nav: Hoeveel bekeuringen heb jij gehad?

Ik heb in totaal een stuk of 5 snelheidsbekeuringen, waarvan 2 op de motor gehad door flitspalen. Oh en ik ben
1x aangehouden ivm mobiel bellen (6 jaar geleden)
Koko schreef:Ik heb drie bekeuringen gehad; één keer te hard rijden, één keer door rood rijden (180 euro) en een keer door rood rijden met de fiets
Alsof ik de enige ben in de stad die dat doet!
Elliot schreef:Koko schreef:Ik heb drie bekeuringen gehad; één keer te hard rijden, één keer door rood rijden (180 euro) en een keer door rood rijden met de fiets
Alsof ik de enige ben in de stad die dat doet!
Hallo, moraalridder hier. Als de hele stad in de sloot springt, spring jij dan ook?![]()
Haha nee maar even serieus, door rood is door rood, het zou een beetje gek zijn als ze zeggen: Ohhh, iedereen doet dat, fiets maar lekker door.
Ik vind het als automobilist echt bijzonder hinderlijk als er door rood gefietst wordt, één van de voornaamste redenen dat ik echt een hekel heb aan door de stad rijden met de auto. Ik vind het dus niet meer dan terecht dat daar boetes voor worden uitgedeeld.
Koko schreef: Maar vervolgens stop ik netjes bij ieder stoplicht (en dat zijn er heul veel in Eindhoven) en komt iedereen me links en rechts voorbij gefietst. En dat vind ik niet leuk!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers