Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vraag aan mensen met word online/chromebook

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Okt 2014 21:11

Vraag aan mensen met word online/chromebook

Ik heb een vraag aan mensen met een chromebook, die word online gebruiken.

Ik ben een beetje in de stress :eyes:
Ik heb een paar weken geleden een chromebook aangeschaft, en heb de afgelopen weken allemaal verslagen voor school gemaakt via word online.
Ik heb toen gecheckt of ze bij mijn opgeslagen bestanden stonden, en dat was het geval.

Maar nu..... wil ik de bestanden openen, en is alles wat ik heb getypt weg :wtf:
Wie o wie weet waar ze opgeslagen staan?? Ik heb overal gezocht, maar niks te vinden....

Alle hulp is welkom :)
<<

Anoniem119

Bericht 13 Okt 2014 07:59

Re: Vraag aan mensen met word online/chromebook

Ik heb een chromebook maar had geen idee dat word online bestond. Ik zou je aanraden Google drive te gebruiken, dat staat standaard op je chromebook en slaat automatisch op in de cloud.

Enfin, daar heb je niets aan. Heb je al goed gekeken of je goed ingelogd staat bij word online (geen idee of dat moet maar lijkt me wel), of je goed met het internet verbonden bent, en of je niet per ongeluk ze ergens anders in een map op hebt geslagen? Geen idee hoor, ik ken het programma niet, maar die dingen zou ik na gaan. Succes met vinden!

Terug naar Algemeen