Iemand dreigt mij aan te klagen (geen verzinsel).
Op Facebook heb ik meerdere organisaties die honden van de straat redden en daar baasjes voor zoeken. Een is uit Roemenie geleid door een roemeense vrouw. Ik heb haar nooit uitgescholden oid en ineens had ze mij verwijderd. Ik heb gevraagd waarom en ze gaf steeds geen antwoord. Ze zei dat geen antwoord hoeft te geven waarop ik zei dat het wel zo netjes was en dat ze mij niet in haar lijst hoeft op te nemen als ze dat niet wilde, maar dat ik alleen een antwoord wilde hebben.
Ze liet mij een deel van haar lijst zien van mensen die ze kon accepteren en dat ze daar geen zin in had. Ik zei dat zo minder honden een kans krijgen op een baas omdat veel van die mensen misschien een hond willen van haar.
Waarop zij zei ''a dog don't need a boss, they need a loving home''. Maar wat zij niet weet is dat wij de eigenaren benoemen als baasjes.
Heb haar ook meerdere keren ook in het begin gezegd dat ik vind dat ze goed werk doet.
Op haar FB stonden regelmatig foto's van een nederlands iemand die honden van haar heeft. Met diegene heb ik het over haar honden gehad en hoe zij het begonnen is etc.
Zij zei dat die dame daar het niet ziet als een baas en dat zelfs ze niet laat inslapen als ze op zijn. Dus ik zei dat ik vind dat zij dat niet kan maken.
Aan haar vroeg ik hoe zij erover dacht en ze gaf steeds geen antwoord. Ook zij wilde niet antwoorden dus zei ik dat ik genoeg wist. Daarna heeft ze mij geblokkeerd.
Dat heeft zij dus aan die roemeense vrouw doorgegeven terwijl het iets was tussen ons en niet richting die dame daar.
Kreeg ik net een bericht van die roemeense doos terwijl ze mij geblokkeerd had en dus speciaal het open had gesteld om mij te bedreigen dat ze mij aanklaagt. Ik heb terug gereageerd dat ze mij niks kan maken en dat ik er om lach. Dat ze mij niet moet bedreigen.
Ze steekt al haar geld in de zorg van de honden en dan heeft ze blijkbaar geld over voor een rechtzaak.
Dan nog ik woon hier, zij daar en ik heb haar niet bedreigd. Al was dat wel zo, dan kan ze mij niks maken.
Wat wil ze ermee bereiken?
Je kan je mening niet eens meer geven en je krijgt dit! Ik kan het beter andersom doen, want zij laat de honden lijden.
Krijg ik net weer een bericht ''treathen....you will see''. Heb haar gelijk geblokkeerd.
Ik hoef me toch niet druk te maken?