Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Trots

<<

Anoniem291

Bericht 27 Sep 2014 18:40

Trots

Waarom ben je trots op jezelf?
<<

Anoniem291

Bericht 27 Sep 2014 18:42

Re: Trots

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag mee heb gedaan aan de mud masters en de 6km heb uitgelopen. Zag er best wel tegenop maar ik heb het gedaan. De eerste blauwe plekken worden al zichtbaar :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 18:54

Wat goed van je! :cheering:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Sep 2014 19:29

@Hoochie: goed gedaan!

Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag een cursus heb gegeven aan 17 studenten van de lerarenopleiding. Ik zag er best wel tegenop, maar het ging heel goed en in de evaluatieronde gaven ze aan dat ze heel tevreden waren over de cursus van vandaag. :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 27 Sep 2014 21:19

Wat leuk zonnetje. Doe je dat soort dingen vaker? Gaat het goed met je werk?

Wat goed hoochie, dat klinkt intens.

Ik ben trots op mezelf omdat ik zo hard werk en vrolijk blijf. Ik ben best tevreden eigenlijk.
<<

Anoniem75

Bericht 27 Sep 2014 21:32

Ik ben trots op mezelf dat ik nog overeind sta na 6,5 maand aan brakke nachten en de kar hier nog aardig trek. Het is hier in huis toonbaar, m'n kinderen krijgen de volle aandacht, ik ben de vrolijke grappige ik op m'n werk en ik verzorg mezelf goed. Maar stiekem ben ik toch heel erg toe aan een goede nachtrust en een middagje voor mezelf..
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Sep 2014 01:31

Marin schreef:Wat leuk zonnetje. Doe je dat soort dingen vaker? Gaat het goed met je werk?

Wat goed hoochie, dat klinkt intens.

Ik ben trots op mezelf omdat ik zo hard werk en vrolijk blijf. Ik ben best tevreden eigenlijk.

Ik heb in het verleden in mijn vorige baan regelmatig trainingen aan leraren van het basisonderwijs gegeven, maar het was nu een hele tijd geleden en dit waren wel wat meer docenten dan toen. Ik heb nu een parttime baan en ik doe onder andere dit werk nu vanuit mijn eigen bedrijf.

Fijn dat je je zo goed voelt ondanks dat je hard en veel werkt!

@Razz: daar mag je ook trots op zijn! Ik vind het knap hoe je het allemaal doet!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Sep 2014 05:56

Goed te horen Marin, dat betekent dat de stress wat over is?
Razz, ik heb respect voor je uithoudingsvermogen..

Ik ben trots op mezelf omdat ik op mijn 32ste weer mijn hele opgebouwde leven achter me laat en een jaar aan het reizen ben geslagen met mijn vriend, ondanks alle commentaar en het HEERLIJK vind. Ik was beetje bang dat ik deze keer terug zou verlangen naar mijn rustig kabbelende leventje, maar dit is mijn 5e week en ik merk dat ik bijna niet aan thuis denk, moet mezelf echt dwingen m'n vrienden te smsen en mails te sturen.. Dus ja, trots.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Sep 2014 11:57

Wat leuk Marsy!!

Ik ben trots dat ik een jaar tijd bijna 20kg ben afgevallen en me top voel en volop geniet van eten, drinken en het leven!
En ik ben trots op het feit dat ik mn oude droom weer achterna jaag om te werken in de sportwereld en dat het gewoon lukt ondanks dat ik er geen diploma's voor heb :cheering:
<<

Anoniem125

Bericht 28 Sep 2014 12:38

Ik ben trots op mezelf, omdat ik direct de eerste poging zwanger ben geworden en nu 10 weken zwanger ben en zonder problemen mijn actieve leven kan voortzetten, inclusief hardlopen. Mijn lichaam doet het allemaal maar en ik kijk er vol bewondering naar.
<<

Jip

Bericht 28 Sep 2014 13:24

Dat ik er nog ben. Een jaar geleden kwam ik in een diep dal terecht. En nu kijk ik de toekomst zonnig, met soms wat wolkjes, tegemoet.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Sep 2014 14:05

Terecht trots Jip!!
<<

Jip

Bericht 28 Sep 2014 14:36

Kees schreef:Terecht trots Jip!!

Lief! Dank je :-)
<<

Anoniem205

Bericht 28 Sep 2014 16:25

Idd Jip! Met recht iets om trots op te zijn, en hoé! Jij komt er wel :-)
<<

Jip

Bericht 29 Sep 2014 06:58

Ook al zo lief! Terwijl ik hier echt niet zo makkelijk was...
<<

Anoniem205

Bericht 29 Sep 2014 09:47

Daar heb ik gewoon omheen gelezen ;-)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Sep 2014 09:55

Trots dat ik gisteren de 5 km heb gehaald met hardlopen. Is zo lang geleden.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Sep 2014 11:55

Nougat schreef:Ik ben trots op mezelf, omdat ik direct de eerste poging zwanger ben geworden en nu 10 weken zwanger ben en zonder problemen mijn actieve leven kan voortzetten, inclusief hardlopen. Mijn lichaam doet het allemaal maar en ik kijk er vol bewondering naar.

Over het hardlopen, dat is inderdaad knap van je!
Trots zijn op jezelf omdat je met de eerste poging zwanger was, dat vind ik apart. Dat heb je zelf namelijk helemaal niet in de hand, hoe snel je zwanger wordt.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Sep 2014 12:06

Carrie schreef:
Nougat schreef:Ik ben trots op mezelf, omdat ik direct de eerste poging zwanger ben geworden en nu 10 weken zwanger ben en zonder problemen mijn actieve leven kan voortzetten, inclusief hardlopen. Mijn lichaam doet het allemaal maar en ik kijk er vol bewondering naar.

Trots zijn op jezelf omdat je met de eerste poging zwanger was, dat vind ik apart. Dat heb je zelf namelijk helemaal niet in de hand, hoe snel je zwanger wordt.

Ik wilde ook al zeggen dat het erg apart is dat je trots bent op het feit dat je zelf binnen de eerste poging zwanger was. Het is namelijk heel fijn, en je mag van geluk spreken. Maar voor de rest is het niet iets om trots op te zijn. Wel mag je er dolgelukkig mee zijn.

Dat je actief blijft is heel erg goed! En je mag met recht trots zijn op je lijf.
<<

Anoniem125

Bericht 29 Sep 2014 12:12

Carrie schreef:

Ik ben er trots op dat onze lichamen zo goed functioneren. We zijn allebei erg vruchtbaar. Samen zijn we in staat direct de eerste keer dat we proberen zwanger te raken. Daar ben ik trots op. Het zegt wat over mijn gezondheid en de gezondheid van mijn man.
<<

Anoniem301

Bericht 29 Sep 2014 12:16

Nougat schreef:
Carrie schreef:

Ik ben er trots op dat onze lichamen zo goed functioneren. We zijn allebei erg vruchtbaar. Samen zijn we in staat direct de eerste keer dat we proberen zwanger te raken. Daar ben ik trots op. Het zegt wat over mijn gezondheid en de gezondheid van mijn man.

Wat erg dat je dit zo zegt en verwoord. Dom ook. Maar dat zal je wel expres doen. Nogmaals, dat is namelijk niks om trots op te zijn, want vruchtbaarheid heb je zelf niet in de hand. Ja er zijn aanpassingen die je kunt doen, zoals stoppen net roken en alcohol en andere dingen. Maar er zijn genoeg gezonde mensen welke het namelijk niet lukt om zwanger te worden.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Sep 2014 12:17

Nougat schreef:
Carrie schreef:

Tuurlijk. En ik weiger om nu te gaan happen en bijten hierop.. Dus bij deze: ik ben blij voor je dat je er zo trots op bent dat je kennelijk zo gezond bent in 1x zwanger te worden.
<<

Anoniem328

Bericht 29 Sep 2014 12:18

Sorry maar wat een onzin.
Er zijn genoeg stellen die gezond zijn en niet zwanger kunnen raken en er zijn ook genoeg stellen die helemaal niet zo gezond leven en wel zwanger raken.
Ik vind het daarom geen prestatie dat jij toevallig wel snel zwanger bent geraakt.
Ik noem dat geluk, maar zeker geen prestatie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Sep 2014 12:19

Just let it go. Blijkbaar kan ze geen onderscheid maken tussen beïnvloedbare gezondheid en niet beïnvloedbare gezondheid en 'geluk' hebben. Zij ziet het als een prestatie om trots op te zijn: prima joh. veel plezier ermee!
<<

Anoniem205

Bericht 29 Sep 2014 12:22

Dropveter schreef:Trots dat ik gisteren de 5 km heb gehaald met hardlopen. Is zo lang geleden.

Wat goed! Voel je je vandaag ook nog goed? :) Of heb je mega veel spierpijn? :smile:
Volgende

Terug naar Algemeen