Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Meevallertje!

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2014 11:03

Meevallertje!

Ik was vandaag 4e wachtende in de rij bij de Jumbo, en kreeg mijn boodschapjes gratis.
Het was dan 'maar' 13 euro, maar toch mooi meegenomen!

Mensen met nog meer leuke meevallertjes?
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2014 11:30

Re: Meevallertje!

Ik had een klacht neergelegd bij de Lidl en kreeg een 5 euro waardebon. Heel netjes.

Leuk Lejow, jammer dat je geen volle kar had van 100 euro haha.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Aug 2014 14:47

Altijd fijn zo`n onverwachte meevaller!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2014 14:50

leuk is dat. Ook al is het maar 13 euro. Dat scheelt toch weer. Mijn meevallertje is dat ik wat bordspellen op facebook pagina gezet had en was iemand die wou ze bijna allemaal. En nog een dvd box verkocht even 100 euro verdient
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Aug 2014 16:40

Dat is ook lekker sarah!
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2014 17:03

Ik heb ook voor 60 euro op MP verkocht afgelopen dagen. Altijd leuk een extra centje.
<<

Anoniem255

Bericht 15 Aug 2014 17:35

Ik wilde bij v&d een jas bestellen in 110.
Was er een storing op de site. Toen de site het weer deed was 110 weg.
Ik denk: ok, dan de 116 maar proberen. Wéér storing.
Na 30min kon ik er weer op. Wat denk je.... 116 ook weg!

Toen hebben ze voor mij twee filialen gebeld maar die hadden ze niet.
Nu heb ik een kortingscode gekregen t.w.v. 10.-
Keurig opgelost en ik ga vanavond lekker shoppen :)
<<

Anoniem73

Bericht 16 Aug 2014 15:12

Mijn dochter is helemaal gek van ridders en bij de v@d stond playmobil voor 25 euro (nou vooruit dan maar weer) en bij de kassa hoefde ik maar 7 euro af te rekenen..
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 16:51

Ik ben regelmatig 4e in rij bij Jumbo maar ik durf daar nooit niks van te zeggen. Dan stook ik mijn vriend op om er wat van te zeggen maar die vindt dat dan ook weer een beetje lullig dus zeggen we niks en betalen we zo €60,- :laughcry:
<<

Romee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Aug 2014 19:38

SoGood schreef:Ik ben regelmatig 4e in rij bij Jumbo maar ik durf daar nooit niks van te zeggen. Dan stook ik mijn vriend op om er wat van te zeggen maar die vindt dat dan ook weer een beetje lullig dus zeggen we niks en betalen we zo €60,- :laughcry:

Haha dat heb ik ook!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Aug 2014 19:41

Oohhh mutsies! Ze hebben die regel niet voor niks!

Dat is ook mooi meegenomen Magenta :)
<<

Anoniem304

Bericht 16 Aug 2014 20:00

Echt waar, regelmatig? Is het zo slecht gesteld met de medewerkers bij jullie Jumbo's dan?

Hier gaat er echt direct een extra kassa open en zodra alle kassa's open zijn geldt die regel niet meer. Ik sta wel vaak 4de in de rij, maar alleen als alle kassa's open zijn, helaas.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:22

Cotton schreef:Echt waar, regelmatig? Is het zo slecht gesteld met de medewerkers bij jullie Jumbo's dan?

Hier gaat er echt direct een extra kassa open en zodra alle kassa's open zijn geldt die regel niet meer. Ik sta wel vaak 4de in de rij, maar alleen als alle kassa's open zijn, helaas.

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt. Hier roepen ze inderdaad ook direct bij en laatst hoorde ik dat je bij een klacht met groente/fruit een hele tas met groente/fruit zou moeten krijgen. Ik ben (voordat ik dit wist) echt al meerdere keren geweest met een klacht en kreeg toen alleen mijn geld terug.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:32

Ja hoor, dat gebeurt gewoon. Uiteindelijk wordt er dan wel actie ondernemen maar te laat natuurlijk.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Aug 2014 20:34

De jumbo hier is echt héél netjes. Ik heb inderdaad ook al eens voor 5 euro aan gratis groente en fruit gekregen, omdat ik rotte aardbeien aan een van de medewerkers had gegeven.
En nu dan de boodschappen gratis.

Er moesten 3 medewerksters bijkomen, omdat ze allemaal niet wisten hoe het moest, omdat ze het nog niet eerder gedaan hadden. Voor hen een goed teken dus :P
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:39

De Jumbo hier is ook niet een al te beste winkel verder vind ik. Koop er tegenwoordig zelden nog groente/fruit daarvoor ga ik naar de Lidl of de markt. Bij de Jumbo is het vaak al na een dag beschimmeld of al bij thuiskomst als je niet goed oplet.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:43

Siem schreef:De Jumbo hier is ook niet een al te beste winkel verder vind ik. Koop er tegenwoordig zelden nog groente/fruit daarvoor ga ik naar de Lidl of de markt. Bij de Jumbo is het vaak al na een dag beschimmeld of al bij thuiskomst als je niet goed oplet.

Ja, en als je niet oplet koop je al spullen van over de datum.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:45

SoGood schreef:
Siem schreef:De Jumbo hier is ook niet een al te beste winkel verder vind ik. Koop er tegenwoordig zelden nog groente/fruit daarvoor ga ik naar de Lidl of de markt. Bij de Jumbo is het vaak al na een dag beschimmeld of al bij thuiskomst als je niet goed oplet.

Ja, en als je niet oplet koop je al spullen van over de datum.

Inderdaad ik had laatst zelfs een fles cola over de datum. Twee maanden terug of zo kwam ik thuis (drink zelf geen cola maar had dit in huis gehaald voor vrienden die langs zouden komen) en ik weet nog dat ik dacht wat vroeg nu al de kerstman op het etiket. Bleek de cola gewoon over de datum te zijn :palm:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Aug 2014 20:54

Ik bewaar de bonnetjes altijd (om later in excel in te voeren) en als ik dat heb ga ik dus écht terug.
Juist bij de jumbo, vanwege die 7 zekerheden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 20:57

Ja, wij hadden ook cola over de datum! Al 2 keer zelfs.

Terug gaan doe ik sowieso niet, maar ik klaag wel graag als niemand van de Jumbo het hoort.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Aug 2014 21:00

SoGood schreef:Ja, wij hadden ook cola over de datum! Al 2 keer zelfs.

Terug gaan doe ik sowieso niet, maar ik klaag wel graag als niemand van de Jumbo het hoort.

hehe :P

Maar dat is toch zonde?
<<

Anoniem205

Bericht 16 Aug 2014 21:04

"onze" Jumbo is ook heel erg netjes en wij hebben ook al 2x een gratis tasje groente & fruit gekregen omdat we spullen hadden die bedorven waren. Eén keer met het uitzoeken van een zak appels (2 zakken met rotte appels gevonden, overkomt je bij elke supermarkt wel) en laatst nog, toen we maiskolven wilden en ze allemaal beschimmeld waren. Ze hadden geen anderen meer, dus toen een gratis tasje gevuld met fruit en tomaatjes.

Fijne meevaller Lejow! Alex heeft volgens mij ook al wel eens een kar gratis gehad, toch Alex?
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Aug 2014 21:13

Met die fles cola ben ik inderdaad teruggegaan en heb toen ook mijn geld teruggekregen maar goed dat was niet de eerste keer dat ik iets had wat over de datum was. Nu let ik er extra op maar daardoor kom ik er wel aanzienlijk minder.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Aug 2014 21:44

In 2007 heb ik 6 maanden een baan gehad waarbij ik pensioen opbouwde. In totaal was dat iets van €60,-. Het was al steeds mijn bedoeling om dat een keer uit te laten betalen maar dat is zoiets wat altijd blijft liggen. Nu kreeg ik van de week een brief van het pensioenfonds dat ze samen zijn gegaan met een ander pensioenfonds en dat ze vanwege kostenbesparing kleine pensioenen nu afkopen. Als ik daar nu voor kies is er één of andere regeling en krijg ik €200,- uitgekeerd :D
<<

Fenix

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 17 Aug 2014 09:09

Ik was laatst ook 4e wachtende bij de jumbo. Wij hadden toevallig een volle kar a 120 euro! Ook hebben wij iedere week wel een gratis groente en fruit tasje.
L.ivia E.smee 26-9-2013
Volgende

Terug naar Algemeen