Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Over tien jaar....

<<

Anoniem119

Bericht 20 Okt 2014 15:16

Over tien jaar....

Wat denk jij?

Over tien jaar...

.... woont Bliss met haar Italiaanse lover in la bella Firenze
... heeft Susan net een bestseller geschreven. Maar haar kinderboek doet het ook erg goed onder de kleintjes.
... neemt Bazinga nog een katje er bij, naast haar twee honden en drie katten, en natuurlijk haar man.
... begint L. van Parel al flink te puberen en haar ouders uit te testen omdat ze zó graag naar dat ene feestje wil.
... heeft Happinazz een succesvol bedrijf in de woonindustrie
... speelt Silly_one een prachtwedstrijd op Roland Garros
... leert Cotton haar kleine zoontje stiekem al tractor rijden
... zit Caro heerlijk aan de witte wijn met haar geliefde in Frankrijk
... een dorp verderop doet Whatever hetzelfde
... leert Alibi aan haar dochter dat motorrijden voor stoere chicks is
... haalt Carrie's dochter stiekem de make up van haar moeder tevoorschijn als ze alleen is. En trekt ze die prachtige bruidsjurk ook aan.
... is Nougat helemaal back to basic gegaan in een klein huisje aan de heide, waar ze geniet van haar twee kinderen en heeft ze alle luxe opgegeven.
... heeft Rebecca net een patissiers prijs gewonnen
... gaat MzCharlotte met haar zoon een lekker weekendje naar Londen, lekker cultuursnuiven samen.
... runt Zero een succesvolle fotografiestudio doordeweeks, maar in het weekend gaat ze lekker festivalhoppen met haar gekke kerel.
... gaat L. van Weetjewel lekker stappen in het weekend gewoon met haar moeder, omdat het kan.
... geniet Aziraphale nog elke dag als ze dat flinke stuk door de natuur moet fietsen 's ochtends vroeg in alle stilte.
... leert Harrison haar hippe kindertjes fietsen in Amsterdam.. niet in de trambaan komen met je wiel!

... zijn we hopelijk allemaal nog hier op het forum!

VUL AAN! :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 20 Okt 2014 15:18

Re: Over tien jaar....

Marin schreef:Wat denk jij?

Over tien jaar...

.... woont Bliss met haar Italiaanse lover in la bella Firenze

HAHA! Toen ik de topictitel las dacht ik: gadver, echt geen zin om over na te denken, veel te ver weg! Dus moest wel lachen toen ik bovenstaande las. Ik acht de kans op een Italiaanse lover zeer klein (ik val d'r gewoon niet op), maar je weet maar nooit hè :P
❤️ 7 juni 2018
<<

Burgemeester Johanna

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 20 Okt 2014 15:20

Zijn de Burgemeester van Zeg maar Yes met pensioen en dragen ze het stokje over aan de Baby Burgemeesters :good: :smile:
<<

Anoniem156

Bericht 20 Okt 2014 15:22

Haha superleuk bedacht!
<<

Anoniem 69

Bericht 20 Okt 2014 15:29

... runt Poubelle een groot beautyblog en puilen haar kasten uit van alle make-up, kleding, etc.
... woont Taeda met haar man en kind(eren) in een mooi huis wat helemaal aan haar wensen voldoet.

Leuk topic! Ik heb nu weinig tijd om verder te denken. Misschien vanavond nog even.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2014 16:06

... runt Marin een succesvol fotobedrijf en werkt ze vanuit huis met de kinderen om haar heen.
... staat Lejow niet meer voor de klas, maar heeft ze een webshop voor taarten en armbandjes en organiseert ze creatieve workshops.
... heeft Lady ook een prachtgezin en is ze hoofdverpleegkundige op de SEH.

Mare die wedstrijd ga ik echt nooit spelen haha. Nu al 2 maanden niet meer kunnen tennissen vanwege een blessure.

Anoniem119

Bericht 20 Okt 2014 16:10

Silly-One schreef:Mare die wedstrijd ga ik echt nooit spelen haha. Nu al 2 maanden niet meer kunnen tennissen vanwege een blessure.

Oh wat balen! :( Nou, zeg nooit nooit.. :)
<<

Anoniem124

Bericht 20 Okt 2014 16:12

Hahahahaha, geweldig idee!

...is MARIN thuismoeder van drie zoontjes met blonde kuiven en rechtopstaande kraagjes :heart: . Ze heten Felix, Pepijn en Alexander. Dat is wél veel wc poetsen zal ze dan verzuchten! Maar gelukkig is dat prima te combineren naast haar eigen succesvolle bedrijfje als bruiloft- en kinderfotograaf.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2014 16:12

Marin schreef:
Silly-One schreef:Mare die wedstrijd ga ik echt nooit spelen haha. Nu al 2 maanden niet meer kunnen tennissen vanwege een blessure.

Oh wat balen! :( Nou, zeg nooit nooit.. :)

Grapjas, Maar tegen Federer wil ik nog wel een keertje tennissen haha

Anoniem119

Bericht 20 Okt 2014 16:16

Charles schreef:Hahahahaha, geweldig idee!

...is MARIN thuismoeder van drie zoontjes met blonde kuiven en rechtopstaande kraagjes :heart: . Ze heten Felix, Pepijn en Alexander. Dat is wél veel wc poetsen zal ze dan verzuchten! Maar gelukkig is dat prima te combineren naast haar eigen succesvolle bedrijfje als bruiloft- en kinderfotograaf.

HAHAHA geweldig ook! Pepijn staat hier wel op het lijstje, maar onze favoriete naam staat hier niet tussen. Wel erg leuk zeg. Komt helemaal goed. Maar voor die wc heb ik natuurlijk een schoonmaakster he. Wel erg lief. Leuk toekomstbeeld, drie zoontjes :love:

Jeetje, over tien jaar gaan jouw drummels ook alweer naar de middelbare school. Ik zie ze al gaan, J helemaal verliefd op de lerares Engels, en R staat zodra de bel gaat voor de pauze als eerste in de rij voor een broodje kaassouflé.

Haha Silly, tegen Federer zou wel heel gaaf zijn ja! Ach, gewoon lekker blijven dromen toch? :)
<<

Anoniem124

Bericht 20 Okt 2014 16:20

HAHAHAHAHAHAHA ik hoop toch echt dat ze dan liever worteltjes eet maar ik betwijfel het. Gister hoorde ik ineens gestommel in de keuken zat ze met haar vinger in de knijpfles honing...'Lekkah honin' ze mompelen.

Ja en zoonlief zal dan al wel een vriendin hebben van 5 jaar ouder. :omg:
<<

Anoniem86

Bericht 20 Okt 2014 16:26

.. Heeft Charles nog een kindje erbij en een hele goedlopende zaak met fotografie, en staat ze in alle bladen daarmee!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Okt 2014 16:35

- Runt Pippa haar eigen B&B in een mooie boerderij ergens in het Groene Hart waar ze ook woont met man en kindjes
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2014 19:31

Haha... Wat een geweldig topic dit!

Woont Spencer met haar man en 3 kindjes in een prachtig huis met tuin. R. Zit in groep 8 en ligt nu al goed bij de meisjes, dat wordt nog wat in de brugklas!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem315

Bericht 20 Okt 2014 19:49

Wat supercool bedacht! :smile:

... Woont Elliot in een cute vrijstaand huis met haar man en 2 blonde kids en een hoogbejaarde Saar (bovenop de kast in haar diva mandje) en Willempie (languit op de bank) en het complete Blond servies in de kast. Ze heeft dan een topbaan en werkt niet meer naast een stel hekserige collega's, maar is zelf de grootste heks en heeft het recht iedereen te ontslaan die haar dwarsboomt.

... Heeft MZCharlotte vier kinderen en woont ze in een landhuis in Engeland.

... Is Rizzoli al een paar jaar getrouwd met haar grote liefde en is ze in verwachting van haar derde kind. Ze werkt parttime als clini-clown in een gezellig ziekenhuis in de buurt van haar ouderlijk huis.

... Werkt CBL als callcenter medewerker bij een klachtenbureau van gebruiksproducten, daarnaast werkt ze vrijwillig in hondenpension Den Ouden Kluijf. Ze heeft in haar huis 5 honden rondlopen en overweegt een zesde.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Okt 2014 20:11

Over 10 jaar opent CBL nog fanatiek gourmet-topics.
Over 10 jaar hebben Nonnevet en haar lover 2 liefdesbaby's & zijn ze getrouwd.
Over 10 jaar heeft Luce een goedlopend bedrijf in het onderwijskundig ondersteunen van kids op haar manier (met plaatjes etc., weet ff niet meer hoe het heet).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2014 20:25

echt grappig om te lezen

over 10 jaar woont exo in een mooi groot huis met allemaal paardenstallen en paarden erbij, En hebben ze nog 2 kindjes erbij
Afbeelding
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Okt 2014 20:41

Ohhh wat leuk! Ik sta erbij!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Okt 2014 20:56

Ahh Exo zo lief! :heart: en grappig, maar volgens mij word ik nooit een heks hoor (hoop ik tenminste..).

♥♥
<<

Anoniem110

Bericht 20 Okt 2014 21:17

Serendipity schreef:Over 10 jaar opent CBL nog fanatiek gourmet-topics.
Over 10 jaar heeft Luce een goedlopend bedrijf in het onderwijskundig ondersteunen van kids op haar manier (met plaatjes etc., weet ff niet meer hoe het heet).

Omg 2?!? Dat zijn er 5 in totaal hahahahaha. :palm:
<<

Anoniem187

Bericht 20 Okt 2014 21:18

Nonnevot schreef:
Serendipity schreef:Over 10 jaar opent CBL nog fanatiek gourmet-topics.

Omg 2?!? Dat zijn er 5 in totaal hahahahaha. :palm:

Ja :D Let maar op!
<<

Anoniem114

Bericht 20 Okt 2014 21:24

Ik heb nu al 4 katten! En ik mag geen hond van m'n vent, tenzij ik parttime ga werken, maar ik wil m'n functie niet opgeven...
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2014 21:28

Hahahaha, wat leuk om te lezen! Oh ik moet hard nadenken hoor en laat mijn nadenkvermogen voor vandaag compleet op zijn. Ik beloof dat ik reageer, maar het kan even oo zich laten wachten.
L2014 & H2017
<<

Anoniem273

Bericht 20 Okt 2014 22:23

Hahaha! Azi pakt stiekem liever de auto :)
<<

Anoniem119

Bericht 20 Okt 2014 22:26

Aziraphale schreef:Hahaha! Azi pakt stiekem liever de auto :)

Hahaha foei!
Volgende

Terug naar Algemeen