Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jul 2014 23:13

Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Vertel! :)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jul 2014 23:17

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik heb vanmiddag nog heel hard gelachen. Mijn moeder gaat volgend jaar trouwen en mijn zusje en ik zijn getuigen. Nu gaan ze binnenkort in ondertrouw en dus stuurde ze een foto van het formulier wat ze had ingevuld met onze namen en geboortedata erop. Dus ik zit even goed te kijken, heeft ze mijn tweede naam gewoon verkeerd geschreven! En zij dacht eerst nog dat ik een grapje maakte...het was het verschil tussen een Z en een S ;) ik kon er wel om lachen, dit moet ze nog heel lang aanhoren vrees ik ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 30 Jul 2014 23:31

Met m'n collega om onze klusjesmannen. Die twee, soort gebroeders bever, stonden bij mijn groepsdeur naar het plein zo te mopperen en ik vroeg wat er was. Wij hebben bij die buitendeur aan de bovenkant een knip zitten, zodat de kinderen niet zelf de deur open kunnen maken. Kennelijk zat dat zand in, want één van die mannen zei: Ja, de kinderen gooien er zand in en daar zijn we (ook echt 'we') NIET blij mee. Dus ik zei nog, nou, ik heb hier baby's en dreumesen op de groep, die zijn hooguit twee turven hoog en kunnen niet veel,hoger gooien, laat staan mikken. Maar nee, die kinderen hadden er zand in gegooid. Dus we hebben maar even naar onze andere geliefde collega's in de overdracht geschreven of we er even op willen toezien dat de kinderen geen zand in die knip gooien, want dat hebben de heren klusjesmannen gevraagd :laughcry: :palm:
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 30 Jul 2014 23:37

Ik kan het mij eigenlijk niet herinneren, ja mijn zoontje zegt elke dag wel wat grappigs waar ik om lach maar heel hard ook weer niet :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 30 Jul 2014 23:38

Buh, nu ik het zo opgeschreven heb, staat het heel suf...
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Jul 2014 23:54

Ik kan me wel voorstellen dat het grappig was hoor Dundas ;) alsof die kleintjes daar bijkunnen idd!

Shy, kindjes kunnen zulke leuke dingen zeggen. Ik heb heel lang haar en ik hoor dan ook weleens 'kijk mama, een prinses!' Te schattig!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Jul 2014 00:36

Aah Poppy ja dat is lief!

Vandaag zei mijn zoontje toen ik zei dat ik mij vergist had, oh oh hoe kan dat nou? Dat was wel schattig en daar moest ik ook om lachen maar echt hard lachen weet ik gewoon niet meer.
Ohja mijn dochtertje begint ook keihard te lachen en dat is zo lief!

Ik zit ziek thuis, niet ernstig ofzo en mag de 18e aug weer aan de slag, dan werk ik twee weken en daarna heb ik drie weken vakantie. Ik had liever nu willen werken en dan een welverdiende vakantie gehad. Oke dat was mijn geklaag nu stop ik. Misschien dat ik daardoor niet zoveel lach ofzo.

Dundas: toch ben ik benieuwd ookal klinkt het suf, als jij er om moest lachen is het goed toch?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 31 Jul 2014 07:38

Ik heb gister ontzettend met een collega zitten lachen. Ik was iets aan het doen, smeerde zalf verkeerd, moest op de nagels, maar deed het tussen de vingers. Collega vroeg waar ik die zalf heen smeerde, ze pakte het flesje en zei joh dit moet op nagels! We hebben smakelijk zitten lachen, deed mij ietsje pijn in de buik, hmmm.
<<

Anoniem66

Bericht 31 Jul 2014 08:06

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Jul 2014 08:36

Ik heb altijd erg veel lol op mijn werk. Alleen als ik het opschrijf is het niet grappig meer.

Ook lach ik vaak om R. Gister waren we in de stad aan het wandelen, stopt hij bij een terras, tilt zijn shirt op en wijst naar zijn buik en kuiert weer verder.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem286

Bericht 31 Jul 2014 08:37

Gisteren, toen mijn man heel sneaky een ijsje in de keuken at omdat S er anders ook 1 wilde. Dat is eerder zo gegaan en dit was een cornetto ofzo, daar vind ik haar nog te klein voor. Dus haar voor de tv en hij in de keuken in het hoekje.. we dachten dat ze het niet in de gaten had en vonden het allemaal wel grappig. Totdat hij de laatste hap nam en er vanaf de tv gelijk S in haar handen klapte en dit volgde met "klaar!"
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Jul 2014 08:45

Haha Highway!!

Ik ben aan het solliciteren en heb momenteel een sollicitatie lopen voor bij de gemeente. Dit loopt via een uitzendburo. Ik ben eerder deze week naar het uitzendburo geweest voor een kennismaking en een test. Nou werd ik een dag later gebeld ivm een andere sollicitatie en toen vroeg de jongste "was dat de burgemeester?"
30-04-2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Jul 2014 09:17

Ik heb gister heel hard gelachen samen met mijn vriend. We waren de facebookpagina van 'Ik bied de helft' aan het doornemen, daar staan echt hilarische domme dingen op.

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 31 Jul 2014 09:28

Elliot schreef:Ik heb gister heel hard gelachen samen met mijn vriend. We waren de facebookpagina van 'Ik bied de helft' aan het doornemen, daar staan echt hilarische domme dingen op.

Haha wij ook! Ik kwam niet meer bij toen ik die advertentie las met 't aquarium :D "REAGEER DAN!" Hij wilde 'm heel erg graag hebben, denk ik...

Maar daarna heb ik ook nog heel hard gelachen om m'n vriend. Voor we gaan slapen, liggen we altijd nog ff te kletsen en hij maakt me dan altijd aan 't lachen met z'n flauwe humor :D
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jul 2014 09:48

Gisteren zaten we in de auto en vertelde dochter een grapje.
Mam, waarom kijken indianen zo? ( met haar hand boven de ogen, turend zeg maar)
Geen idee, waarom dan.
"Omdat ze zo niks zien" (hand voor de ogen)
:smile: we hebben serieus 10 minuten in een deuk gelegen.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Jul 2014 09:49

Elliot schreef:Ik heb gister heel hard gelachen samen met mijn vriend. We waren de facebookpagina van 'Ik bied de helft' aan het doornemen, daar staan echt hilarische domme dingen op.

Je verloofde toch? :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 31 Jul 2014 10:42

Om mijn nichtje van 2,5, ze zat in het badje en ik zat er op een stoel naast met mijn voeten in het badje. Gooit ze ineens een hele emmer water over me heen en draait zich om om weg te rennen. Dus ik gooi een klein bakje water over haar rug heen. Draait ze zich resoluut om, kijkt me met serieuze ogen aan en zegt, met wijzend wijsvingertje "Pas op jij!"

Ik lag helemaal dubbel :D

En gister om mijn kat. Hij ligt vaak op het bureau van mijn vriend, als hij zit te computeren. Maar het liefst ligt hij op zijn stoel.. Dus mijn vriend ging even naar de WC toe en bleef wat langer weg. Zag je simba langzaam opstaan, omkijken, stapje zetten.. nog eens omkijken.. en langzaam naar de stoel sneaken. Nog even luisteren of er geen geluiden uit de gang kwamen. En ging heel zachtjes uiteindelijk liggen met een schuldbewuste blik. En mijn vriend komt terug, en die kijkt hem alleen maar aan en zegt "Simba.." .. En Simba "Mauhauww" alsof hij zei "Nouhou! Ik lig nu hier!" en echt super schuldbewust klonk het haha. En mijn vriend nog eens "Simba.." "Miauw" zo van "ik lig hier! laat me.."
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Jul 2014 10:55

Gisteravond op de bank en in bad. Omdat mijn vriend altijd zo heerlijk gek kan doen en domme dingen kan zeggen. :)
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Jul 2014 11:40

Het laatst was gisteren in de trein. Ik was melig dus ik zat heel erg met mij paraplu te kutten, iedereen te vervelen enzo, ik had echt zo'n lol om niks samen met mams!
<<

Anoniem222

Bericht 31 Jul 2014 11:45

Haha, maandag moest ik echt huilen van het lachen. We (3 vriendinnen en ik) een spelletje te spelen waarbij er vragen gesteld moesten worden. Vriendin stelt vraag aan mij en ik gaf meteen een antwoord maar dat had ze blijkbaar niet door want ze zat echt helemaal in haar eigen wereld een soort vissenmond incl geluidjes na te doen terwijl er 3 meiden naar haar zaten te kijken en te wachten of het antwoord goed was hahahaha. Het duurde best wel lang voor ze het door had, zij dacht dat ik nog niks gezegd had haha.

Maar inderdaad, heel vaak klinken dit soort dingen een stuk minder grappig als je het opschrijft.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Jul 2014 14:28

Gisteravond, om Katja vs. Ruben
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 31 Jul 2014 14:45

Ik lach best vaak volgens mij, maar kan me nu ff niet herinneren wanneer ik echt hard heb gelachen :confused: Hmm tijd om daar weer eens wat aan te doen!
❤️ 7 juni 2018
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Aug 2014 09:57

Ik moest gister heel erg lachen om mijn dochtertje! Ik was haar aan het verschonen en op het moment dat ze een nieuwe luier onder haar billen kreeg liet ze een harde scheet. Dus ik vraag aan haar: Wat is dat nou?? Zegt ze doodleuk: poepie mama met een brede glimlach op haar gezicht! Nou je kon me opvegen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Aug 2014 10:04

Toen ik naar een collega wilde sturen 'hou je taai' dus ik ging dat eens vertalen met google translate en toen werd het 'keep your pecker up'... Zo blij dat ik dat niet gestuurd heb ;)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Aug 2014 09:55

Haha ik zit nu heel hard te lachen. Mijn zwager is jarig dus ik had hem een whatsappje gestuurd met alleen: 'Gefeliciteerd' erin. Krijg ik heel enthousiast terug: 'Jaaa bedankt! :D'

En echt 20 minuten later: Van wie is dit nummer eigenlijk?

Hahahaha ik moet nu weer lachen.

♥♥
Volgende

Terug naar Algemeen