Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedemorgen!

<<

Anoniem86

Bericht 21 Okt 2014 07:03

Goedemorgen!

Hallo, goedemorgen!

Het regent, waait en is nog pikke donker, bah. Ik heb super slecht geslapen, hoofdpijn en moet zo het laatste stuk naar m'n werk lopen omdat er werkzaamheden zijn.. Jippie!

Vandaag drukke dag op werk, daarna cadeautje voor m'n zusje haar verjaardag kopen en geloof dat er vanavond visite is!

Fijne dag, succes in de storm allemaal.
<<

Anoniem119

Bericht 21 Okt 2014 07:07

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik heb er net een veertien urige werkdag en nacht opzitten waarbij ik al de drukte van de storm merkte (veel geannuleerde vluchten). Nu in de regen op weg naar huis en zometeen hopelijk heerlijk slapen. Hopen dat het lukt, want gisteren waren ze bezig met bomen kappen onder m'n slaapkamer raam. Ik hoop dat ze daarmee klaar zijn.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Okt 2014 07:25

Goeiemorgen!

Ik ben ook al op, ondanks dat ik nog vakantie heb.
Mijn vriend moet wel weer werken en ik ben gezellig samen met hem gaan ontbijten net.

Vandaag ga ik naar mijn werk, even lekker rommelen en voorbereiden, zonder kinderen en stagiaire om mij heen en geen rij voor het kopieerapparaat!
Vanavond met 2 collega's uit eten met onze pluim (kerstcadeau).
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Okt 2014 07:46

Goedemorgen

Ik moet zo werken tot 6 uur. Ben benieuwd naar de storm .
Fijne dag allemaal

Marin lekker slapen
Afbeelding
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Okt 2014 08:07

Goedemorgen!

Ik moet werken maar er is een stroomstoring. Afwachten wat er gaat gebeuren. En afwachten hoe de storm uit gaat pakken, moet nog een klein veertig minuten terug rijden naar huis.

Fijne dag
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 21 Okt 2014 08:30

Morning!

Ik heb vrij vandaag.
Ga straks een uurtje (vrijwillig) werken in de speel-o-theek en lunchen of high-teaen met een vriendinnetje.
Vanavond een vergadering.
Alles wel in de buurt, dus hoef geen uren te rijden door een storm (of iets wat daarop moet gaan lijken).

Fijne dag!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Okt 2014 09:01

Goedemorgen!

Ik ben vrij vandaag. We zitten lekker in onze pyjama beneden. Denk dat we niet zo veel gaan doen vandaag. Wasje draaien en even stofzuigen.
Heb al twee dagen hoofdpijn en voel me niet helemaal fit. Dus lekker en rustig dagje.

Fijne dag allemaal!
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Okt 2014 09:04

Goedemorgen allemaal!

Hier is de ochtend alweer even in volle gang. Het is vakantie voor N., maar uiteraard om stipt 7.00 uur (wanneer normaal de wekker gaat) is ze klaarwakker. Heb een korte nacht gehad, want heb gisteravond met een vriendin gezellig een drankje gedaan. Heb vandaag dus niet veel op de planning staan. Ga misschien weer eens de naaimachine tevoorschijn halen. Het is er perfect weer voor.

Fijne, herfstachtige dag allemaal!

Terug naar Algemeen