Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Betrouwbare site voor originele gsm-batterij?

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 14:56

Betrouwbare site voor originele gsm-batterij?

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn zo veel sites die beweren dat ze originele accu's verkopen voor mobiele telefoons, maar na even googelen kom je dan toch veel slechte verhalen tegen (zoals over gsmbatterij.nl). Ook verschillen de prijzen enorm.

Weet iemand een betrouwbare website waar ze gegarandeerd originele batterijen in een originele verpakking verkopen?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 10 Sep 2014 15:02

Re: Betrouwbare site voor originele gsm-batterij?

Ik heb ook even via Twitter tips gevraagd voor je, maar ik weet natuurlijk ook niet zeker of daar tips gaan komen die je kunt gebruiken.
<<

anoniem213

Bericht 10 Sep 2014 15:04

Mijn broer werkt bij R.eplace D.irect (gewoon dat aan elkaar typen zonder puntjes en dan .com erachter) en ik weet in elk geval dat het een betrouwbare website/betrouwbaar bedrijf is. Op de website staan ook b- en c-merken, maar ook echte accu's van Samsung bijvoorbeeld.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 15:11

June schreef:Mijn broer werkt bij R.eplace D.irect (gewoon dat aan elkaar typen zonder puntjes en dan .com erachter) en ik weet in elk geval dat het een betrouwbare website/betrouwbaar bedrijf is. Op de website staan ook b- en c-merken, maar ook echte accu's van Samsung bijvoorbeeld.
Deze site wilde ik ook aanraden.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Sep 2014 15:26

Bedankt allemaal! Hij is niet leverbaar op RD (vrienden hadden die ook al aangeraden), maar volgende week wel als het goed is. Ik betaal liever iets meer als ik dan zeker weet dat het een originele batterij is.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Sep 2014 15:32

June schreef:Mijn broer werkt bij R.eplace D.irect (gewoon dat aan elkaar typen zonder puntjes en dan .com erachter) en ik weet in elk geval dat het een betrouwbare website/betrouwbaar bedrijf is. Op de website staan ook b- en c-merken, maar ook echte accu's van Samsung bijvoorbeeld.

Ja dat is een heel fijn bedrijf, snelle levering ook! Wilde die ook benoemen hier tot ik jouw reactie zag.
Van de week daar inkt gekocht voor mijn printer, van hun eigen merk. Scheelde me voor dat pakket ruim 60 euro (Had nu 2 zwarte en alle kleuren voor 37 euro, terwijl de originele zwarte al 25 euro p/s zijn en de kleuren 45 euro, en dan zit er nog minder inkt in ook.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Sep 2014 13:43

Ik heb 'm uiteindelijk bij Batterij-Telefoon besteld, daar was ie de helft goedkoper en het is een originele.

Terug naar Algemeen