Wat is jouw profielfoto op Facebook?
*weg*
Toen ik dit topic bedacht realiseerde ik me wel dat ik deze foto echt al heel lang heb, dus misschien maar weer eens veranderen dan!
Mizz_S schreef:Wow wat een mooie foto Snoes! Is dat jouw kindje en houd jij hem/haar (sorry dat kan ik op deze foto niet zien) vast?
Snoes schreef:Bedoel je misschien I-Lady, Meneer? Ik vind haar daar wel wat van weghebben.
Haha Harri, het zijn wel mijn handen
Harrison schreef:Hee leuk dropveter, ik wist niet dat jij er nog was!
Leuke foto Mizz, volgens mij heb ik die inderdaad al eerder gezien!
Meneer de Uil schreef:Mizz_S, je doet me denken aan een andere (oud) forumster, maar ik weet even niet meer wie. Mooie foto in ieder geval.
Dropveter, je wenkbrauwen valen me meteen op..ze zijn heel mooi zo!
Edit: Snoes, wat een prachtige foto
Meneer de Uil schreef:Snoes schreef:Bedoel je misschien I-Lady, Meneer? Ik vind haar daar wel wat van weghebben.
Ik weet haar naam echt niet meer..weet dat ze een (of meerdere) tatoeages had en volgens mij reed ze paard. Goede omschrijving hè?
Snoes schreef:Meneer de Uil schreef:Snoes schreef:Bedoel je misschien I-Lady, Meneer? Ik vind haar daar wel wat van weghebben.
Ik weet haar naam echt niet meer..weet dat ze een (of meerdere) tatoeages had en volgens mij reed ze paard. Goede omschrijving hè?
Nou, toevallig had I-Lady ook tatoeages en reed zij ook paard. Ik gok dus dat we wel dezelfde voorhebben.
Zero, blijft echt een hele mooie foto van jou, beauty!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers