Ik haat politiek
Volgen jullie de politiek? En vinden jullie het leuk?
♥♥
Dundas schreef:Nouja, ik ben het wel met Elliot eens dat het af en toe behoorlijk kinderachtig gekibbel kan zijn. Vooral als Geert Wilders het weer in z'n bol heeft.
Helix schreef:Dundas schreef:Nouja, ik ben het wel met Elliot eens dat het af en toe behoorlijk kinderachtig gekibbel kan zijn. Vooral als Geert Wilders het weer in z'n bol heeft.
Eens. Of als ze in de Tweede Kamer met een debat elkaar gaan zitten afkraken.
Dundas schreef:Nouja, ik ben het wel met Elliot eens dat het af en toe behoorlijk kinderachtig gekibbel kan zijn. Vooral als Geert Wilders het weer in z'n bol heeft.
Elliot schreef:Het is toch om te janken dat zulke mensen weet ik het hoeveel geld krijgen en alleen maar bezig zijn met elkaar afzeiken.
Nougat schreef:Grappig, kennelijk interpreteren jullie een felle discussie als 'afkraken'. Typisch, waar heb ik dat nou vaker gehoord?
Nougat schreef:Grappig, kennelijk interpreteren jullie een felle discussie als 'afkraken'. Typisch, waar heb ik dat nou vaker gehoord?
Elliot schreef:Caulfield, dat weet ik allemaal en dat is ook totaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel alleen dat ik van mensen die zo'n hoge positie bekleden en daar zoveel geld mee verdienen toch op z'n minst verwacht dat ze zich volwassen gedragen en dat doen ze regelmatig niet.
Sanne schreef:Ik vind het niveau in de Tweede Kamer ook niet echt denderend, moet ik zeggen. Over het algemeen heb ik een stuk meer vertrouwen in de Eerste Kamer als het om bepaalde zaken gaat. Ik heb het idee dat daar beduidend meer mensen zitten met kennis van zaken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers