Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

<<

Anoniem114

Bericht 01 Okt 2014 12:05

Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Zou je haar dan 'durven' aan te spreken? :D
<<

Anoniem173

Bericht 01 Okt 2014 12:16

Re: Wanneer je een forumster in het wild zou herkennen..

Nope :D
<<

Anoniem193

Bericht 01 Okt 2014 12:22

Ligt eraan wie :p
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 12:29

Ik denk het wel! Maar dat zal ik dan toch eerst moeten ervaren, wie weet klap ik wel dicht :laughcry:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 12:44

Durven wel, willen niet. Ik heb volgens mij wel eens een forumster in het wild gezien maar wil mijn eigen anonimiteit niet opgeven door me aan iemand voor te stellen/vragen of zij X is.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Okt 2014 13:19

wel eens een forummer gespot maar nooit iemand aangesproken
Afbeelding
<<

Anoniem110

Bericht 01 Okt 2014 13:29

Geen idee eigenlijk. Ik werd zelf wel afgelopen zomer herkend bij een 90's feest. Joost mag weten wie het was hahaha daar ben ik tot heden nog niet achter. Zij wist wel wie ik was.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Okt 2014 13:31

Denk het wel! Ligt er aan of ze alleen zijn want staat zo raar als je iemand met een totaal andere (wellicht beetje gekke) naam aan spreekt.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Okt 2014 13:32

Ik denk het ook wel.

Laatst ben ik dus aangesproken door twellie die me herkende en dat vond ik zo leuk!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 13:35

Nee, denk het niet. Er is hier bijna niemand die weet hoe ik er uitzie, dus dat lijkt me een heel raar gesprek. Bovendien zou ik niet zomaar op iemand afstappen.
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2014 13:51

Ik denk altijd van wel, maar de waarheid is dat ik toch echt te schijterig ben.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Okt 2014 13:58

Als we allebei alleen zijn, denk ik dat ik het wel zou doen.
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem88

Bericht 01 Okt 2014 14:12

Ik hen het destijds bij TGR wel gedurfd. Volgens mij heb ik nog wel even gewacht tot er geen collega's bij haar stonden. Zij was aan het werk en ik kwam wat passen, zij stond toen bij de paskamers.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Okt 2014 14:13

Bliss schreef:Als we allebei alleen zijn, denk ik dat ik het wel zou doen.

Dit.

Ik zou het wel leuk vinden als iemand me aanspreekt, maar niet als ik met een groep mensen ben. Dan heb je wellicht zoveel uit te leggen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 19:46

De kans dat ik wat zou zeggen als we beide alleen zijn is wel aanwezig maar ik zou waarschijnlijk bang zijn dat het stom overkomt en toch mijn mond maar houden, denk ik.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 19:52

Nee. Ik kwam pas Poubelle nog tegen maar ik was met vriendinnen. Vond het een beetje raar om te vragen of zij dé Poubelle was. Haha.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Okt 2014 20:20

Nee, ik zou dat niet doen. De meesten hier kennen mij niet en als ik dan een bekende forummer aanspreek die van mij nog nooit gehoord heeft, vind ik dat toch wel een beetje gek. Als het een forumsters is die ik beter ken en ook op Facebook heb of een keer gemeet heb, dan zou ik het wel doen.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Okt 2014 20:22

Sanne schreef:Nee, ik zou dat niet doen. De meesten hier kennen mij niet en als ik dan een bekende forummer aanspreek die van mij nog nooit gehoord heeft, vind ik dat toch wel een beetje gek. Als het een forumsters is die ik beter ken en ook op Facebook heb of een keer gemeet heb, dan zou ik het wel doen.

Bij mij zou wel een grote bouwlamp gaan branden als je me aansprak en zei dat je Sanne van het forum bent :) Ookal zou ik totaal niet weten hoe je eruit ziet.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Okt 2014 20:31

Haha, Dundas, maar met jou heb ik wel eens ge-PM't en jij komt ook regelmatig in de zwangerschaps- en mamapijler. Ik denk dat ik daar, ondanks dat ik overal wel post, een stuk bekender ben, gewoon omdat ik daar het meeste kom.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Okt 2014 21:38

Bliss schreef:Als we allebei alleen zijn, denk ik dat ik het wel zou doen.

Dit dus..toen ik jou op Pinkpop zag, durfde ik je dus ook iet aan te spreken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem88

Bericht 01 Okt 2014 21:43

Ja oke Sanne, daar heb je weer een punt :) Hoewle ik je voor mijn gevoel ook regelmatig buiten de Z&M-pijler zie.
<<

Anoniem156

Bericht 01 Okt 2014 21:49

SoGood schreef:Nee. Ik kwam pas Poubelle nog tegen maar ik was met vriendinnen. Vond het een beetje raar om te vragen of zij dé Poubelle was. Haha.

Haha ja dat lijkt me ook raar om iemand dan aan te spreken met de forumnaam! Sowieso als er vrienden/ vriendinnen bij zijn.
Van veel meiden weet ik wel de echte naam, maar dadelijk herkennen ze mij niet en dan moet je nog gaan uitleggen waar je hen van kent ofzo. Ik zou er dus alleen op afstappen als er geen anderen bijzijn, net zoals een paar meiden boven me.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Okt 2014 21:53

Ik zou dat niet doen, ben een mietje ook daarin.
<<

Zero

Bericht 01 Okt 2014 21:55

Als ik er heel zeker van zou zijn én ik zou diegene aardig vinden wel ja. :) Maar ik ben ook best lomp daar in. Meestal mislukt het en komt het niet verder dan een "heeeey!" en dat sterft dan weg zonder dat iemand me ook maar heeft opgemerkt...
<<

Anoniem127

Bericht 01 Okt 2014 22:02

Ik zag Marin laatst dus lopen en heb haar aangesproken :). Was wel blij dat ik haar echte naam wist, want ik anders had ik het wel een beetje raar gevonden voor het geval ze het niet was geweest.
Volgende

Terug naar Algemeen