Ohja, en pas nog trouwens, toen had ik zoiets doms. Ik was alleen thuis, ging eten, patatjes, had er helemaal zin in, zet m'n bord op de leuning van de bank en duik vervolgens met m'n (steak)mes en vork in m'n hand zelf ook op de bank. Resultaat: ik zet m'n mes in m'n eigen bovenbeen
Ik had een dunne broek aan dus best wel een snijwond in m'n been. Klein, maar diep, dus moest gehecht. Vriend van de voetbal opgebeld, samen naar de HAP, toen hebben ze toch ook maar gevraagd of het een ongelukje was of doelbewust. Vriend en ik reageerden wat lacherig maar later begon ik me ineens af te vragen of m'n dossier niet op een bepaalde manier zichtbaar was, want toen ik nog met m'n ex was heb ik gesprekken met m'n huisarts gehad over de situatie en is er een notitie in m'n dossier gegaan dat er bij ons in huis huiselijk geweld voor kwam. Dus misschien dacht die assistente dat er serieus wat aan de hand was en liepen m'n vriend en ik eigenlijk alleen maar lacherig te doen omdat we het zo'n stomme actie van mij vonden. Assistente keek toen namelijk ook het even heel raar, heb nav daarvan toch maar even gevraagd of ide notitie weer uit mijn dossier zou kunnen...
Edit: die patatjes heb ik die avond niet meer gehad, nog zonder te eten baar de HAP vertrokken. Ik had het laatste restje en toen we thuis kwamen was het natuurlijk al steenkoud en waren de supermarkten én cafetaria al dicht. En ik had er zo'n trek in