Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zou jij....

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2014 21:08

Zou jij....

een politieauto in halen op een weg waar je 80 mag, die politie rijd al ongeveer 90... haal jij dan in?

Ik zat vanavond in die situatie.. op de snelweg mag je normaal 100 maar in spits 80(staat duidelijk aangegeven) de politie reed dus zelf al wat te hard... maar er waren zoveel mensen die dus nog harder die politie auto in haalde. Ik durfde niet en ben er maar netjes achter gebleven :smile:

wat zou jij doen?
:heart: :heart: 2011
<<

SDL

Kletskop

Bericht 30 Sep 2014 21:10

Re: Zou jij....

Erachter blijven, zo word ik geflitst.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Sep 2014 21:15

Ik ben als de dood voor politie, zodra ik ze zie hou ik me heeeeel netjes aan de regeltjes, dus nee ik haal ze niet in dan :-D
<<

Anoniem193

Bericht 30 Sep 2014 21:16

Ik hobbel er gewoon met 100 langs.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 21:18

Eerst kijken met hoeveel ze in de auto zitten. Zit er maar eentje in dan kagel ik voorbij, anders zou ik er achter blijven hangen ( met 90)

Anoniem125

Bericht 30 Sep 2014 21:24

Nee, echt niet. Ik rij altijd heel netjes en zou nooit de max snelheid overschrijden als er een politieauto voor me rijdt, dat is toch vooral heel dom.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 21:27

Kiek schreef:Ik ben als de dood voor politie, zodra ik ze zie hou ik me heeeeel netjes aan de regeltjes, dus nee ik haal ze niet in dan :-D

Dit... Brrrrr

Over de politie gesproken.. Heul vroeger, toen Lejow nog mini was, ging ik een keer patatjes halen bij de snackbar op mijn fietsje.
Ik had het tasje aan mijn stuur gehangen en wilde wegfietsen, toen er een politie auto naast me stopte.
Nou ik dacht werkelijk waar dat ik er geweest was, ik had iets fout gedaan en ze zouden me vast voor altijd mee nemen.
Draait die agent het raampje open... toen had ik het helemaal niet meer.
En zegt vervolgens: 'Dag meisje, mag ik een lekker patatje van jou?'
Ik heb met knikkende knieën en open mond een paar patatjes in zijn hand geduwd, het raampje ging weer dicht, en ze reden weg, mij in shock achterlatend :cry:
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Sep 2014 21:31

Hahaha Lejow!
<<

SDL

Kletskop

Bericht 30 Sep 2014 21:32

Lejow, je schrijfstijl doet me enorm aan "oetsjiekoetsjie" denken. De werkdag is voorbij hoor. 18+talks zijn toegestaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 21:32

SDL schreef:Lejow, je schrijfstijl doet me enorm aan "oetsjiekoetsjie" denken. De werkdag is voorbij hoor. 18+talks zijn toegestaan.

Heb er nog trauma's van :omg:

*edit* overigens kom ik op mijn werk ook niet meer weg met oetsjiekoetsjie-talk .. ik sta voor groep 5 dit jaar :^^:
<<

SDL

Kletskop

Bericht 30 Sep 2014 21:34

Dat snap ik. Het is ook niet niks om patat weg te moeten geven :wtf:.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 21:35

SDL schreef:Dat snap ik. Het is ook niet niks om patat weg te moeten geven :wtf:.

Leg dat maar eens uit aan je ouders...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 21:36

Maar even serieus, ik ben in zoverre dus nog echt steeds bang voor de politie.
Ik begroet ze op straat ook het liefst ook over enthousiast *kijk eens hoe vriendelijk ik ben, en hoe netjes ik me aan de regels hou* :hulde:
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2014 21:39

Ik zou er braaf achter blijven!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Dream.On

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 30 Sep 2014 21:46

Ik zou die politieauto niet hebben ingehaald. De gedachten dat er een kans bestaat dat die politieauto vervolgens mij weer inhaalt om dan uitgerekend aan mij een stopsein te geven, is voor mij voldoende om er netjes achter te blijven rijden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Sep 2014 22:05

Ik zou niet inhalen

Lejow moet stiekem wel lachen om jou stukje
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2014 22:13

Ik schiet al in de stress bij het zien van een wagen/agent.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 30 Sep 2014 22:14

Dream.On schreef:Ik zou die politieauto niet hebben ingehaald. De gedachten dat er een kans bestaat dat die politieauto vervolgens mij weer inhaalt om dan uitgerekend aan mij een stopsein te geven, is voor mij voldoende om er netjes achter te blijven rijden.

Same.
<<

Anoniem173

Bericht 30 Sep 2014 22:27

Nee ik blijf erachter.

Ik heb wel eens een motor voor me gehad met een beetje een raar achterlicht. Ik dacht echt serieus dat het een politieagent was. Heb echt lopen turen maar ben op de rotonde maar doorgereden. Dacht als ik toch eraf had gemoeten komt i wel achter me aan :clown:
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Sep 2014 23:05

Haha Lejow.

Ik zou achter de politie blijven rijden, te bang om aangehouden te worden als ik er voorbij rij.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem131

Bericht 30 Sep 2014 23:29

Ja. Die eikels gaan me heus niet aanhouden in de spits want dan zijn ze te laat voor hun avondeten. Zij hebben ook prioriteiten.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Okt 2014 00:44

Nee zou ik niet doen omdat ik geen boete wil. Niet omdat ik bang voor ze ben. De popo zijn ook gewoon mensen ja toch!
<<

Anoniem193

Bericht 01 Okt 2014 07:18

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat jullie allemaal er achter blijven. Agenten die de snelheid in de gaten moet houden rijden 9 vd 10x in een onopvallende auto. Dus grote kans dat jullie allemaal al honderden keren wel klpd hebben ingehaald.
Je wordt echt niet aangehouden als je rustig en netjes iets te hard rijd. Als je ondertussen je aan de overige regels houdt.
Snap dat je het risico niet wil lopen, maar dan moet je nooit meer te hard rijden.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Okt 2014 07:27

Ik vind 100 rijden waar je 80 mag eigenlijk best een forse overtreding, dus daarom zou ik het niet doen.
En natuurlijk zijn het ook de opvallende auto's die snelheid controleren, maar het is niet zo dat een herkenbare politieauto je niet aanhoudt bij snelheidsovertredingen. Ik zou het dus niet doen.
<<

Anoniem178

Bericht 01 Okt 2014 07:34

Die 80 staat er niet voor niks en wellicht heeft de politie dringende zaken te doen, maar willen ze geen onrust/chaos veroorzaken met hun zwaailicht.

Een aantal maanden geleden heb ik mijn auto stilgezet, midden op de snelweg na een onoverzichtelijke bocht om een motorrijder te beschermen die in de vangrail beland was. Sjeez, dat waren honderdmiljard hartaanvallen in dat kwartiertje. Ondanks waarschuwingen voor de bocht zeilden sommigen net niet mijn kofferbak in. De motor is een auto overheen gereden, na de val was hij niet total loss, toen die auto eroverheen reed wel. Maar godzijdank heeft alleen de motorrijder wat verwondingen overgehouden aan zijn val, ondanks mensen die de snelheidsbeperking negeerden.
Na dat kwartier kwam de politie, zij hebben de auto 100 meter voor de mijne gezet, met zwaailichten aan. Blij dat die wel een beetje doorgereden hadden.

Het is misschien rete-onstoer, maar beperkingen zijn er vaak met een reden, dus ik houd me eraan.
Volgende

Terug naar Algemeen