Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Noorderlicht

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Sep 2014 23:36

Noorderlicht

Vanavond kun je welicht het Noorderlicht in Nederland zien. De eerste waarnemingen zijn er, vooral in het noorden.
Iemand die gaat kijken?
Ik wilde het altijd al een keer zien, dus denk dat ik zo even ga kijken of ik iets kan zien, lijkt tot nu toe helder, dus wie weet.
<<

Anoniem88

Bericht 12 Sep 2014 23:47

Re: Noorderlicht

Ik wil het zooooo graag zien maar ik woon midden in een kassengebied, dus teveel licht.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Sep 2014 01:31

Ik heb een poging gewaagd, maar helaas. Ook al is het hier donker in de polder, er staan of bomen of lampjes aan de horizon :s op het nieuws zeiden ze dat het later in de nacht wellicht beter te zien is, maar dat wordt me te gek. Dus toch maar een tripje Scandinavie gaan boeken deze winter. (Ben al 2x geweest, maar helaas geen echt noorderlicht. 1x wel een beetje een groene gloed in de lucht, maar dat isniet het spectakel dat het hoort te zijn)
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Sep 2014 09:14

Ik las het helaas te laat, al is de kans denk ik ook heel klein dat ik het vanaf 't zuiden van Nederland hier had kunnen zien. Moet echt mooi geweest zijn om zoiets waar te kunnen nemen.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Sep 2014 09:37

Het is ook nog steeds een droom van mij om het noorderlicht te zien, sinds mijn vader mij toen ik een jaar of 12 was niet wakker heeft gemaakt toen tijdens een nachtlvucht het noorderlicht te zien was, "omdat ik zo lekker lag te slapen", terwijl ik hem nog zo had laten beloven dat wel te doen. Ook in IJsland was het helaas niet te zien (te bewolkt), dus wordt toch maar eens een tripje Lapland boeken of zo.
<<

Anoniem152

Bericht 13 Sep 2014 09:54

Ik heb het geluk gehad het Noorderlicht in Lapland te mogen zien. Het was de vrieskou meer dan waard!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Sep 2014 10:07

Wij zijn er ook voor opgestaan een de polder ingereden, maar het was niet te zien, helaas...
Leven en laten leven
<<

Jente

Kletskop

Bericht 13 Sep 2014 10:54

Wat jammer dat jullie het niet gezien hebben. Hier (Oslo) was het gisteren bewolkt, dus ook geen noorderlicht. Maar ik heb het inmiddels al zo vaak gezien dat ik er niet meer de kou voor in ga of lang op blijf. Als ik het toevallig zie is het wel altijd weer fantastisch :heart:
<<

Anoniem273

Bericht 13 Sep 2014 13:18

Vanavond is er weer een kans, toch?
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Sep 2014 00:07

Laatst gewijzigd door Zoethout op 27 Apr 2017 23:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Leven en laten leven
<<

Anoniem122

Bericht 14 Sep 2014 01:50

Zoethout, als je op je foto's klikt is je hele album zichtbaar.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 14 Sep 2014 10:18

Oh dat is niet de bedoeling. Ga even kijken hoe ik dat kan aanpassen. Bedankt voor de tip!
Leven en laten leven

Terug naar Algemeen