Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke telefoon en welk abbonement

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 24 Mrt 2014 11:47

Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb momenteel de Samsung S3 (2jr, E50 p/m, Hi) en die bevalt goed.
Alleen vind ik mijn abonnement echt veel te duur. Aangezien binnenkort mijn abonnement afloopt ben ik aan het kijken voor een andere goedkopere aanbieder.
Via kpn heb ik de 'aanbieding' voor 2jr, E50 p/m en dan de Samsung S5) maar dit vind ik gewoon te veel.
Ik wil liever wat lagere maandlasten.

Dus om even te vergelijken,
Welk toestel heb jij?
Hoeveel betaal je per maand?
Hoeveel jaar is je abonnement?
Welke aanbieder?
En bevalt het?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem 52

Bericht 24 Mrt 2014 11:54

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Samsung Galaxy s4
42,50 per maand voor onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en 1000MB Internet.
Ik heb een 2 jarig abonnement bij KPN en doordat ik een compleet pakket heb bij KPN, krijgen we korting op het tweede mobiele abonnement op hetzelfde adres, volledig zenderpakket gratis en korting op het thuis-abonnement.

Ik ben tevreden over KPN, voor wat ik heb, is 42,50 niet overdreven duur, maar volgende keer ga ik een telefoon los lopen of ik neem m'n huidige telefoon nog een jaar mee, zodat ik een Sim Only kan nemen.
<<

Anoniem151

Bericht 24 Mrt 2014 12:06

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb mijn telefoon los gekocht, een samsung galaxy ace la fleur
http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-ace-s5830-la-fleur/overzicht
Daar heb ik een simonly abonnement bij van Hi voor 2 jaar. Kost €21,76 per maand voor 250 mb en 175 minuten/smsjes geloof ik. Heb al jaren Hi als provider, bevalt prima.
<<

Anoniem 52

Bericht 24 Mrt 2014 12:18

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Jeutje, dat vind ik best veel, voor een Sim Only, Blue Phone! Bij Youphone betaal je voor 200 belminuten en 500mb internet maar 11 euro! En gewoon KPN netwerk..
<<

Anoniem304

Bericht 24 Mrt 2014 12:26

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb ook Sim Only bij Hi, 1GB en 175 minuten/smsjes, 1 jarig voor 17 euro. Ik heb zelf een Galaxy S3mini gekocht vorig jaar.

Hi is wel een beetje duurder dan die goedkope Sim Only aanbieders, maar ik ben al jaren klant bij Hi en dat wil ik graag zo houden.
Volgende maand mag ik ook verlengen. Ik verleng nu eerst niet.
<<

Anoniem321

Bericht 24 Mrt 2014 13:04

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Dus om even te vergelijken,
Welk toestel heb jij? Een HTC Desire 500
Hoeveel betaal je per maand? € 12,00 voor 100 bel/sms minuten. Ik heb geen internetabonnement omdat ik overal waar ik kom op de wifi kan.
Hoeveel jaar is je abonnement? 2 jaar
Welke aanbieder? Het is een Tele2 abonnement, afgesloten via Belsimpel.nl.
En bevalt het? Tot nu toe wel.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Mrt 2014 13:12

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Welk toestel heb jij? Samsung S4 mini
Hoeveel betaal je per maand? 31 euro voor 500 mb internet (wel 4G), 200 belminuten, sms gratis. Toestel was ook gratis en je bent gelijk eigenaar.
Hoeveel jaar is je abonnement? 2 jaar
Welke aanbieder? Hi
En bevalt het? Ja prima. Ik had hiervoor al Hi en was wel tevreden, dus wilde graag daar blijven. Mijn man heeft bijvoorbeeld Vodafone en constant slecht/geen bereik en storingen, en omdat ik dat met Hi nooit had wilde ik liever niet gaan wisselen. Ik had hiervoor geen internet op mn telefoon en ik wilde niet meer gaan betalen, dus een goede aanbieding afgewacht en daardoor betaal ik nu zelfs minder dan eerst. Ik wilde ook ruim voldoende belminuten aangezien wij geen vaste telefonie hebben en dus alles via de mobiel gaat.
<<

Anoniem99

Bericht 24 Mrt 2014 13:14

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Welk toestel heb jij? Samsung Galaxy s3 mini.
Hoeveel betaal je per maand? € 23,50
Hoeveel jaar is je abonnement? 2 jaar (ik moet nu nog een half jaar).
Welke aanbieder? Hollandsnieuwe
En bevalt het? Ja zeker! Ik ben van plan om weer een abonnement bij ze af te sluiten als ze een goede aanbieding hebben. Ik wil max. 25 per maand betalen aan een telefoon.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Mrt 2014 16:50

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Welk toestel heb jij? iPhone 5
Hoeveel betaal je per maand? EUR 51.50 (blijkbaar, wist het zelf niet eens precies, maar heb 't voor dit topic maar eens opgezocht)
Hoeveel jaar is je abonnement? Twee jaar
Welke aanbieder? T-Mobile iSmart 200 abonnement
En bevalt het? Het abonnement bevalt echt heel goed. Ik zit al jaren bij T-Mobile en erg tevreden. Dat het wat duur is maakt me niet zoveel uit, want ik ben blij met de hoeveelheid data die ik heb, dat vind ik erg belangrijk. En het allerfijnste vind ik dat het internet in het buitenland zo goed werkt, die pakketten zijn fijn bij T-Mobile en is voor mij dé grote reden om daar bij te blijven. Qua telefoon ben ik wel compleet op de iPhone uitgekeken en stap ik in juni over naar een Android, de Sony Xperia Z2. Maar moet nog even wachten tot die telefoon uit is en m'n abonnement verlengd moet worden. Nog even geduld dus. Hoop wel dat ik hetzelfde abonnement kan houden, ga ik me eens in verdiepen.
<<

Anoniem75

Bericht 24 Mrt 2014 18:32

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Een Huawei G525 (los gekocht voor 165 euro)
Iets van 14 euro voor 100 belminuten en 200 mb internet
Onbeperkt en altijd opzegbaar
BEN

Ik ben erg tevreden over zowel het toestel als over het abonnement
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 24 Mrt 2014 20:22

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb een Samsung Galaxy Ace, met een abonnement via Vodafone, ik betaal 22,50 per maand voor 275 belminuten, 180 sms en 400 mb data. Dit was een aanbieding met 2 jaar lang 50% korting.
Ik mag over een half jaar verlengen, dan wil ik een sim only via Hollands nieuwe nemen en dan los een toestel kopen.
Ik vind Vodafone een fijne provider, maar HN is gewoon een stuk goedkoper en zit ook op het Vodafone netwerk. Uiteindelijk zijn de tarieven voor mij belangrijker.
<<

Anoniem29

Bericht 24 Mrt 2014 21:48

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Telefoon: Iphone 5
Provider: Tele2 (op tmobile netwerk)
Prijs: 26,- per maand voor 100 min/sms en 1500mb Internet (2jr)
Prijs telefoon: 195,- eenmalig (Omgerekend betaal ik dus 34,- per maand)

Tele2 bevalt mij echt prima. Ze zijn nu ook bezig met afspraken over het 4g netwerk (zit nu nog op g3) dat zou nog net iets beter zijn. Maar prijs/kwaliteit is goed.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 24 Mrt 2014 23:00

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Een Samsung Galaxy S4, destijds los gekocht. Ik heb een sim only abonnement bij Simyo, betaal €13 per maand voor 100 belminuten/smsjes en 1000 mb internet. Bevalt heel goed.

Edit: abonnement is voor 1 jaar en toestel kostte iets van €300 dacht ik, maar heb ik al een flinke tijd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem76

Bericht 24 Mrt 2014 23:17

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Boeiend onderwerp. Ik heb een los toestel de s3. Die wilde ik hebben vanwege de quad core processor. Abbo bij ben en dus vrij opzegbaar voor 25 euro pm 500 mb en ik weet niet eens hoeveel minuten. Ik zou wel graag naar een abbo gaan met een 4g verbinding maar ben niet bereid daar zoveel voor te betalen als de meeste er nu nog voor vragen dus ik wacht af. Mijn toestel is nog steeds prima maar ik heb een asus padphone gezien met een nog snellere prossesor die ik wel zou willen. Een mobiel koop ik altijd los maar alleen als ik een leuke bonus heb verdiend op het werk. Zolang deze het doet is het ook goed.

:banaan:
<<

Anoniem30

Bericht 25 Mrt 2014 09:15

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb een 2 jarig abonnement bij Tele2, 300 minuten en 1,5 gb internet voor 38 euro per maand met een IPhone 5S. Eenmalig 50 euro moeten betalen voor het toestel alleen, verder prima deal!
<<

Anoniem193

Bericht 25 Mrt 2014 09:19

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb een S4 mini, 2 jaar, Hi, 1000 mb internet, smsen onbeperkt, bellen 200 minuten. 35 euro per maand.

Edit: Ik keek even op de site van Hi en als jij hetzelfde abbo zou kiezen als je nu hebt, betaal je met de s4 mini 30,- per maand.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 25 Mrt 2014 09:43

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik mag ook verlengen dus ik hou dit topic in de gaten.

Ik heb nu een HTC OneX (2 jarig abbo bij Hi)
met 1000 MB internet en 300 belminuten. En ik betaal rond de 50 euro per maand.

Vind het zelf veels teveel dus ik wil ook gaan kijken voor een goedkoper abbo. Ik wil wel bij Hi blijven want dat bevalt me prima maar ik ga sowieso naar 100 of 200 belminuten want ik merk dat ik ze echt nooit opmaak. Had het wel verwacht want ik heb geen vaste telefoon maar ik kom nooit aan die 300.

Heb ook zitten kijken naar Simonly want dit toestel bevalt mee heel erg goed, maar ben bang dat ie het dan over een half jaar ineens alsnog begeeft, en dan moet ik een duur los toestel kopen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Mrt 2014 12:57

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik het een Iphone 4, maar los gekocht.
Daarnaast een abbo bij telfort voor 20 euro per maand. Ik heb 300 minuten, 100 smsjes en 1000MB data. Sms-jes ga ik denk ik verlagen, maar mijn moeder heeft nog geen internet dus daar SMS ik nog vrij veel mee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 26 Jun 2014 14:15

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Upp :)
Ik heb nu de iPhone 5, abbo bij hi en ik betaal 60,-.
Op zich ben ik heel tevreden over hi maar ik vind mijn abbonement echt veel te duur! Gelukkig kan ik nu verlengen! Maar welke telefoon kies ik? Ik wil geen iphone meer want daar ben ik wel een beetje klaar mee eigenlijk en ook qua maandkosten wil ik max 35,- betalen. Ik gebruik social media (whatsapp/facebook/instagram) veel, ik maak veel foto's, gebruik regelmatig internet om dingen op te zoeken etc, reisplanners, navigatie en dat was het wel denk ik :) Hebben jullie de tip qua telefoon? Samsung s4 mini bijvoorbeeld?
Wat als het lukt
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 26 Jun 2014 14:30

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik zou een Sim Only Abo nemen, met je Iphone 5. :)

Samsung Galaxy S4 mini zou ik echt niet aanraden, neem dan gewoon de normale S4. Die is veel beter en ook niet zo duur meer volgens mij.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 26 Jun 2014 14:34

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb nu 9 maanden de Huawei Ascend Y300 en dit bevalt echt goed :) hij kostte toen 120 euro (nu zelfs minder dan 100 eur) en mijn sim-only kost 14 euro per maand (300 belminuten, 500 MB data).

Ik raad iedereen dit aan!
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jun 2014 14:37

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Waarom zou je een S4 mini afraden oasis? Ik ben heel tevreden met mijn S4 mini. Ik kies juist altijd de mini's omdat ik de normale versies veel en veel te groot vind. Buiten een groter beeldscherm en een snellere processor is er eigenlijk weinig verschil als je ze vergelijkt.

Ik zou 'm dus juist aanraden!
<<

Anoniem199

Bericht 26 Jun 2014 14:42

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb een Nokia Lumia 925, abonnement van Hi met 1GB data (vanaf juli 2GB) 4G, 75 belminuten en gratis SMS. Hiervoor betaal ik 35 euro per maand.

Mijn vriend heeft ook de S4 Mini en is op zich tevreden. Soms wat vastlopers, maar die zijn snel op te lossen door even opnieuw op te starten.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Jun 2014 14:43

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Ik heb nog nooit een vastloper gehad. Op de S3 mini wel, maar mijn vriend gebruikt 'm nu en die heeft nergens last van, haha. :palm:
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:03

Bericht 26 Jun 2014 14:58

Re: Welke telefoon en welk abbonement

Cotton schreef:Waarom zou je een S4 mini afraden oasis? Ik ben heel tevreden met mijn S4 mini. Ik kies juist altijd de mini's omdat ik de normale versies veel en veel te groot vind. Buiten een groter beeldscherm en een snellere processor is er eigenlijk weinig verschil als je ze vergelijkt.

Ik zou 'm dus juist aanraden!


Mini heeft 8 megapixel camera, de gewone 13 megapixels;
Dualcore vs quadcore;
8 gb geheugen vs 16/32 gb geheugen;
1900 mAh batterij vs 2600 mAh batterij.

De Samsung Galaxy S4 is niet slecht, maar wel een mindere versie van de gewone. Dus daarom zou ik voor de 'grote' gaan. (zo groot vind ik die trouwens niet, de Samsung Galaxy Note 3, die is pas groot!)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers