Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau

<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 15 Sep 2014 22:19

Cadeau

Oh noooo! Ik word volgende week 30 :palm: :cry: . Ik zie daar serieus tegenop, veel meer dan ik had verwacht.

Mijn ouders willen me graag een cadeau geven dat een blijvende herinnering zal zijn. Dus niet iets dat een jaar meegaat. Maar wat? Hebben jullie nog leuke ideeën? Naast een horloge (zou kunnen), of een sieraad? Of is er iets dat je zelf heel graag zou willen krijgen als je 30 wordt?
<<

Anoniem331

Bericht 15 Sep 2014 22:22

Re: Cadeau

Ik heb met mijn grote mond geroepen dat ik wil gaan bungeejumpen als ik 30 ben. Maar goed, dat is niet erg blijvend.
Mooie fotoshoot van jezelf?
Ik zou anders kiezen voor nog een mooie Pimps&Pearls sieraad.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Sep 2014 22:24

Misschien iets van een kunstwerk voor in huis?

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2014 22:25

Ik heb van geld wat ik voor mijn afstuderen heb gekregen een mooie leren tas gekregen, misschien vind jij dat ook leuk? Is wel redelijk blijvend.

Ook heb ik voor mijn afstuderen een horloge gekregen, dat kan (afhankelijk van het horloge ;)) ook blijvend zijn!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2014 22:26

Ik lees mee. Word zelf over 6 weken 30 en m'n schoonouders kwamen afgelopen weekend met dezelfde vraag.

Waarom zie je er zo tegenop om 30 te worden?
<<

Anoniem286

Bericht 15 Sep 2014 22:27

Ik kan me niet meer herinneren wat ik kreeg toen ik 30 werd haha, ik ben alweer richting de 32 :omg: . Ik zou inderdaad een kunstwerk voor in huis wel leuk vinden zoals Silly-One zegt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Sep 2014 22:29

Ja een mooie tijdloze tas vind ik wel een goeie! Of een mooi servies. Of een paar chique tijdloze pumps die je je leven lang bij gelegenheden aan kunt.
#teammaple🍁
<<

Anoniem103

Bericht 15 Sep 2014 22:36

Sjaak Trekhaak schreef:Oh noooo! Ik word volgende week 30 :palm: :cry: . Ik zie daar serieus tegenop, veel meer dan ik had verwacht.

Mijn ouders willen me graag een cadeau geven dat een blijvende herinnering zal zijn. Dus niet iets dat een jaar meegaat. Maar wat? Hebben jullie nog leuke ideeën? Naast een horloge (zou kunnen), of een sieraad? Of is er iets dat je zelf heel graag zou willen krijgen als je 30 wordt?

Ik leef met je mee :cry:

Ik zou denk ik het en horloge kiezen als ik echt iets blijvends zou willen hebben. Verder heb ik geen idee, ik weet zelf ook eigenlijk niks te vragen.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Sep 2014 22:41

Ik ben vorige maand 30 geworden en ik vond het de laatste week ook opeens heel erg! Mijn twenties zijn voorbij, en ik voel me gewoon echt echt geen 30. Sterkte ;-)!

Maar on topic: ik mocht van mijn ouders ook een mooie leren tas uitzoeken. Het is een Paperbag geworden, ik ben er zoo blij mee!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Sep 2014 23:23

Oh ben jij nog zo jong :). Ik zou denk ik ook een sieraad uitkiezen, een mooie tas, iets voor in huis?
<<

Anoniem205

Bericht 16 Sep 2014 07:03

Mijn moeder heeft me iets blijvends gegeven in de vorm van een workshop, zodat ik de 'techniek' nooit zal verleren. Van mijn vader heb ik een 'hetinneringsreis' gekregen naar het land waar we 21 jaar geleden voor korte tijd hebben gewoond. En van mijn vriend een broodbakmachine :-D
<<

Anoniem114

Bericht 16 Sep 2014 07:36

Heb je wensen o.i.d. voor een tatoeage?

Een horloge is ook heel mooi :)
<<

Anoniem280

Bericht 16 Sep 2014 07:36

Ik weet niet meer wat ik van mijn vriend, pa en schoonouders heb gekregen toen ik 30 werd.
Van vrienden heb ik geld gekregen voor een tablet.

Ach, dit jaar word ik 31 en weet ook niet wat ik zal gaan vragen.
Sowieso ben ik in een lastige periode jarig. Sinterklaas en kerst zijn dan net geweest en dan, 31 december, staat mijn verjaardag alweer op de stoep.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2014 09:43

Ik heb een keer idd een horloge gevraagd mbt een special gelegenheid en deze ook laten graveren.

Maar een tijdloze tas of een kunstwerk zijn ook mooie dingen om te vragen. De vraag is: waar zou jij blij van worden en heel vaak gebruiken?
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 10:46

Ik heb voor mijn 30e ook een horloge gekregen inderdaad, vond ik erg leuk!
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 10:52

Oh jee.. Gelukkig mag ik nog een jaar genieten van de 2 vooraan.
Maar ik vind het gevoel ook verschrikkelijk!

Qua cadeau heb ik echt geen idee.
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 16 Sep 2014 14:50

Het is denk ik gewoon een leeftijd waarop je echt je jeugd achter je laat ofzo. Van meisje word je dan ineens vrouw terwijl ik me gewoon nog 21 voel.

Een horloge vind ik denk ik het leukste, iemand nog een suggestie? :smile:

Een tatoeage is niks voor mij al overweeg ik wel mijn ouders een hartverlamming te bezorgen door dat eens in de groep te gooien haha.

Een cursus of workshop lijkt me ook wel leuk trouwens, iets gericht op zelfontwikkeling.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Sep 2014 14:55

Een weekje klooster om heerlijk tot jezelf te komen?

http://www.priorijemmaus.nl/
<<

Anoniem104

Bericht 16 Sep 2014 14:56

Een horloge is mooi en blijvend en anders inderdaad iets voor in huis wat je zou kunnen ophangen/gebruiken.
Of een mooie ring?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 20:18

Een Slaven armband misschien? Met je naam en geboortedatum er in gegraveerd?

Als je voor een horloge gaat vind ik de horloges van Michael Kors altijd heel erg mooi.
<<

Anoniem205

Bericht 16 Sep 2014 20:25

Sjaak Trekhaak schreef:
Een cursus of workshop lijkt me ook wel leuk trouwens, iets gericht op zelfontwikkeling.

Ik heb 5 naailessen kado gekregen, mijn opa was vroeger kleermaker en mijn moeder vond het tijd de kennis door te geven. Alleen van haar neem ik niks aan :-)

Overigens ben ik met de verjaardag van mijn mams een workshop "kleien" gaan doen. Daar hebben we twee beelden gemaakt in zeeuwse klederdracht. Of nou ja, zij die twee, ik 3 schapen en een mislukte koe :smile:
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 16 Sep 2014 20:37

Ik zit inderdaad naar Michael Kors te kijken. Maar zijn wel duur...moet ik maar heel lief gaan kijken dan.
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 16 Sep 2014 20:59

Dit is echte liefde! :love:

Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Sep 2014 06:11

Die heb ik in het zilver met parelmoer wijzerplaat, inderdaad pure liefde!

Maar als je voor een beetje fatsoenlijk horloge gaat zit je wel snel in deze prijsklasse denk ik.
<<

SDL

Kletskop

Bericht 17 Sep 2014 11:01

Ik zou denk ik voor een mooie ring gaan. Een smal goud ringetje met een steentje.

Een horloge vind ik niet tijdloos (mits het een rolex is), Michael Kors is nu helemaal hip maar of jouw dochter er over 50 jaar mee zal lopen is maar de vraag. Maar... ik ben geen horlogemens.
Volgende

Terug naar Algemeen