Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

wow wat een service

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 16:20

wow wat een service

ik had een tijd geleden bij een supermarkt vul koeken gekocht juist goed gekeken of het wel vul koeken waren en niet appelkoeken die in hetzelfde vak liggen. Maar ik had echt de vul koeken. Thuis namen wij op een avond beide een koek. En toen zat er dus appel in snel uitgespuugd want ben allergisch voor appel. En gekke was in de koek van mijn man zat gewoon de normale vul koek.

Wij de verpakking controleren en waren echt vul koeken. Dus ik naar de winkel gemaild en toen moesten wij de rest opsturen en wat bleek nou ze hadden per ongeluk appelkoeken in de vul koek verpakking gedaan, Zaten in mijn verpakking nog 2 andere appelkoeken.

Ik dacht verder is wel goed zo jammer van de koeken pech gehad. En toen was er vorige week al een aangetekende brief geweest ik schrok al want stond niet bij van wie het was. Dus ik net ophalen. Zweet brak me al uit. Was het een brief van de supermarkt met daarin €25,- aan bonnen van de supermarkt. Echt woow
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 29 Sep 2014 16:22

Re: wow wat een service

Goh dat is heel netjes inderdaad. Maarja je bent allergisch, dus voor jou (en de supermarkt) had het ook anders kunnen lopen.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2014 16:32

Ik heb nog nooit van vul koeken gehoord, haha. Maar goede actie van de supermarkt!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 16:36

vul koeken zijn gevulde koeken
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 29 Sep 2014 16:39

Das netjes!
Maarre appelkoeken zien er toch heel anders uit dan gevulde koeken? Die zijn toch open aan de bovenkant met een raster patroon?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 16:41

ja klopt dat die er anders uitzien maar deze zagen er hetzelfde uit alleen de binnenkant appel. Weet niet of ze anders bij die winkel ook zelfde uitzien
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 29 Sep 2014 16:46

Oh dat is echt heel gek! Dan is er dus echt iets mis gegaan met het vullen van de koeken, best slecht dat zo iets kan gebeuren.
<<

Anoniem193

Bericht 29 Sep 2014 17:03

Als je allergisch bent, zou ik nog wel even goed op de verpakking van de gevulde koeken kijken.
Als ze blijkbaar zo in hetzelfde productieproces gemaakt worden als de appel koeken, dan is de kans heel groot dat ook de gevulde koeken sporen van appel bevatten.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 17:06

Misschien is ze niet zo allergisch dat ze ook al wat krijgt van iets wat sporen van appel bevat. Volgens mij staat dat ook nooit op verpakkingen, alleen bij pinda's en noten. Elke koek of taart kan natuurlijk gemaakt zijn in een fabriek waar ook dingen met appels worden gemaakt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 17:19

nee van sporen heb ik geen last alleen als er echte appel in zit.
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Sep 2014 17:25

Ik ben ook allergisch voor appel maar alleen rauw, appelkoeken, appeltaart etc. kan ik wel gewoon eten. Dat hebben de meeste mensen met die allergie. Kun jij dan helemaal niet tegen appel Sarah?
Wel netjes van de winkel, ik vind dat het ook zo hoort hoor, daar niet van, maar lang niet alle bedrijven zijn daar zo netjes in.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 17:29

nee kan er helemaal niet tegen ook niet tegen appelsap
Afbeelding
<<

Anoniem166

Bericht 29 Sep 2014 17:38

Dat is een leuke actie van de supermarkt!
<<

Anoniem73

Bericht 29 Sep 2014 17:41

Netjes hoor!

Tijdje geleden had ik bij de plus verse sinasappelsap geperst en bij thuiskomst bleek er allemaal van die kleine vliegjes in te zitten.
Heb toen ook gemaild en kreeg van de plus een kadobon van 10 euro! Echt super netjes.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 17:46

ieuw dat is ook vies vliegjes in je drinken.
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 29 Sep 2014 17:53

Ik had tijdje terug ook goede service van een bedrijf zelf. Had een klein reepje Milka gekocht bij een tankstation (kleiner dan standaard reep), maar die was helemaal wit uitgeslagen.
Dus ik gemaild naar de Milka, verpakking bewaard gelukkig, want je moest dus alle productiecodes etc invullen.
En toen kreeg ik paar weken later een pakketje thuis met daarin een Toblerone en 2 grotere (normaal formaat, niet van die hele grote) Milka repen en een hele brief er bij met uitleg over hoe de witte aanslag ontstaat en dat het niet schadelijk is voor de gezondheid, maar dat ze het toch belangrijk vonden dat de kwaliteit 100% was, en daarom dus de chocola als goedmaker. Vond ik ook echt heel netjes.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2014 19:08

Wat een service inderdaad maar het had ook heel anders kunnen aflopen natuurlijk..

Magenta en ไม่เป็นไร, ook een goede service!

We hadden een tijd terug kaas van Beemster, twee dezelfde pakken met dezelfde datum en de ene was beschimmeld. Heb gemaild maar nooit antwoord gekregen dus nu kopen we ook geen Beemster meer.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 19:09

dat is ook lullig lauren. Zou ik ook niet meer kopen dan
Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 29 Sep 2014 19:12

Mizz_S schreef:Ik ben ook allergisch voor appel maar alleen rauw, appelkoeken, appeltaart etc. kan ik wel gewoon eten. Dat hebben de meeste mensen met die allergie. Kun jij dan helemaal niet tegen appel Sarah?
Wel netjes van de winkel, ik vind dat het ook zo hoort hoor, daar niet van, maar lang niet alle bedrijven zijn daar zo netjes in.

Hier hetzelfde. Van rauwe appels krijg ik een allergische reactie, maar niet van appelsap, appelmoes, appelkoeken of appeltaart. Heeft te maken met de verhitting volgens mij. Heb je het wel eens geprobeerd Sarah? Krijg je dan echt een allergische reactie ook bij appeltaart en appelkoeken enzo?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Sep 2014 19:43

Siamsa schreef:
Mizz_S schreef:Ik ben ook allergisch voor appel maar alleen rauw, appelkoeken, appeltaart etc. kan ik wel gewoon eten. Dat hebben de meeste mensen met die allergie. Kun jij dan helemaal niet tegen appel Sarah?

Hier hetzelfde. Van rauwe appels krijg ik een allergische reactie, maar niet van appelsap, appelmoes, appelkoeken of appeltaart. Heeft te maken met de verhitting volgens mij. Heb je het wel eens geprobeerd Sarah? Krijg je dan echt een allergische reactie ook bij appeltaart en appelkoeken enzo?

Ja precies, dat is bij mij ook, als het maar verhit is geweest kan ik er tegen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2014 20:17

Mizz_S schreef:
Siamsa schreef:

Ja precies, dat is bij mij ook, als het maar verhit is geweest kan ik er tegen.

ja alles met appel kan ik niet tegen.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 29 Sep 2014 20:23

Netjes zeg!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2014 20:26

Wat een service!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem92

Bericht 29 Sep 2014 20:42

Wat fijn Sarah, vooral ook voor jullie, dat het zo netjes wordt opgelost!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Sep 2014 23:38

Dat was vast 'mijn' supermarkt, of niet? :dance:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Volgende

Terug naar Algemeen