Dandelion schreef:Waar houden ze zich toch mee bezig op die leeftijd? En waarom moet er een filmpje van gemaakt worden. Hebben ze geen verstand?
Cotton schreef:Dandelion schreef:Waar houden ze zich toch mee bezig op die leeftijd? En waarom moet er een filmpje van gemaakt worden. Hebben ze geen verstand?
Dat vraag ik me bij volwassenen net zo goed af.
En middelbare scholieren die aan seks doen vind ik echt niet schokkend. Op die leeftijd wordt er nou eenmaal niet meer met barbies en lego gespeeld.
Susan schreef:Ja, in zo'n positie is het inderdaad wel rot, maar goed, dan is het gewoon vervelend dat je die baan misloopt (uiteindelijk zal je dat filmpje wel van internet krijgen denk ik), bij middelbare scholieren gaat het wel verder dan vervelend, ik denk dat je leven dan echt een hel wordt.
Susan schreef:Dat is waar, maar op een gegeven moment is het interessante er toch wel vanaf, lijkt mij, er zijn tegenwoordig per dag wel duizend opzienbarende filmpjes en er zijn denk ik wel een miljoen filmpjes op internet te vinden van mensen die seks hebben. Of het moet dan iemand zijn die er bewust op uit is om jou het leven zuur te maken.
Misschien denk ik er te makkelijk over hoor, voor een volwassene is het natuurlijk ook echt niet leuk. Maar ik denk wel dat er een verschil is, dat het voor een jongere gewoon een regelrechte hel is.
Nougat schreef:Huh, maar die vrouw plaatst topless foto's van zichzelf en dan is ze alles kwijt? Waarom dan eigenlijk? Ik vind dat nogal buiten proportioneel.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers