Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

De beste tips tegen een kater

<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 07:43

De beste tips tegen een kater

Bleeehhh, ik ben zo beroerd. :thumbdown: Ik heb gisteravond veel te veel gedronken. Normaal gesproken kan ik prima m'n grenzen bewaken, maar dat is dit keer niet gelukt.
Ik heb maar 4 uur kunnen slapen en heb nogal wat nare ervaringen met de toiletpot gehad.

Wat is jullie beste tip tegen een kater?

Ik heb mezelf plechtig beloofd dat ik het niet meer zo ver laat komen.
<<

Anoniem222

Bericht 16 Sep 2014 07:46

Re: De beste tips tegen een kater

Haha ohh wat erg! Drink nu een glas water met honing om je vocht en suikerpeil weer op een normaal level te krijgen (of appelsap, vind ik altijd mega lekker als ik een kater heb haha). En daarna een groot gezond ontbijt!

Sterkte!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2014 07:48

Ik begin altijd met een vette hap als ontbijt. Gebakken ei met spek of zo, daarna nestel ik mijzelf op de bank en slaap ik nog een paar uur verder. Als de WC mijn beste vriend is, dan is dit voor mij echt de manier om uit te kateren.

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 07:53

Vette hap eten. Of eten waar ik echt veel zin in heb. Ook als dat ontbijt van chips betekend.
<<

Henque

Kletskop

Bericht 16 Sep 2014 07:54

2 paracetamol + stevige/vette maaltijd erin en gewoon stug doorgaan... Als ik toegeef aan katers ( wat ik heus vaak genoeg doe :P ) is het altijd het ergst! En verder idd eten waar je zin in hebt, bij mij betekent dat ook vaak chips haha
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 08:04

Ah oh, pas maar op dat je niet als alcoholoist wordt bestempeld :smile:

Vooral veel water drinken! En wat eten, ook als je geen honger hebt. Succes candaag!
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 08:10

Haha, dat zal wel meevallen toch? Ik drink echt maar zelden, daarom kan ik er ook zo slecht tegen haha.

Maar vet eten? Echt? Ik ben hard aan het proberen om m'n beker thee met honing binnen te houden. Denk dat vet eten niet zo verstandig is.

Slapen had fijn geweest, daar denken m'n kids alleen anders over. Dus slapen kan vanavond pas weer.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 08:19

Je moet er wel echt zin in hebben. Als je zin heb in iets anders, maakt niet uit wat, gewoon nemen. Of het nou vette hap is, een bak wortels of chocoladetaart.

Ik moet dan gewoon eten waar ik zin in heb en meestal is dat vet haha.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Sep 2014 08:27

Cotton schreef:Je moet er wel echt zin in hebben. Als je zin heb in iets anders, maakt niet uit wat, gewoon nemen. Of het nou vette hap is, een bak wortels of chocoladetaart.

Ik moet dan gewoon eten waar ik zin in heb en meestal is dat vet haha.

Haha heel herkenbaar! :yes:

♥♥
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 08:43

Wat bij mij het beste werkt is gewoon doorgaan met drinken, maar dat is nou niet echt een goede oplossing :laughcry:

Wat mij ook helpt is inderdaad een zak chips (lekker zout) en cola ofzo, iets zoets wat lekker weg drinkt. Ik krijg water dan echt niet naar binnen. En probeer je lekker op te frissen (als je dat nog niet gedaan hebt); kost misschien wat moeite maar een lekkere douche helpt echt!
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 08:53

Haha nee, doordrinken lijkt me geen strak plan nu.

Ik heb vannacht 3 kwartier onder de douche gestaan (of eigenlijk gezeten, haha OMG wat erg).
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 08:59

Haha, misschien moet je er gewoon aan toegeven dat je je vandaag beroerd voelt? Sterkte iig :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2014 09:05

Whahaha, dit laat mij lachen op deze vroege ochtend.

Ik heb dan ook bijna altijd trek in chips, verder idd paracetemols en veel VEEL drinken. Jammer genoeg is er nog geen wondermiddel tegen katers (ja niet doordeweeks drinken, jij alcoholist :dance: LOL)
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Sep 2014 09:08

.
Laatst gewijzigd door Suusie op 10 Aug 2016 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 09:17

Oehhh Mac zou ik idd wel lusten!

Ik heb net een krentenbol met roomboter en suiker op. De kinderen heb ik dat ook gegeven, voor de tv. Doen we normaal echt nooit, maarja.. Ik kon het even niet opbrengen om aan tafel te gaan zitten.
<<

Anoniem328

Bericht 16 Sep 2014 09:37

Hahaha grappig dit.
Inderdaad vet eten. Lijkt raar maar vaak als je eraan begint smaakt het erg goed en ga je je er een stuk beter door voelen.
En cola met veel prik tegen de misselijkheid. Paar keer flink boeren helpt echt :thumbup:
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 09:46

Hahaha volgens mij zijn er hier op het forum veel grotere zuiplappen dan ik. :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2014 09:47

Ik heb al 3 jaar geen alchohol gedronken, maar ik weet het nog goed :P
<<

Anoniem186

Bericht 16 Sep 2014 09:50

Cotton schreef:Ik heb al 3 jaar geen alchohol gedronken, maar ik weet het nog goed :P

Wat wijs!

Ik heb juist de afgelopen jaren weinig gedronken. Vanwege zwangerschap en borstvoeding enzo. Dus ik heb wat in te halen, haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2014 10:02

Gewoon lekker doen hoor Jans. Ik ga even een paar weken weer droog (en dan los met mijn verjaardag!) :dance:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 10:21

Oh wat een vreselijk gevoel hè. Ik had het vorige week ok zo erg na een dag/nacht kermis vieren.
Wat bij mij ook helpt idd, is zoet drinken, ik ga meestal voor ranja. En vet eten, haha. Ik heb vorige week een broodje kroket gehaald. En een frisse douche daar knap ik ook altijd een stuk van op! Succes vandaag, heerlijk als je vanavond in je bed ligt. Iets om naar uit te kijken, haha.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Sep 2014 10:24

Bouillon wil ook nog wel eens helpen. En idd na zo'n avondje ontbijt ik het liefst met chips, patat of gebakken ei, haha.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Sep 2014 10:45

Hahaha oh Jansje toch.. :razz:

Vet eten helpt bij mij inderdaad het beste. En dan niet alleen vet maar ook pittig. Ik eet graag huevos rancheros als ik een kater heb, van die Mexicaanse eieren met chili op een tortilla. Heerlijk. En verder heeeeeeel veel water drinken.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Sep 2014 10:48

Mijn ontbijt was vorige week maandag pizza hahaha.
Idd heel veel drinken en eten. Gewoon pakken waar je zin in hebt. Ik drink altijd liters cola en chips.

Succes vandaag Jans! Dit zijn hele erge dagen!!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Sep 2014 10:49

Sowieso dat je moet gaan lunchen bij de Mac, een lekkere dubbele cheeseburger! Daar had ik zin in als ik een kater had.
R. 2013💙
D. 2016💜
Volgende

Terug naar Algemeen