Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Recentelijk verlengd bij Vodafone?

<<

Anoniem114

Bericht 08 Aug 2014 11:48

Recentelijk verlengd bij Vodafone?

Kreeg je nog een beetje goede aanbieding of kon je nog een beetje 'onderhandelen'?

M'n vriend mag maandag verlengen maar 't is allemaal zoo duur! Hij is al jaren abonnee daar, maar ik hoor overal dat er geen speciale aanbiedingen meer zijn voor trouwe leden..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 12:00

Re: Recentelijk verlengd bij Vodafone?

Snooki schreef:Kreeg je nog een beetje goede aanbieding of kon je nog een beetje 'onderhandelen'?

M'n vriend mag maandag verlengen maar 't is allemaal zoo duur! Hij is al jaren abonnee daar, maar ik hoor overal dat er geen speciale aanbiedingen meer zijn voor trouwe leden..

Ik kreeg altijd de beste aanbiedingen door gewoon te bellen en te vragen wat ze me konden bieden omdat ik overwoog over te stappen. Heb zo best een paar keer een goeie aanbieding gekregen. Ik geloof dat ze je dan doorzetten naar de afdeling Loyalty oid.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Aug 2014 12:13

Ja ik dacht ook dat 't nog zo werkte, maar lees steeds meer dingen over dat RED abonnement, dat ze er sindsdien niet meer aan doen! Ik zeg ook steeds tegen m'n vriend, 'Wacht tot maandag en bel dan gewoon..' Maar meneer kijkt nu elk vrij moment van de dag naar de nieuwste HTC en kan nu dus niet meer wachten en maakt zich zorgen of 't wel gaat lukken :laughcry:
<<

Anoniem88

Bericht 08 Aug 2014 12:27

Ik vind de aanbieding meevallen, een paar euro korting op m'n abonnement gedurende de hele looptijd, maar onderhandelen was niet mogelijk. En ik vind het bereik de laatste tijd ook verschrikkelijk tegenvallen. Ik woon in de randstad en heb bij mij thuis heel minimaal bereik en bij vrienden van ons (zelfde woonplaats) heb ik helemaal geen internet, mobiel bereik verder minimaal. Bij m'n schoonfamilie in Groningen (stad) bijvoorbeeld ook niet. Ik weet daarom niet of ik hierna, over anderhalf jaar, nog wel bij vodafone blijf.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 12:34

Ik heb hier in de Randstad ook echt beroerd bereik met Vodafone. In huis kon ik er zelfs helemaal niet mee bellen, dus ik ben overgestapt op Hi. Mijn moeder en zusje hebben ook Vodafone en bijv op Scheveningen al geen bereik meer. Daar heb ik met Hi nooit last van...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 12:49

In het zuiden hier prima bereik.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 12:52

Ik woon ook in de Randstad maar heb overal altijd goed bereik met Vodafone, waar ik ook ben.
Heb toen voor het Red abonnement gekozen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem148

Bericht 08 Aug 2014 12:56

Dropveter schreef:In het zuiden hier prima bereik.

Jawel, in het zuiden ook gewoon last van. Vodafone heeft echt slecht bereik.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 13:00

Dandelion schreef:
Dropveter schreef:In het zuiden hier prima bereik.

Jawel, in het zuiden ook gewoon last van. Vodafone heeft echt slecht bereik.

Nou ik toch echt niet haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Aug 2014 13:29

ik heb ook vodafone en prima bereik behalve als het onweert dan vliegt bij mij alles eruit.
Wij mogen in december verlengen maar heb al gezien dat ik het abonnement online ga verlengen scheelt een stuk met vodafone zelf
Afbeelding
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 08 Aug 2014 13:49

Ik woon ook in de randstad en heb ook gewoon prima bereik, zelfs op mijn werk waar veel mensen met andere aanbieders geen bereik hebben.

Ik heb ook pas verlengd, maar eigenlijk geen idee of ik nou een hele goede aanbieding had. Ik betaal in ieder geval de helft minder dan wat ik eerst betaalde en mag ook nog eens meer bellen, dus ik vond dat wel best. Ik was te lui om me er in te verdiepen.
<<

Anoniem131

Bericht 08 Aug 2014 15:16

Ik heb ook Vodafone met een RED abonnement en slecht bereik. Ik woon in het noorden.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Aug 2014 15:21

Ligt het dan misschien aan de combi abbo en telefoon? Welke telefoon hebben jullie?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 15:25

Ik heb een Samsung galaxy gio
<<

Anoniem88

Bericht 08 Aug 2014 15:27

Ik een galaxy S4 trouwens.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Aug 2014 16:26

Ik heb een iphone 4s, mijn moeder ook en mijn zusje de 5s. Dus daar gaat je theorie ;)
<<

Anoniem131

Bericht 08 Aug 2014 16:27

Dundas schreef:Ligt het dan misschien aan de combi abbo en telefoon? Welke telefoon hebben jullie?

De 5s
<<

Anoniem148

Bericht 08 Aug 2014 22:35

Dropveter schreef:Ik heb een Samsung galaxy gio
Ik ook een galaxy.

Jouw plaatje ziet er lekker uit... :smile:
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Aug 2014 22:54

Ik heb ook Vodafone en Iphone 5s en heb prima bereik in het zuiden!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 08 Aug 2014 22:54

Ik heb een iPhone 4S
<<

Anoniem108

Bericht 08 Aug 2014 22:58

Dundas: iPhone heeft over het algemeen altijd k*tontvangst en als je betere ontvangst wil moet je het van 4G afhalen en zeker iphone5 heeft slechte ontvangst en iPhone 5 gebruikt maar 3 frequenties op 4G en de iPhone 5s 16 frequenties. Daarnaast ligt het überhaupt aan het netwerk waarop je zit, want met GPRS heb je sowieso overal ontvangst in NL. De zendmasten dekken laatstgenoemde netwerk sowieso. -------> citeer nu goede vriend die manager is bij Vodafone.

Hier thuis ook amper bereik met mijn toestel (iPhone) en HTC werkt prima (Vodafone). Voor 4G dekt KPN beter in NL. Mensen willen graag 4G gebruiken, maar Vodafone heeft domweg nog geen landelijke dekking en op de zendmasten die dit wel kunnen bieden, loggen op sommige plaatsen zoveel mensen erop in, dat het overbelast is. Dat dus.
<<

Anoniem108

Bericht 08 Aug 2014 23:02

Poppy schreef:Ik heb hier in de Randstad ook echt beroerd bereik met Vodafone. In huis kon ik er zelfs helemaal niet mee bellen, dus ik ben overgestapt op Hi. Mijn moeder en zusje hebben ook Vodafone en bijv op Scheveningen al geen bereik meer. Daar heb ik met Hi nooit last van...

Had het zojuist al tegen Dundas gezegd, maar op GPRS werkt het wel. :)
<<

Anoniem88

Bericht 09 Aug 2014 07:32

Ik heb geen iPhone maar een Samsung, hij schakelt sowieso automatisch over op 3G, en anders gprs bij slecht bereik, maar ook daarmee heeft hij op bovengenoemde plaatsen geen bereik... Die vlieger gaat dus niet op, sorry :) Sowieso zit het slechte bereik hem niet alleen in het internet he. Het internet is wel het eerste wat uitvalt, maar ook qua bellen/sms'en is het bereik dan heel minimaal.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 09:05

Dandelion schreef:
Dropveter schreef:Ik heb een Samsung galaxy gio
Ik ook een galaxy.

Jouw plaatje ziet er lekker uit... :smile:

Ik heb een sim only bel +sms + web vaak 30 abonnement.. al betaal ik 15 in de maand ipv 30.

O en ja drop is ook gewoon lekker haha.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 09 Aug 2014 09:24

Ik ben een aantal jaar geleden bij Vodafone weg gegaan nadat ik maanden heeeeeel slecht bereik had in mijn woonplaats en in mijn huis bijna niet te bereiken was, moest buiten op straat bellen en hopen dat ie niet wegviel. Oorzaak? Ze hadden een mast verwijderd... :palm:

Voor mij nooit geen Vodafone meer! Heb ook vaak spookrekeningen gehad, 3 jaar post op het verkeerde adres ontvangen ondanks het doorgeven van een adreswijziging, meerdere keren.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
Volgende

Terug naar Algemeen