Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

fiets jij in de regen?

<<

Anoniem173

Bericht 16 Okt 2014 07:39

fiets jij in de regen?

Ik zat zojuist op de fiets in dr stromende regen en bedacht me dat ik ongeveer de enige was op de fiets richting het station. En met nog druipende haren in de trein viel het me op dat eigenlijk niemand echt doorweekt zag zoals ik. Ben ik daarmee een einzelganger? Eentje die nu koude benen heeft en uitgelopen make up Door stug door fietsen?
Of heb jij een regenpak en ben je niet te vangen voor een buitje meer of minder? Fietsen met een paraplu vind ik echt niet relaxed namelijk. En bussen rijden er helaas niet in mijn wijk...
<<

Anoniem304

Bericht 16 Okt 2014 07:43

Re: fiets jij in de regen?

No way. Heb niet voor niets een auto haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2014 07:45

Nee dan pak ik de auto
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 16 Okt 2014 07:46

Als het niet anders kan wel, al ga ik dan niet op de fiets maar op de scooter. Paar weken geleden ben ik 4 keer nat geregend op een dag. Normaal heb ik eigenlijk altijd wel geluk, als ik de deur uit moet is het vaak droog.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2014 07:49

Ja, maar ik hebn ook geen auto die ik prive mag/ wil rijden.
Wat ik wel levensgevaarlijk vind zijn de fietsers met een paraplu.
Laatst gewijzigd door Silly-One op 16 Okt 2014 07:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Anoniem173

Bericht 16 Okt 2014 07:49

Mijn man vanochtend ook zo leuk toen hij in de auto zat nog in de straat: "schatje het regent nogal hard, hou je daar rekening mee? Werkse vandaag." Boehie
<<

Anoniem301

Bericht 16 Okt 2014 07:59

Ja ik zal wel moeten. Oh wat regende het hard net onderweg naar het station! Maar ik fiets wel altijd met paraplu dan.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Okt 2014 08:10

Ja hoor, maar als de auto bij huis zou staan, zou ik wel met de auto gaan. Alleen meestal is dat niet zo als ik op de fiets weg moet.
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Okt 2014 08:11

Ja zal wel moeten! Heb geen auto en ga altijd met de fiets naar het werk. Doe als het regent een regenbroek aan. Zou ook wel met de bus kunnen maar dan ben ik 3x zo lang onderweg, dat heb ik er niet voor over..
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Okt 2014 08:11

liever niet, nu rij ik dan ook met iemand mee naar het werk. Maar vaak kan je de bui ook wel even afwachten.
<<

Anoniem178

Bericht 16 Okt 2014 08:16

I just did. Ik twijfelde nog over de auto, maar toen vond ik dat ik me niet zo mieterig moest gedragen. Fietsen is goedkoper en direct mijn beweging gehad. Achteraf maar goed dat ik de fiets gepakt had. 500 meter van mijn huis was een ongeluk gebeurd ( gelukkig ving ik van de ambulancebroeder op dat het meeviel), weg was afgezet. Was met de auto dus niet eens mijn straat uitgekomen en had een kilometer of 4 om moeten rijden.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Okt 2014 08:28

Nee, maar ik fiets sowieso nooit. Mijn werk is bijna 50 km verderop en dat doe ik met de auto. In het weekend fiets ik wel eens naar dorp ofzo, maar dat zijn geen noodzakelijke ritjes dus die zou ik ook gewoon niet doen als het regent.

Wij hebben twee auto's, mijn vriend fietst in principe naar zijn werk maar hij pakt de auto als het regent.

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 08:53

Heb weinig keus :') Nee da's niet helemaal waar; mijn vriend is altijd bereid om me te brengen (zelfs als dat betekent dat-ie heen en weer moet vanuit z'n werk) en ik heb collega's in de buurt wonen. Maar ik heb ook een regenpak en een goede fiets, dus ik pak me gewoon goed in en ga gewoon.

M'n werk is 10 minuten fietsen afstand, alle winkels zitten op paar minuten loopafstand, net als m'n familie en beste vriendin.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Okt 2014 08:58

Nope..
Ik fiets alleen voor mijn plezier met B hahaha, tenzij het begint te regenen natuurlijk als we onderweg zijn,
<<

Anoniem100

Bericht 16 Okt 2014 08:59

Nee, ik heb een auto en gebruik die vrijwel altijd. Van de zomer met mooi weer wel naar werk gefietst, maar als het regent is het net te ver. Winkels zijn hier om de hoek, meestal doe ik dat lopend en alleen de grote boodschappen met de auto.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2014 09:00

Ja ik ga altijd op de fiets naar mijn werk, als het regent ook.
Het is maar een 15/20 minuten fietsen, dus ik vind het echt zonde om met de auto te gaan.
Afbeelding
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Okt 2014 09:01

Nee. Ik fiets normaal naar het station maar als het regent pak ik de bus die naast huis stopt. Die kan ik toch gratis nemen.
Vanaf de trein is het maar 5 minuutjes lopen naar mijn werk en dan heb ik een paraplu
Smile, it's free!
<<

Anoniem304

Bericht 16 Okt 2014 09:07

_Lana_ schreef:Ja ik ga altijd op de fiets naar mijn werk, als het regent ook.
Het is maar een 15/20 minuten fietsen, dus ik vind het echt zonde om met de auto te gaan.

Ik hoef maar 5 minuten te fietsen, maar laat me niet zeiknat regen. Ik vind het juist niet zonde om met de auto te gaan. Ga niet voor 5 minuten fietsen een regenpak aantrekken. Voordat je dat aan hebt was ik dan met de auto allang op m`n werk geweest. :laughcry:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Okt 2014 09:11

Ja. Fiets nog liever in de regen dan dat ik in de bus zit. Vind stadsbussen in de spits verschrikkelijk. Propvol en het schiet niet op. Ben met de fiets sneller op het station. Alleen als het echt noodweer is ga ik soms met de bus.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem222

Bericht 16 Okt 2014 09:16

Ja, ik fiets elke dag een kwartier naar mn werk en weer terug, ook als het regent.
Ik zou met het OV of met de auto kunnen gaan maar dat heb ik maar 1x gedaan; toen het zo hard regende dat er een gast door de straat dobberde op een luchtbed.
<<

Anoniem114

Bericht 16 Okt 2014 09:19

Oh met die beruchte regen ben ik gewoon vanuit huis gaan werken :') Moest ook wel, want ik kwam toen écht niet op m'n werk. M'n werk is alleen bereikbaar door een aantal tunneltjes en alles stond toen een meter onder water.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Okt 2014 09:22

Ik fiets ook altijd. Ik heb wel een auto (al mag ik nu niet rijden) maar vind dat eigenlijk zonde, ik moet een half uur heen en half uur terug en dat is prima te doen.

En als ik me erop instel dat het regent vind ik het ook helemaal niet erg, maar vanochtend had ik me er niet op ingesteld. Oeps. Zeiknat, een jas die niet waterdicht is en toevallig had ik daaronder vandaag een beige top die bij nattigheid gaat doorschijnen :laughcry:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Okt 2014 09:23

Ik heb niet eens een fiets :palm:
Door mijn ziekte kan ik niet te lang fietsen, dus ik pak vrijwel altijd de auto. Behalve als het loop afstanden zijn, in het dorp bijvoorbeeld, dan ga ik lopen :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Okt 2014 09:44

Haha nee. ik ben een watje wat dat betreft. Ik pak de auto..
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Okt 2014 09:46

Nee, dan pak ik toch echt de auto.
Als het echt niet anders kan en ik moet wel op de fiets, fiets ik wel met paraplu.
Volgende

Terug naar Algemeen