Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Trots op jezelf

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 18:41

Trots op jezelf

Ik zag nog geen topic van deze, dus denk open er even een. (als er wel een is hoor ik het graag).

Zelf ben ik enorm trots op dat ik zelf een moestuinbak aan het maken ben, helemaal zelf. Oke beetje advies van mijn vader, maar verder doe ik het zelf. Helaas kon ik niet verder door de regen maar zover ben ik nu: (hij wordt het dubbele van dit) En ik ben totaal geen klusser hahah.

Afbeelding

Wat heb jij gedaan waar je zo trots op bent?

(edit: heb even foto aangepast...eindresultaat van de dag...het was toch nog even droog haha ;) )
Laatst gewijzigd door Dropveter op 20 Aug 2014 20:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 20 Aug 2014 18:44

Re: Trots op jezelf

Mooi hoor, ik zag hem al op Facebook. Netjes gedaan!

Ik ben er trots op dat ik de knop om heb gegooid. Volouden is een ander verhaal, hopelijk lukt dat ook, maar ik ben de laatste jaren niet meer zó enthousiast en intensief met afvallen aan de gang gegaan als nu.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 18:45

Dank je wel :)

En super dat je nu weer zo gemotiveerd bent. Ik hoop dat ook weer te hebben maandag als mijn vakantie voorbij is ;)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Aug 2014 18:46

Ik ben trots dat ik 't na zeggen van m'n verantwoordelijke zo goed doe op de afdeling. Ze baalt dat ik weg moet over 2 maand. Ze wil graag dat ik blijf.

Dat deed me erg goed om te horen!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 18:58

Dat is zeker goed om te horen! Jammer dat je weg moet over 2 maanden...is dat door bezuinigingen?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Aug 2014 19:00

Nee, ik zit in een opleidngstraject en ben dan maximaal een jaar op een afdeling. Dat jaar is nu voorbij en ga dan straks naar een nieuwe afdeling.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 19:28

Oh zo ok. Ja dan hoort het er helaas bij. Jammer als het een fijne plek is waar men tevreden over je is.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Aug 2014 19:29

Ja, ik heb ook echt het idee dat dit mijn doelgroep is. Ik kom straks op een hele andere afdeling, ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Aug 2014 19:54

Ik ben trots op mezelf omdat het gelukt is iets 'los te laten'.

Ok, heel vaag, maar ben normaal gesproken geen ster in loslaten en nu is het met een paar dagen gelukt, haha.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 20:01

Kenya> heel fijn dat het gelukt is. Dat kan een verademing zijn :)

Rizzoli> hopelijk komt dat ook goed. Je hebt nu gewoon een afdeling getroffen wat je leuk vind en dan is het afwachten of het de volgende plek ook is.
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 20 Aug 2014 20:16

Fijn Kenya!
En Rizzoli, misschien denk je over een jaar wel hetzelfde over de nieuwe afdeling.Succes nog de laatste twee maanden.

Ik ben trots op mezelf dat ik begonnen met hardlopen en het nog leuk vind ook. Ik vind het bijna jammer dat ik morgen uit eten ga en niet kan gaan hardlopen. Geen idee wat er met me aan de hand is....
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Aug 2014 20:24

jouw-trots-momentje-van-dit-weekend-t10861.html?hilit=trots

:D Ok, het is nu alleen geen weekend :P

Ze worden leuk Dropveter, ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Rizolli, dat is altijd fijn om te horen!

Dundas, goed zo! Laat dit dan voor jou het échte begin zijn!!

Fijn Kenya, dat je dat gelukt is!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Aug 2014 20:45

Ik ben trots op mezelf dat ik nog steeds overeind sta na die orkaan van afgelopen periode. Ik haal er wederom de dingen uit die me verder kunnen helpen. Ik ben enorm hard aan de slag om eindelijk eens wat dingen af te ronden, ben er zo aan toe!
Dus heb ik een afspraak volgende week bij een edelsmid om onze ringen tot een sierraad te laten maken, ben ik bezig met een herinneringskist. Heb ik net een fotocollage gemaakt van foto's met L. en A. waar ik erg blij mee ben:

Afbeelding

En verder ben ik gewoon veel aan het opruimen, ook dat voelt fijn en geeft lucht. In september ga ik eindelijk Aarts hobbyspullen uitzoeken samen met een goede vriend van hem.

Kortom, er zit enorm veel beweging in op het moment en dat voelt goed!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Aug 2014 20:50

Pompoen> daar mag je zeker trots op zijn hoe jij je er doorheen hebt geslagen! Leuke plannen en mooie fotocollage!

Lejow> oh ja zie je, toch wel een topic van ...excuses!

En ja je ziet hem wel voorbij komen sowieso op fb als ie af is haha...maar duurt nog eventjes denk ik ;)

Pippin> heerlijk he hardlopen, goed dat je je het bent gaan doen :)
<<

Fiene

Bericht 20 Aug 2014 20:51

Erg mooi Pompoen, daar mag je zeker trots o zijn!!

Dropveter, dat ziet er goed uit,knap van je!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Aug 2014 21:22

Ik ben er trots op dat ik in 3 dagen tijd 3 sollicitatiegesprekken heb gehad en dat ze goed gingen!
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Aug 2014 21:37

Wat goed Nijntje! Je bent al best lang aan het solliciteren toch? Fijn dat je er een goed gevoel bij hebt!
<<

Anoniem114

Bericht 20 Aug 2014 21:59

Goedzo, Nijntje!
Stoer, Dropveter :)
Pompoen, wat een mooie collage.. Word er ook meteen weer stil van!

Mijn trots moment; heb met m'n vriend onze oude bank weggebracht (= een zware 5/6 persoons hoekbank) en een andere bank gehaald (3zitter en loveseat) en ik stond gewoon m'n mannetje! Verder heb ik een dubbel moment; ik ben trots op mezelf dat ik staande blijf, ondanks alles met m'n vader. Maar ik heb vanmiddag zo, zó hard gehuild en voelde me zo kapot en leeg en klein.. Dat ik me helemaal niet meer stoer of sterk voelde.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Aug 2014 22:04

Klopt, ik ben al zo'n twee jaar aan het zoeken.

Snooki, ook dat je even breekt kan achteraf een fijn moment zijn toch? Even alle spanning eruit?
<<

Anoniem315

Bericht 20 Aug 2014 22:10

Dropveter: Heel knap! Wordt vast mooi!

Rizzoli: Jammer zeg... Hoe lang duurt je opleiding nu nog? Wie weet kun je na je opleiding weer terugkomen bij je oude stage-adres?

Nijntje: Fijn zeg! Goed gevoel geeft dat he! :thumbup:

Pompoen: Mooi...

Snooki: :hug: Volgens mij is het heel goed dat je alles er even uit hebt gegooid. Je bent nog steeds sterk! Ik heb echt ontiegelijk veel bewondering voor jou.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Aug 2014 07:46

Nijntje> super zeg van die sollicitatiegesprekken. Hopelijk komt er wat goeds uit :)

Snooki> Sterkte vrouw jij met die banken...maar ook met je vader. En omdat je hebt moeten huilen wil niet zeggen dat je niet sterk bent. Het er even uithuilen is helemaal niet erg. Het is ook niet niks allemaal. :hug:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 21 Aug 2014 07:58

Ik ben trots dat ik 9 dagen alleen op vakantie ben geweest, me ook nog eens goed heb vermaakt én leuke mensen heb leren kennen! :)
❤️ 7 juni 2018
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 21 Aug 2014 08:12

Ik ben trots op mezelf dat ik al zes maanden niet rook!! En voorall dat ik voorheen net een stoomboot was.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Aug 2014 08:24

Moon> daar mag je zeker trots op zijn, wat goed!! Heb je nu ook totaal geen behoefte meer of wel nog eens?

Bliss> ik vind dat super stoer van je en ook iets waar je trots op kan zijn. Ik zou het niet snel doen zelf denk ik alleen op vakantie. Super gaaf van je!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Aug 2014 08:27

Ik vind dat allemaal dingen om trots op te zijn hoor meisjes! Bliss.. jaa.. je fotos zien er ook echt leuk uit en heel dapper! Pompoen.. ik vind het vooral fijn dat je nu vóóruit gaat en de lucht om je heen voelt! Dat kan letterlijk als een bevrijding voelen!

Ik ben ook best trots op mezelf. Twee jaren waren kut, en daarvoor ook al eigenlijk niet goed, en nu.. nu eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn draai gevonden heb. Met wie ik ben, waar ik nu sta en ben ik trots dat ik niet verbitterd ben, mijn eigen huisje, nieuw autootje en dat terwijl vorig jaar de financiele shit me boven het hoofd groeide (door problemen met ex). Ha. Heb ik toch maar mooi gedaan :-).
Volgende

Terug naar Algemeen