Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekendplannen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Okt 2014 23:57

Weekendplannen

Bijna weekend! Hebben jullie nog speciale plannen?

Ikzelf niet echt. Morgen ben ik alleen thuis, mijn man moet werken (normaal hebben we op vrijdag beide vrij). Ik ga in ieder geval de was doen en strijken, en boodschappen halen. Verder een beetje lezen en wat knutselen ofzo. Verder ga ik lekker uitgebreid koken voor mijn man en 's avonds gaan we lekker bankhangen.
Zaterdagochtend moet ik werken. In de middag gaan we even de stad in denk ik, en het huishouden doen. 's Avonds nog geen plannen.
Zondag nog niets gepland, we zien wel!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Okt 2014 07:32

Re: Weekendplannen

Nee geen plannen. Man gaat morgen de nieuwe kapstok van steigerhout verven en hij gaan nog een bak voor onder de tafel maken en een wandbord. En ik ga niks doen. Heb een drukke week gehad. Ben bang dat ik morgen de hele dag weer op bed lig ivm hoofdpijn.
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Okt 2014 07:53

Vervelend hè Sarah, die hoofdpijn.
Ik ben al een paar dagen zien thuis met bijholteontsteking, had in het weekend en dinsdag en woensdag echt ondragelijke hoofdpijn. Ik keek er scheel van een en trilde helemaal. Heb woensdagochtend echt huilend de dokter opgebeld. Nu met een kuur en pijnstillers voel ik me gelukkig weer wat beter maar man, man wat verschrikkelijk was dat.
Ik moet dus een paar dagen rustig aan doen van de dokter. Ik breng zo F. Naar school en daarna Y. Naar de opvang. Daarna kruip ik weer lekker in bed of op de bank. Moet eigenlijk wel wat in het huishouden doen, misschien vanmiddag of morgen. Verder geen plannen, lekker rustig aan en beetje bijkomen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem280

Bericht 10 Okt 2014 07:53

Ik denk dat ik morgen even alleen ga shoppen en voor de rest geen plannen hier. Mijn vriend gaat een vriend van hem helpen met een verbouwing aan zijn woning. Lekker rustig morgen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Okt 2014 08:13

Beterschap pandora
De hoofdpijn is zeker vervelend. En duurt nu ook al maanden word er gek van
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 10 Okt 2014 08:24

Beterschap meiden!

Ik heb vandaag een dagje vrij, beetje rommelen in huis en bij een vriendin langs. Zaterdag vroeg werken en erna een feestje. Zondag ook werken en erna met vriend nog wat leuks doen, stuk wandelen als t beetje redelijk weer is.

Fijn weekend alvast!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 10 Okt 2014 08:26

Ik heb een leuk weekend voor de boeg!
Vanavond ga ik lekker radio maken. Morgenochtend ga ik even bij mijn zus langs om met baby J. te knuffelen (en met zijn grote broer natuurlijk), 's avonds heb ik nog een verjaardag van een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien en zondag hebben mijn ouders mij uitgenodigd om een dagje mee te gaan naar Texel :)

♥♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 10 Okt 2014 09:40

Ik heb vanavond repetitie van orkest.
Morgen even shoppen, mijn zusje komt eten en daarna gaan we naar de verjaardag van onze nicht.
Zondag richting het oosten, bokbierdag (zonder bier voor mij dit keer ;) )
Daarna blijven we bij mijn schoonouders slapen, dus maandag lekker samen nog een dagje vrij.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Okt 2014 10:15

Vandaag ga ik lekker even winkelen met mijn dochtertje, die vind de bus al een een feestje, dus wordt een gezellig dagje. Morgen boodschappen doen en verder geen plannen.
Zondag naar de verjaardag van mijn (stief)moeder en we blijven daar ook eten.

Fijn weekend all!!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 10 Okt 2014 10:59

Fijn weekend allemaal!

Mijn vriend komt eindelijk weer, we hebben een langeafstandsrelatie en vorig weekend moesten we beide werken.
We gaan zaterdag naar De Tasty in de Jaarbeurs Utrecht!
2019
2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Okt 2014 11:52

Ik heb een lang weekend, heerlijk!
Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen, nadat ik gisteren een late dienst heb gehad!
Ik ga vandaag even vroor mijn studie bezig, vanmiddag wil mijn vriend nog even naar de Primark, dus ik ga gezellig even mee. Vanavond wordt een bankhangavondje.

Morgen gaan we 's morgens even langs bij een vriendin, en 's avonds hebben we verjaardag van mijn schoonzusje.

Zondag moet N. voetballen, ik denk dat ik dan even weer voor school bezig ga.

Maandag ben ik ook nog vrij, dus ik denk dat ik dan ook nog voor school bezig ga.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem125

Bericht 10 Okt 2014 12:07

Vanavond etentje bij mijn schoonmoeder. Morgen werken en daarna naar mijn moeder (200 km rijden), daar een etentje en we blijven gezellig slapen, zondagochtend hardlopen in de prachtige omgeving waar mijn moeder woont, dan weer terug naar huis rijden, op de terugweg nog even langs mijn schoonvader en misschien ook nog even langs mijn beste vriendin die daar in de buurt woont (ergens halverwege).

Best een druk weekend!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Okt 2014 12:11

Vanavond gaan we naar het vakantiehuisje van mijn ouders. Mijn man en ik gaan daar 's avonds uit eten. Morgen ga ik met de trein naar Gelderland om een kindje te fotograferen. 's Avonds gaan we waarschijnlijk lekker eten en spelletjes doen. Zondag waarschijnlijk niet zoveel, misschien even naar de speeltuin of zo, als het mooi weer is. Maandag is Yrsa jarig, we vieren het pas volgende week zaterdag, maar Yrsa en Ezra zijn toevallig allebei vrij in verband met een studiedag, dus we blijven een dagje langer in het vakantiehuisje, ik haal taart, ze mag vast een cadeau uitpakken. In de middag moet ik traktaties maken voor de volgende dag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 10 Okt 2014 12:12

IK ga vanavond richting Antwerpen, voor een voetbaltoernooi van werk. Vanavond eerst bier drinken en stappen. Morgen heeel vroeg naar het veld, daar tot een uurtje of 1 duurt het toernooi. Vervolgens is er een Belgische BBQ en daarna ga ik naar huis. Dan komt mijn vriend (IEEHH vriend!) naar me toe, nadat we eerst bij het voetballen doen alsof we elkaar niet kennen, en dan gaan we lekker gewoon de dag nog doorbrengen samen.
Zondag gaan we met het hondje naar het strand, om even uit te waaien en te wandelen en dan daarna heeft hij nog verjaardag..

Leuk weekend dus!
<<

Anoniem125

Bericht 10 Okt 2014 12:13

Oe, daar heb ik ook weer eens zin in! Een bordspel! Ik ga proberen mijn man, moeder en andere familie die er zijn, zo ver te krijgen om met me mee te doen na het eten zaterdagavond. In je eentje Risk spelen is ook weer zo sneu he?! :P
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Okt 2014 12:19

Wij doen meestal Rummicub of Yahtzee. Ik hou van spelletjes waarbij je gewoon kunt kletsen tussendoor. Daarom vind ik Kolonisten van Catan bijvoorbeeld zo'n vervelend spel, dan moet je de hele tijd zo opletten.
Triviant vind ik ook wel leuk, of andere spelletjes met vragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Okt 2014 12:21

Morgenavond eten we bij mijn ouders en ik hoop eigenlijk dat we weer eens gaan Keezen.

Als ik met vriend speel is het meestal Carcassonne of op de Xbox.

Morgen overdag ben ik grotendeels alleen, vriend helpt mn vader. Ik ga in de middag daarheen en dan daar blijven eten. Zondag bij goed weer een stuk skeeleren op mn nieuwe skeelers :D
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 10 Okt 2014 12:22

Vandaag werken tot 21 uur en daarna naar de film;
Morgen overdag naar Amsterdam; Hermitage (museum) en shoppen, in de avond op stap met mijn collega's;
Zondag overdag uitslapen, wat aan school doen en in de avond uit eten met mijn vriend.
Druk maar leuk weekend voor de boeg! :D
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem 69

Bericht 10 Okt 2014 12:24

Vrijdag: huishouden, even bij een oom en tante van m'n vriend kijken.
Zaterdag: geen concrete plannen. Wel even boodschappen doen.
Zondag: gaan we naar een optreden van een gitarist.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Okt 2014 12:27

Ik hou juist wel van strategie spellen, zoals kolonisten van Catan, Carcasonne, of Risk. Ik vind het zo tof als het echt 5 uur lang duurt ofzo. Ik vind het juist leuk om helemaal in een spel op te gaan, mensen die teveel andere dingen tegelijk doen, vind ik stom.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Okt 2014 17:11

Vandaag: niet veel bijzonders, heb de voortuin gedaan. Straks eten en vanavond avondje tv gok ik.

Morgen: hebben we feest van m'n vader die woensdag 65 is geworden. Daarvoor nog een paar dingen doen, een 3.20 meter opblaaspop ophalen en naar het café brengen waar het feest is. Daar dan met een vriendin en schoonzus versieren. Heb oa 4 hele leuke foto vlaggenlijnen gemaakt. Met allemaal (oude) foto's van mijn vader. 'S middags nog even naar het voetballen van mijn vriend, broodje hamburger eten en 's avonds dus het grote feest. Er komen 100 man!

Zondag: beetje uitbrakken gok ik, en als het mooi weer is naar de marathon in Eindhoven
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Okt 2014 18:49

Vandaag niks meer. Kwam om half 7 thuis van werk/fysio en boodschappen. Ben nu gaar en toe aan een avond bank ( fysio was vermoeiend).
Morgen studeren, motor halen, studeren, BH kopen en studeren.
Zondag: Studeren, studeren, studeren.

Gelukkig heb ik vanuit mijn werk (Nu al!) vakantie en kan ik deze week hard aan de studie. Even bijwerken en mijn opdrachten goed maken.

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 10 Okt 2014 18:55

Ik ga straks borrelen met collega's bij één van hen thuis. Morgen ga ik naar Eindhoven, ff shoppen en daarna naar een vriend die daar pas is gaan wonen. We gaan waarschijnlijk nog ergens heen om te borrelen en eten. Zondag ga ik weinig doen denk ik, misschien een eind wandelen als het droog is en verder een beetje huishouden en chillen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 10 Okt 2014 21:24

Vrijdag / gewerkt & nu lekker op de bank avondje relaxen
Zaterdag / m'n ouders zijn dertig jaar getrouwd! We gaan naar het strand & lekker uit eten met het gezin.
Zondag / lekker relaxen en naar de verjaardag van de dochter van een vriend van me, zij wordt 2 jaar.

Terug naar Algemeen