Recentelijk verlengd bij Vodafone?
M'n vriend mag maandag verlengen maar 't is allemaal zoo duur! Hij is al jaren abonnee daar, maar ik hoor overal dat er geen speciale aanbiedingen meer zijn voor trouwe leden..
Snooki schreef:Kreeg je nog een beetje goede aanbieding of kon je nog een beetje 'onderhandelen'?
M'n vriend mag maandag verlengen maar 't is allemaal zoo duur! Hij is al jaren abonnee daar, maar ik hoor overal dat er geen speciale aanbiedingen meer zijn voor trouwe leden..
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Dropveter schreef:In het zuiden hier prima bereik.
Dandelion schreef:Dropveter schreef:In het zuiden hier prima bereik.
Jawel, in het zuiden ook gewoon last van. Vodafone heeft echt slecht bereik.
Dundas schreef:Ligt het dan misschien aan de combi abbo en telefoon? Welke telefoon hebben jullie?
Dropveter schreef:Ik heb een Samsung galaxy gio

Poppy schreef:Ik heb hier in de Randstad ook echt beroerd bereik met Vodafone. In huis kon ik er zelfs helemaal niet mee bellen, dus ik ben overgestapt op Hi. Mijn moeder en zusje hebben ook Vodafone en bijv op Scheveningen al geen bereik meer. Daar heb ik met Hi nooit last van...

Sowieso zit het slechte bereik hem niet alleen in het internet he. Het internet is wel het eerste wat uitvalt, maar ook qua bellen/sms'en is het bereik dan heel minimaal.Dandelion schreef:Ik ook een galaxy.Dropveter schreef:Ik heb een Samsung galaxy gio
Jouw plaatje ziet er lekker uit...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers