Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedemorgen Zaterdag

<<

Reva

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 07:59

Goedemorgen Zaterdag

Ik zit in de trein, met een volle neus aan 1 kant, knalrood oog aan dezelfde kant, keelpijn, mn oren kraken en het is druk :cry:
En ik moet me nog opmaken, maar mn oog traant te erg, waardoor ook nog mn lens niet lekker zit.
Oh en mn voeten doen zeer.

Einde klaagzang :cheering:

Wat zijn jullie plannen vandaag?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 08:04

Re: Goedemorgen Zaterdag

Goedemorgen...sterkte vandaag ;)

Ik ga dadelijk even paar boodschapjes halen en vanavond eten met de Eindhovenmeiden...zin in!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 08:05

Goedemorgen!

Dat klinkt allemaal niet zo lekker, Reva :( Waar ga je naar toe?
Hopelijk gaat het allemaal beetje lukken.

Ik ga straks nog wat boodschappen doen, pakketjes weg brengen en wat in het huishouden. Daarna ga ik eventjes langs mijn gehandicapte oom met trouwfoto's en trouwfilm. Hij is geestelijk gehandicapt, maar is zo enthousiast over onze trouwdag. Hij was in de kerk aanwezig en eventjes op het feest en hij moest helemaal huilen toen hij mij zag en praat er nog steeds vaak over, zo leuk :heart: Extra bijzonder allemaal, omdat hij een jaar geleden niet meer buiten durfde te komen. Sinds hij verhuisd is, is hij zo anders geworden.
Vanmiddag heb ik verjaardag van de oma van mijn man en dan hebben we een zelf gemaakte high tea. Altijd wel gezellig, want er zijn alleen maar vrouwen in die familie.
Vanavond gaan we met een groot deel van de vriendengroep bij iemand bbqen en daar hele dag zitten.

Fijne dag vandaag allemaal!
<<

Anoniem186

Bericht 06 Sep 2014 08:07

Klinkt lekker, Reva..

Hier een pokke nacht gehad. Dochter tig keer wakker en zoon om 05.45 klaar wakker. Dus sindsdien zit ik beneden, in het donker. Dat haat ik zo!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Sep 2014 08:17

Dat klinkt niet goed Reva!
Balen Jans!

Ik ga dadelijk sporten en heb verder een rustig dagje voor de.boeg. Even stofzuigen en een beetje opruimen denk ik.
30-04-2017
<<

Anoniem216

Bericht 06 Sep 2014 08:30

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 09:08

Thanks dames! Heb ook nog een bloedblaar op mn lip haha, begint de aftakeling bij 28 ofzo?

Dropveter, hoe gaat het met afvallen bij jou?

Wat lief Hope, veel plezier! Ik ga naar mn werk.

Brrr Jans, dat doet echt herfstachtig aan alweer. Bah.

Wickie, klinkt als een heerlijk rustige zaterdag :)

Dimmel (leuke naam!) Heeeeerlijk! Tijdje terug amandelworteltaart gegeten, goddelijk. Met zo'n dikke laag erop!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 09:12

Sterkte vandaag, Reva!

Ik zit nu wat series te kijken.
Ga vandaag appeltaarten bakken, schoonmaken en boodschappen doen.
Morgen is mijn vriend jarig.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 09:12

Hope dat klinkt inderdaad als heel bijzonder, veel plezier.

Ik ga zo een goed stuk mountainbiken en voor de rest zie ik wel.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 09:21

Reva schreef:
Dropveter, hoe gaat het met afvallen bij jou?

Oh hah deze vraag zag ik niet aankomen :D Maar het gaat niet zo goed, ben er met momenten weer mee bezig en dan weer tijdje niet. Zit even niet in de volledige flow.

Hoe gaat het verder met jou?
<<

Anoniem104

Bericht 06 Sep 2014 09:26

Beterschap Reva!
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Sep 2014 09:46

Pff, klinkt niet goed Reva, sterkte!
Hope, wat leuk dat je oom zo enthousiast is!
Balen Jans. Hier ook zo'n nacht gehad, of eigenlijk al 4 en heb de afgelopen drie dagen gewerkt, dus was doodmoe. Gelukkig heeft mijn man me net nog een uurtje laten slapen terwijl hij en E. opstonden, dat heeft wel geholpen!
Dimmel, ik heb nog nooit worteltjestaart gehad, een aanrader?
Veel plezier, Believe, en gefeliciteerd natuurlijk! Wat gaat dat hard trouwens, kan me nog goed herinneren dat je ging trouwen (wij zijn volgende week alweer twee jaar getrouwd! )

Wij doen vandaag niet zo veel bijzonders. Even een dagje vrij is ook wel lekker. We gaan vanmiddag nog even met zijn drietjes wat drinken in de stad, altijd gezellig :D
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Sep 2014 10:06

Goedemorgen allemaal,
wij hebben een rommeldagje. Mijn vriend is in de boot bezig en ik ga in huis opruimen.
Speelhoekje van mijn dochter even anders inrichten zodat haar verjaardagscadeautjes er bij kunnen en ander speelgoed naar zolder.
Dan naar mijn vriend toe en daar een broodje eten.
Vanmiddag denk ik even bij mijn ouders langs en samen met mijn moeder, met de honden wandelen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 10:36

Goedemorgen!

Ik ben ook nog niet helemaal fit. Heb ook een beroerde nacht achter de rug omdat ik continu wakker werd van mijn eigen hoesten, zo vervelend. Ik ben uiteindelijk half zittend gaan slapen, dan ging het hoesten nog redelijk. Ik lig nu lekker op de bank terwijl zoon flink aan het spelen is. Ik ga zo nog even een dutje doen zodat ik hopelijk vanavond mee uit eten kan, we gaan tapas eten.

Reva en alle andere dames met een rotnacht: beterschap!
Believe, veel plezier in Maastricht en gefeliciteerd met jullie trouwdag.
2012 & 2016
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Sep 2014 11:00

Goodmorning!

Snoes vervelend dat je een beroerde nacht hebt gehad!
Ik ben aan het werk en daarna snel naar huis want we hebben een buurt-bbq!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Sep 2014 11:01

oooh Snoes ik zie dat je gaat trouwen, wat LEUK!!! gefeliciteerd!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem216

Bericht 06 Sep 2014 11:21

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Sep 2014 11:24

Beterschap Reva en Snoes!

Ik zit in Pontedera in t Vespa museum. Mijn man is rond aan t kijken en ik zit lekker aan de thee. Hebben net Pisa al gezien met natuurlijk de scheve toren.
Vanmiddag niksen aan t zwembad.

Fijne dag allemaal!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 11:25

Snoes schreef:Goedemorgen!

Ik ben ook nog niet helemaal fit. Heb ook een beroerde nacht achter de rug omdat ik continu wakker werd van mijn eigen hoesten, zo vervelend. Ik ben uiteindelijk half zittend gaan slapen, dan ging het hoesten nog redelijk. Ik lig nu lekker op de bank terwijl zoon flink aan het spelen is. Ik ga zo nog even een dutje doen zodat ik hopelijk vanavond mee uit eten kan, we gaan tapas eten.

Reva en alle andere dames met een rotnacht: beterschap!
Believe, veel plezier in Maastricht en gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Oh ik hoop dat je idd wel mee kan! Goed nu even de rust pakken denk ik idd waar kan. :hug:
<<

Anoniem75

Bericht 06 Sep 2014 11:35

Hier ook een rotnacht achter de rug. Mijn baby was om de 2 uur wakker en heb ik ook nog 2 voedingen gegeven. Echt ja kan me opvegen nu. Ben zelf ook nog niet fit door m'n verkoudheid. Het is wel bijna over maar ik ben zo doof als een kwartel en heb hoofdpijn. Ik ga zo ook nog even lekker op de bank liggen als de jongste een dutje doet. En voor S. zet ik wel een Disney film op.

En vanavond lekker tapas eten met een aantal meiden van hier!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 11:41

Razz wat vervelend dat je een rotnacht hebt gehad en dat je niet fit bent. Even wat rustig aan doen vandaag zodat je er vanavond gezellig bij bent :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2014 11:48

Travel schreef:oooh Snoes ik zie dat je gaat trouwen, wat LEUK!!! gefeliciteerd!
Dankjewel Travel! Hij heeft me een jaar geleden al ten huwelijk gevraagd maar we wilden pas voorjaar 2015 trouwen zodat onze zoon zeker bruidsjongen kan zijn en mijn nichtje (van nu 14 maanden) zeker bruidsmeisje.
2012 & 2016
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 06 Sep 2014 11:57

Ik ben om half 7 opgestaan om aan mijn opdrachten te werken, heb de hond uitgelaten en moet dadelijk werken van 14:30-23:00 uur.

Believe& Snoes gefeliciteerd! :)
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Anoniem315

Bericht 06 Sep 2014 12:35

Ahhh, Reva, dat klinkt als een toestand waarin je beter op de bank met een dekentje en een doos chocolaatjes en tissues en dropshots voor een leuke serie kan gaan liggen.

Goedemiddag, inmiddels. Ik ben wat dingen voor het werk aan het doen, want we hebben dinsdag een audit :omg:
Straks ga ik even uitwapperen in het bos met m'n paard en daarna ga ik lui voor de tv hangen enzo.
<<

Anoniem291

Bericht 06 Sep 2014 12:42

Ik ben niet zo vlot vanmorgen, gister bruiloft gehad dus moet even bijkomen. Zo boodschappen doen, in huis rommelen en vanavond op de bank met een boek of een filmpje

Terug naar Algemeen