Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Iemand dreigt mij aan te klagen (geen verzinsel).

<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:27

Iemand dreigt mij aan te klagen (geen verzinsel).

Ik geloof het niet zo en denk dat ze niks kan beginnen.

Op Facebook heb ik meerdere organisaties die honden van de straat redden en daar baasjes voor zoeken. Een is uit Roemenie geleid door een roemeense vrouw. Ik heb haar nooit uitgescholden oid en ineens had ze mij verwijderd. Ik heb gevraagd waarom en ze gaf steeds geen antwoord. Ze zei dat geen antwoord hoeft te geven waarop ik zei dat het wel zo netjes was en dat ze mij niet in haar lijst hoeft op te nemen als ze dat niet wilde, maar dat ik alleen een antwoord wilde hebben.

Ze liet mij een deel van haar lijst zien van mensen die ze kon accepteren en dat ze daar geen zin in had. Ik zei dat zo minder honden een kans krijgen op een baas omdat veel van die mensen misschien een hond willen van haar.
Waarop zij zei ''a dog don't need a boss, they need a loving home''. Maar wat zij niet weet is dat wij de eigenaren benoemen als baasjes.

Heb haar ook meerdere keren ook in het begin gezegd dat ik vind dat ze goed werk doet.

Op haar FB stonden regelmatig foto's van een nederlands iemand die honden van haar heeft. Met diegene heb ik het over haar honden gehad en hoe zij het begonnen is etc.
Zij zei dat die dame daar het niet ziet als een baas en dat zelfs ze niet laat inslapen als ze op zijn. Dus ik zei dat ik vind dat zij dat niet kan maken.
Aan haar vroeg ik hoe zij erover dacht en ze gaf steeds geen antwoord. Ook zij wilde niet antwoorden dus zei ik dat ik genoeg wist. Daarna heeft ze mij geblokkeerd.

Dat heeft zij dus aan die roemeense vrouw doorgegeven terwijl het iets was tussen ons en niet richting die dame daar.

Kreeg ik net een bericht van die roemeense doos terwijl ze mij geblokkeerd had en dus speciaal het open had gesteld om mij te bedreigen dat ze mij aanklaagt. Ik heb terug gereageerd dat ze mij niks kan maken en dat ik er om lach. Dat ze mij niet moet bedreigen.
Ze steekt al haar geld in de zorg van de honden en dan heeft ze blijkbaar geld over voor een rechtzaak.

Dan nog ik woon hier, zij daar en ik heb haar niet bedreigd. Al was dat wel zo, dan kan ze mij niks maken.
Wat wil ze ermee bereiken?

Je kan je mening niet eens meer geven en je krijgt dit! Ik kan het beter andersom doen, want zij laat de honden lijden.

Krijg ik net weer een bericht ''treathen....you will see''. Heb haar gelijk geblokkeerd.

Ik hoef me toch niet druk te maken?
<<

Anoniem74

Bericht 12 Okt 2014 21:36

Re: Iemand dreigt mij aan te klagen (geen verzinsel).

Sorry, ik snap niet veel van het verhaal. Het is nogal warrig.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Okt 2014 21:36

Wat denk je zelf?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Jip

Bericht 12 Okt 2014 21:37

Ik vind het verhaal nogal warrig vanaf het punt dat er een tweede vrouw bij komt.

Wat is de reden dat zij jou wil aanklagen?
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 21:39

Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je overmatig veel contact zoekt en je daarbij behoorlijk dramt. Als mensen je verwijderen, haal je schouders op en ga iets leuks doen.

Of ze je wat kan maken, daar heb ik trouwens geen idee van, dat hangt volledig af van de reden waarom ze je aan wil klagen. en wat de reden is, daar kan ik geen touw aan vast knopen.
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 12 Okt 2014 21:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem187

Bericht 12 Okt 2014 21:40

Uhm ja.. Ik snap het niet helemaal. Ik zou haar compleet negeren, lekker laten gaan die hap.
<<

Anoniem131

Bericht 12 Okt 2014 21:44

Je dramt. Laat die vrouw met rust. En nee, aanklagen kan ze je niet op basis van drammen en roddelen.
Kap met dat eeuwige gedram.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:45

Ik snap dat het verwarrend is, maar ik kan dingen nooit zo goed uitleggen. Ik dram niet zozeer, maar wil gewoon een antwoord op mijn vragen wat vrij normaal is en netjes dat wil iedereen.
Heb het net tegen mijn man gezegd en hij vroeg ook of ik haar bedreigd had en dat is niet zo.
Was dat wel zo, dan kon ze me ook niks maken.
Heb haar nu geblokkeerd dus ze kan mij geen berichten sturen. Zij was eerder diegene die mij had geblokkeerd dus dan kan je diegene deblokkeren. Dat kan ik dus alleen doen omdat ik nu de eerste ben mbt blokkeren.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:46

Francaise schreef:Je dramt. Laat die vrouw met rust. En nee, aanklagen kan ze je niet op basis van drammen en roddelen.

Zij had mij geblokkeerd dus ik kon haar toch niks sturen. Ze heeft mij puur voor dit bericht gedeblokkeerd. Snap niet dat ze dat speciaal doet om mij te bedreigen. Dus nu heb ik haar geblokkeerd, ik ben er klaar mee!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 12 Okt 2014 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:49

Poppy schreef:Wat denk je zelf?

Dat is wat ik juist aan jullie vraag.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Okt 2014 21:49

Maar het blijven vragen om een antwoord kan overkomen als drammen, Als mensen geen antwoord willen geven laten. Het is niet de eerste keer dat je negatief wordt gehandeld omdat je om antwoord blijft vragen. Denk maar terug aan de reacties van reisorganistaties omdat je vragen bleef stellen

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 21:50

Ik zou gewoon soms accepteren dat je op sommige vragen geen antwoord krijgt, en dan de eer aan jezelf houden. Nu heb je ten koste wat het kost een antwoord willen hebben, je antwoord heb je nog steeds niet, en zie wat het je gebracht heeft. Iemand wil je aanklagen. Nou, daar zou ik m'n les uit trekken, volgende keer dus niet meer doen.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:52

Silly-One schreef:Maar het blijven vragen om een antwoord kan overkomen als drammen, Als mensen geen antwoord willen geven laten. Het is niet de eerste keer dat je negatief wordt gehandeld omdat je om antwoord blijft vragen. Denk maar terug aan de reacties van reisorganistaties omdat je vragen bleef stellen

Ik noemde solliciteren als voorbeeld tegen mijn man, dan wil je toch ook antwoord. Wat is de moeite? Ik geef anderen ook altijd antwoord.
Die reisorganisatie was gewoon slecht, want wij betaalde er veel voor en dan mag je service verwachten of je 1 of 80 keer mailt. Zij wilde daar op een gegeven moment geld voor vragen en dat mag niet zomaar.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:54

Dundas schreef:Ik zou gewoon soms accepteren dat je op sommige vragen geen antwoord krijgt, en dan de eer aan jezelf houden. Nu heb je ten koste wat het kost een antwoord willen hebben, je antwoord heb je nog steeds niet, en zie wat het je gebracht heeft. Iemand wil je aanklagen. Nou, daar zou ik m'n les uit trekken, volgende keer dus niet meer doen.

Dus jij gelooft dat mens? Ze kan me niks maken ook omdat het 2 totaal verschillende landen met anderen wetten zijn. Bovendien als zij verliest is ze ook nog eens geld kwijt eventueel aan mij. Kan ze dat geld beter besteden aan de honden.
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 21:54

Maar waarom wil je zóveel voorgekauwd hebbem dan? Wat is het dan precies dat jij zoveel vragen moet hebben, waar iedere andere Nederlander gewoon een reis boekt en alles gewoon begrijpt? Het is niet dat jullie onervaren vakantiegangers zijn...

Oh. En citeer even waar ik zeg dat ik dat mens geloof.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 21:57

Dundas schreef:Maar waarom wil je zóveel voorgekauwd hebbem dan? Wat is het dan precies dat jij zoveel vragen moet hebben, waar iedere andere Nederlander gewoon een reis boekt en alles gewoon begrijpt? Het is niet dat jullie onervaren vakantiegangers zijn...

Oh. En citeer even waar ik zeg dat ik dat mens geloof.

Nee, ik vraag mij af of je haar gelooft da's wat anders maar goed. Dat van die vakantie is gebeurd, daar ga ik verder niet op in en je weet wat er gebeurd is.
Bovendien is het nogal wat om mij in dit geval dreigen aan te gaan klagen en dan zonder reden. Ze bluft!
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 22:02

Ik heb geen idee wat die mevrouw beweert over jou, dat krijg ik niet duidelijk naar voren uit jouw verhaal. Dus ik heb geen idee of ik haar geloof. Maar, uit verhalen die je eerder oo het forum verteld hebt en het beeld wat je daarbij over jezelf geschetst hebt, kan ik me er best een voorstelling bij maken. Stel, zij vindt dat jij teveel gedramd hebt met het antwoord willen op jouw vragen. Geloof ik haar daarin? Ja. Vind ik dat ze gelijk heeft? Ja. Denk ik dat ze een poot heeft om op te staan in een rechtzaak? Nee. Maar je zou dit ook als héél duidelijk signaal kunnen zien dat je niet zoveel moet drammen en soms je vragen onbeantwoord moet laten. Dit is wel iets heel anders dan een sollicitatie, dat begrijp je zelf ook.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Okt 2014 22:04

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Maar het blijven vragen om een antwoord kan overkomen als drammen, Als mensen geen antwoord willen geven laten. Het is niet de eerste keer dat je negatief wordt gehandeld omdat je om antwoord blijft vragen. Denk maar terug aan de reacties van reisorganistaties omdat je vragen bleef stellen

Ik noemde solliciteren als voorbeeld tegen mijn man, dan wil je toch ook antwoord. Wat is de moeite? Ik geef anderen ook altijd antwoord.
Die reisorganisatie was gewoon slecht, want wij betaalde er veel voor en dan mag je service verwachten of je 1 of 80 keer mailt. Zij wilde daar op een gegeven moment geld voor vragen en dat mag niet zomaar.

Het gaat er om dat je toen ook om antwoorden bleef vragen en eigenlijk drammen. Op een gegeven moment zijn mensen daar klaar mee. Dat moet toch wel duidelijk zijn. Ik kan best voorstellen dat je antwoorden wil hebben, maar krijg je die niet dan krijg je die niet. Lekker laten en vergeten.
Ergens wil je iedere keer kost wat kost je antwoorden hebben en het liefst nog bevredigend, die krijg je niet altijd en laat het dan los.

Anoniem131

Bericht 12 Okt 2014 22:05

caribbeanlover schreef:
Francaise schreef:Je dramt. Laat die vrouw met rust. En nee, aanklagen kan ze je niet op basis van drammen en roddelen.

Zij had mij geblokkeerd dus ik kon haar toch niks sturen. Ze heeft mij puur voor dit bericht gedeblokkeerd. Snap niet dat ze dat speciaal doet om mij te bedreigen. Dus nu heb ik haar geblokkeerd, ik ben er klaar mee!

Als ik iemand blokkeer omdat ik het gedram om een antwoord zat ben (niemand hoeft antwoord te geven) en vervolgens hoor ik dat diezelfde persoon over mij aan het roddelen is zou ik ook pissig worden (niet dat ik er iets mee zou doen maar iedereen is anders).
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 22:06

Ik begrijp het wel, maar ja zo ben ik nou eenmaal. Als iemand mij iets vraagt als ik ergens werk en ik geef geen antwoord dan is dat toch raar.
In het dagelijkse leven met wat dan ook is het netjes als je antwoord geeft en ook krijgt.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 22:08

Francaise schreef:
caribbeanlover schreef:

Als ik iemand blokkeer omdat ik het gedram om een antwoord zat ben (niemand hoeft antwoord te geven) en vervolgens hoor ik dat diezelfde persoon over mij aan het roddelen is zou ik ook pissig worden (niet dat ik er iets mee zou doen maar iedereen is anders).

Het was geen roddelen en dan nog we zijn vreemden van elkaar. Ik gaf mijn mening aan die 2e persoon omdat ik het niet vind kunnen dat je een dier laat lijden en weigert om ze in te laten slapen als het dier echt op is. Mag ik geen mening hebben?
<<

Anoniem88

Bericht 12 Okt 2014 22:12

caribbeanlover schreef:Ik begrijp het wel, maar ja zo ben ik nou eenmaal. Als iemand mij iets vraagt als ik ergens werk en ik geef geen antwoord dan is dat toch raar.
In het dagelijkse leven met wat dan ook is het netjes als je antwoord geeft en ook krijgt.

Ja, en ik ben nou eenmaal zo dat ik de discussie opzoek en altijd begrepen wil worden, en als ik verkeerd begrepen word, dan discussieer ik vrolijk nog even door. En daar bovenop wil ik óók nog eens het laatste woord hebben. En dat kan nou eenmaal ook niet altijd. Ik heb ook moeten leren om me erbij neer te leggen. Wat ik hiermee wil zeggen: je kunt niet door blijven gaan met een (voor anderen) vervelende karaktertrek 'omdat je nu eenmaal zo bent'. Zo werkt het nou eenmaal niet in de wereld.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 22:28

Ik zoek geen contact meer met die roemeense vrouw en het zou alleen kunnen als ik haar deblokkeer wat ik niet ga doen. Ik had sowieso achteraf gezien niet moeten reageren, gewoon negeren en gelijk blokkeren. De enige die wat kan zeggen tegen mij is die nederlandse meid die mij geblokkeerd heeft, maar daar trek ik me niks van aan en negeer ik.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Okt 2014 22:55

Jij kan wel een antwoord willen op jouw vraag, maar iemand hoeft jou dat niet te geven. Ik ben ook al eerder eens totaal ondervraagd door jou en dat is gewoon niet prettig.

Niet op alles hoeft iemand antwoord te geven, zou wat zijn zeg.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2014 23:13

Herinner ik me niks van. Waar ging dat over? Pmen mag ook.

Heb die nederlandse ook geblokkeerd ook al was zij mij voor. Kan zij mij dan nog deblokkeren dus dat ze mij berichten kan sturen? Of kan dat niet meer omdat ik haar ook geblokkeerd heb?
Volgende

Terug naar Algemeen