Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeautje voor m'n oma gezocht

<<

Anoniem86

Bericht 16 Sep 2014 22:03

Cadeautje voor m'n oma gezocht

Mijn oma krijgt volgende week een lintje, omdat ze al dertig jaar vrijwilligerswerk ergens voor doet.

Nu is dit een verrassing voor m'n oma & weet zij ook niet dat een groot deel van de familie daarbij zal zijn ook op dat moment!

Nu wil ik een cadeautje voor m'n oma meenemen, wat een beetje doet herinneren aan het lintje.

Iemand leuk idee/tip?
<<

Anoniem166

Bericht 16 Sep 2014 22:38

Re: Cadeautje voor m'n oma gezocht

Een pot met snoepjes, chocolaatjes of thee o.i.d. met een mooi lint eraan of eromheen waar jij dan op hebt geschreven waarom je zo gek op haar bent, of zo trots etc.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Sep 2014 10:44

Aw wat superleuk dat ze dat krijgt! Een verwendag of zo? Dat je een hele dag met haar op pad gaat, lekker ergens high tea-en.
Al herinnert dat natuurlijk niet aan het lintje. Ehm... dan ben ik even inspiratieloos.
<<

Anoniem321

Bericht 17 Sep 2014 15:26

Mijn oma was altijd dol op boeken over het koningshuis, maar ik weet niet of jouw oma daar van houdt.

Gefeliciteed trouwens met het lintje voor je oma!
<<

Anoniem86

Bericht 17 Sep 2014 15:57

Hmm ja, ik vind t ook lastig. M'n oma is nogal gezondheidsfreak met oats, wilde perziken enz dus snoep enz eet ze niet! En koningshuis vindt ze niet interessant haha. Dagje weg is misschien wel leuk, maar hebben we wel net 2 weken geleden al gedaan.

Anders toch maar iets van chocolaatjes in de vorm van een hartje of van die luxe bonbons van leonidas ofzo... En dan kaart met eigen tekst erop schrijven!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Sep 2014 17:13

En misschien niet al direct na lintjesuitreiking een cadeautje geven, maar een mooie foto (laten) maken van de uitreiking en die inlijsten?
<<

Anoniem173

Bericht 17 Sep 2014 17:14

En een gezond kookboek? Als ze zo van de gezondheidsdingetjes is?

Terug naar Algemeen