Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat wil je even kwijt? #14

<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Okt 2024 19:05

Wat wil je even kwijt? #14

Dat zal inderdaad wel een moeilijk moment geweest zijn, Niekske.
Dikke knuffel.

===
Deel 13 vind je hier: topic37177.html
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Okt 2024 18:07

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Wat een moeilijk afscheid van een vertrouwde plek Niekske.

Ik wil even kwijt dat ik gisteren een wolf in het wild heb gezien. Ik was met vriendinnen een weekendje naar de Veluwe en we gingen ‘s avonds wild spotten bij zo’n wildscherm een paar honderd meter van ons huisje. We hadden gerekend op misschien een ree of een hert, loopt daar gewoon een wolf! We hebben een half uur kunnen kijken naar hoe hij of zij rustig over het veld bewoog, jagend op muisjes. Zoooo bijzonder die ervaring.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 18:45

Oh wat bijzonder Teun! Kan me voorstellen dat jullie daar even stil van waren.
En wat fijn dat je een weekend weg was. Hopelijk heb je kunnen genieten ondanks je gezondheid!

Wij hadden laatst een ree in onze tuin en gister liep er een haasje rond ☺️
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2024 18:54

wat moeilijk Niekske snap je tranen helemaal
Afbeelding
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 19:00

Dat is heel moeilijk Niekske. Ik weet nog dat ik voor het laatst door mijn ouderlijk huis en de fijne tuin liep. Bijna 10 jaar geleden maar zeker eens per week droom ik er over. Raar ook dat een ander gezin daar een compleet nieuw leven heeft. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je veel fijne herinneren hebt.

Teun, wat gaaf! Ik ben jaloers, wat een super ervaring moet dat zijn geweest.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 19:26

Teun wat geweldig, lijkt me echt machtig mooi!

Ik wil kwijt dat ik morgen voor bijna een week naar Londen ga, en dat is dus mijn eerste vakantie sinds ik klein ben zo ongeveer. Ik heb er zo ontzettend veel zin in 🥰
Laatst gewijzigd door Kira op 20 Okt 2024 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 19:30

Veel plezier Kira! Speciaal om dit samen met je zoon te doen. Hopelijk genieten jullie volop!
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 19:56

Ik snap je helemaal Niekske. Mijn ouderlijk huis is onlangs ook verkocht. Raar is het hè?

Kira, heel veel plezier!

Wat bijzonder, Teun.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Okt 2024 19:57

Niekske dat lijkt mij zo moeilijk! Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe dat moet zijn.

Teun, wat ontzettend gaaf! Ik vind het zo mooi dat de wolf weer terug is. Het schijnt dat de eland ook onderweg is naar Nederland. De eland heeft tot ongeveer 1025 in Nederland geleefd en kan dus ook als inheemse diersoort gezien worden.
2015 💙
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Okt 2024 20:01

Heel gaaf, Teun! Ik zag het filmpje op je insta, echt leuk dat sprongetje aan het begin haha.

Wat heerlijk, Kira, heel veel plezier in Londen!

Niekske, dat zal inderdaad niet makkelijk zijn (geweest). Logisch dat je er verdrietig om bent.

Feline, wat cool, een ree en een haasje gewoon in je tuin!
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2024 08:36

Bijzonder Teun!
Ik woon in een gebied waar van de zomer bossen afgesloten waren omdat er wolven met welpen waren. Ondanks dat ik ze zelf nog niet gezien heb, ben ik er wel minder blij mee dat ze terug zijn maar dat komt ook omdat onze kids dagelijks 9 tot 12km moeten fietsen naar school op plekken waar ze ook geregeld gezien worden.

Kira, veel plezier!!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2024 08:51

Oh wat een lieve reacties, dankjewel 🥰

Wat bijzonder Teun om een wolf zo lang te kunnen observeren.

Veel plezier in London Kira, ik ben een beetje verliefd op die stad sinds ik er stage gelopen heb. Geniet ervan!
december 2016
juli 2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2024 11:14

Giselle schreef:DT jeetje wat een toestand! Gelukkig had er maar 1 betaald maar je voelt je toch knap lullig. Maar goed die reviews die jij had waren toch wel echt? Dus logisch dat mensen het vertrouwden, alleen jammer dat het een hacker was die daar dankbaar gebruik van maakte.

Nightingale, ben je nieuw of een oude bekende? Fijn dat je ouders weer veilig thuis zijn!

Ik kreeg gisteren een mailtje dat ik met een winactie had meegedaan (klopt, was ik alweer vergeten) en dat ik voor €100 shoptegoed heb gewonnen voor (een) fotoproduct(en) naar keuze. Superleuk!

Ja de reviews waren wel echt, ze gingen over mijn verkopen zeg maar in het verleden. Dus bij deze de waarschuwing dat ook goede reviews geen garantie betekent want als een account gehackt is dan word je nog genept.

Gave prijs zeg! Weet je al wat je gaat uitkiezen voor het geld?

Wat onwijs gaaf Teun, een wolf in het wild! Heb je mooie foto's kunnen maken of ben je daar niet zo van?

En Kira, wat leuk! En zo lang geleden dat je op vakantie bent geweest. Dat wordt extra dik genieten. Veel plezier!
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Okt 2024 20:34

En Kira hoe is het in London? Genieten jullie samen?

Ik heb mij net aangemeld om te gaan examineren op Bonaire. Ik neem, naast mijn huidige werk, ook al een aantal jaar staatsexamens af en nu geef ik ook op VMBO-T les en kan mij hierdoor ook aanmelden om een week op Bonaire te gaan examineren. eind december, begin januari hoor ik of ik mag gaan. Duimen, lijkt mij zo gaaf om te gaan doen.

Kira

Yipyapper

Bericht 24 Okt 2024 10:56

Niekske, m'n zoon wil ook gaan stage lopen hier. Ik was al verliefd op Londen maar hij nu ook 🥰

Het is echt geweldig, geniet met volle teugen, echt heerlijk ❤️
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Okt 2024 11:28

Veel plezier Kira!

SO, dat zou echt heel gaaf zijn. Ik duim voor je!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Okt 2024 13:00

DronkenTaart schreef:Wat onwijs gaaf Teun, een wolf in het wild! Heb je mooie foto's kunnen maken of ben je daar niet zo van?

Ik had alleen mijn telefoon bij me. Ik heb een vrij onscherpe foto maar wel een mooi filmpje kunnen maken toen de wolf dichterbij kwam 🥰. Ik heb hier al tijden geen foto’s meer geplaatst, eens kijken of ik nog weet hoe dat moet.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Okt 2024 13:13

Afbeelding

De foto lukt, het filmpje krijg ik niet gedeeld. Misschien als je doorklikt op mijn Mijn Album?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Okt 2024 13:15

Veel plezier nog Kira! Ik ben ook als kind en puber mee naar Londen genomen met mijn ouders en was ook meteen verkocht. Mooie herinneringen voor hem 🥰.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 25 Okt 2024 14:28

Onscherp misschien, maar je ziet het duidelijk hoor Teun. Ik vind dat stiekem toch best gaaf.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 25 Okt 2024 15:18

Ik vind het ook mooie dieren om te zien, maar als je ze in de nacht buiten hoort janken en de volgende ochtend de schapen dood in de wei ziet liggen ben je er snel klaar mee helaas. Zoveel ellende van dieren.
10.04.17
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Okt 2024 15:39

Oh wow Teun, heel gaaf!

En Saga, ik snap dat wel ja. Hier hetzelfde met vossen. Toch altijd bijzonder als je er eentje ziet lopen maar als ze weer eens ingebroken hebben bij het tuincentrum en alle konijnen dood gebeten hebben dan breekt je hart toch wel...

Gaaf Silly One! Ik duim met je mee!

Ik heb bijna vakantieeeeeeee :bounce: :cheering: :dance: :cheering: :dance: :cheering: :dance: :cheering: :bounce:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Okt 2024 17:21

Ja zoo bijzonder die wolven Teun! Dat filmpje was ook echt gaaf. Hij kwam best dichtbij op een gegeven moment, was dat niet eng?

Ik heb ook vakantie!

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Okt 2024 17:24

Ik wil even kwijt dat ik gisteren de uitslag van een nieuwe allergietest heb gekregen. Ik ben inderdaad allergisch geworden voor epoxyverbindingen, allemaal herleidbaar naar gellak.

De allergie is volledig ontstaan door het gebruik van gellak en gaat nooit meer over. Iedere keer dat ik er mee in aanraking kom, worden de klachten erger. Dit merkte ik de afgelopen tijd al. Expoxyverbindingen (onder andere HEMA) zit in veel verschillende dingen, dus ik moet met klussen, schilderen, tandartsbezoek, etc hier echt rekening mee houden.

Ik vind het erg jammer dat ik nooit meer gellak kan gebruiken maar ben echt zo blij dat ik eindelijk weet waar ik aan toe ben. Wees dus voorzichtig met het (thuis)gebruik van gellak want de gevolgen kunnen echt heel vervelend zijn.

Niet quoten svp.

<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 25 Okt 2024 17:40

Saga schreef:Ik vind het ook mooie dieren om te zien, maar als je ze in de nacht buiten hoort janken en de volgende ochtend de schapen dood in de wei ziet liggen ben je er snel klaar mee helaas. Zoveel ellende van dieren.

Ja hier heb je zeker gelijk in hoor, bijzonder is denk ik een beter woord.
Volgende

Terug naar Algemeen