal onder de opengekrabte muggenbulten en de oudste liep mank omdat ze was uitgegleden over een banaan (dit gebeurt buiten tekenfilms dus ook). Toen vroeg ik me in de winkel wel af wat mensen van ons zouden denken.
<<

Anoniem78

Bericht 23 Okt 2014 17:46

Soms mis ik de "vind ik leuk knop" hier:-)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 23 Okt 2014 17:48

Ik ben echt een klungel eerste klas, dus mijn omgeving is mijn blauwe plekken wel gewend. Toen ik ze dus echt van mijn ex had keek in eerste instantie niemand op. Maar toen ik van de trap afging dacht ik: hier lul ik me niet meer uit. En dat wou ik ook niet.

Ik vond het wel ooit heel genant dat ik van de trap gedonderd was een paar treden, maar op mn stuitje. En ik moest die dag met een nieuwe baan beginnen....ik liep echt alsof ik te hard in mijn kont genomen was, hahaha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem124

Bericht 23 Okt 2014 18:11

K ben gewoon twee keer, net zoals in de Donald Duck, in de tuin op een hark gestapt die daar lag. Voordat ik in de gaten had wat er tegen m'n kop knalde zag ik echt even sterretjes. Blauw oog kwam de dag erna en was inderdaad blijf van m'n lijfhuis rijp.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2014 18:13

Mij man zat ooit op de bank. Toen ik voor hem stond tilde hij mij op, maar zo onhandig dat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur kwam. :cry:
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Okt 2014 18:59

Mijn ex is ooit een beetje "lullig" terecht gekomen op zijn kruis tijdens het werk. Als ik er alleen al naar wees of keek begon hij al te piepen. Hij liep de eerste dagen ook wat anders en zitten was ook niet zo fijn. Daar heb ik ook veel vragen over gehad... :laughcry:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem286

Bericht 23 Okt 2014 19:12

Haha, ja lullig he zulke dingen. Ik ben een aantal jaren geleden gevallen met mijn fiets en had toen een gat in mijn hoofd bij mijn wenkbrauw. Op de eerste hulp kreeg ik een aantal vragende blikken toegeworpen van zowel verpleegkundigen als arts, toen ik me daar melde samen met mijn man die al wat biertjes teveel op had.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 23 Okt 2014 22:56

Ik had gister echt de domste actie ever. Ik was met mijn vriend in de Ikea en hij zei iets heel doms. Facepalm waardig zegmaar. Dus ik wilde bij wijze van grapje met m'n hoofd tegen de muur bonken zo van; hoe dom ben jij? Maar ik bonkte iets te hard en had de hele middag en avond een dikke bult op m'n voorhoofd.
Gelukkig is het vannacht weggetrokken en zie je er nu niks meer van..

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 24 Okt 2014 07:51

Elliot schreef:Ik had gister echt de domste actie ever. Ik was met mijn vriend in de Ikea en hij zei iets heel doms. Facepalm waardig zegmaar. Dus ik wilde bij wijze van grapje met m'n hoofd tegen de muur bonken zo van; hoe dom ben jij? Maar ik bonkte iets te hard en had de hele middag en avond een dikke bult op m'n voorhoofd.
Gelukkig is het vannacht weggetrokken en zie je er nu niks meer van..

Ik ga echt stuk, whahahahahahha. Dat zou mij ook zo kunnen gebeuren :laughcry:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem88

Bericht 24 Okt 2014 07:56

Toen ex en ik nog thuis woonden, sliep ik regelmatig bij ex, hij had toen een twijfelaar van 1.20 breed ofzo. Hij heeft me ooit, tijdens het omdraaien in z'n slaap een hoek verkocht, daar heb ik echt wel even een tijdje een blauwe en pijnlijke neus aan overgehouden.
<<

Anoniem88

Bericht 24 Okt 2014 08:07

Ohja, en pas nog trouwens, toen had ik zoiets doms. Ik was alleen thuis, ging eten, patatjes, had er helemaal zin in, zet m'n bord op de leuning van de bank en duik vervolgens met m'n (steak)mes en vork in m'n hand zelf ook op de bank. Resultaat: ik zet m'n mes in m'n eigen bovenbeen :palm:

Ik had een dunne broek aan dus best wel een snijwond in m'n been. Klein, maar diep, dus moest gehecht. Vriend van de voetbal opgebeld, samen naar de HAP, toen hebben ze toch ook maar gevraagd of het een ongelukje was of doelbewust. Vriend en ik reageerden wat lacherig maar later begon ik me ineens af te vragen of m'n dossier niet op een bepaalde manier zichtbaar was, want toen ik nog met m'n ex was heb ik gesprekken met m'n huisarts gehad over de situatie en is er een notitie in m'n dossier gegaan dat er bij ons in huis huiselijk geweld voor kwam. Dus misschien dacht die assistente dat er serieus wat aan de hand was en liepen m'n vriend en ik eigenlijk alleen maar lacherig te doen omdat we het zo'n stomme actie van mij vonden. Assistente keek toen namelijk ook het even heel raar, heb nav daarvan toch maar even gevraagd of ide notitie weer uit mijn dossier zou kunnen...

Edit: die patatjes heb ik die avond niet meer gehad, nog zonder te eten baar de HAP vertrokken. Ik had het laatste restje en toen we thuis kwamen was het natuurlijk al steenkoud en waren de supermarkten én cafetaria al dicht. En ik had er zo'n trek in :cry:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Okt 2014 09:03

Wij sliepen vroeger nog wel eens op een eenpersoons matras op de grond. We waren aan het stoeien en hij had mij in een soort houdgreep, toen viel ik en schaafde met mijn kin over de vloerbedekking...
Resultaat: een grote korst op mijn kin en een verhaal wat niet uit te leggen was. (Collega's zeiden al:'stoeien :^^: )
Erg fijn ook als je achter de kassa zit, ik heb er toen een sport van gemaakt om iedereen die het vroeg een ander verhaal te vertellen :P

Die bananenschil :cheering:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 24 Okt 2014 09:19

Ik heb ooit Louise laten vallen tegen de punt van een houten speelgoedkist, gebeurde tijdens het bukken. Ze heeft heel lang een flinke, blauwe plek gehad op haar gezicht. Ik heb ook een keer haar vingers tussen de deur gestoken. Ik was dus beide keren wel de oorzaak, maar het was niet met opzet, men plaagt me er nog steeds mee.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem78

Bericht 24 Okt 2014 09:45

Haha prachtige verhaleb :popcorn:
Volgende

Terug naar Algemeen