Susan schreef:Raar als dat zomaar kan, als het een draagmoeder was dan zijn het toch gewoon allebei hun kinderen, alleen heeft iemand anders de zwangerschap voldragen? Als je zelf zwanger bent en je kind heeft Down dan kan je dat kind toch ook niet weigeren?
Cotton schreef:De ene meenemen en de andere achterlaten is misschien niet zo netjes nee. Ik had de hele adoptie afgeblazen dan.
Zero schreef:Cotton schreef:De ene meenemen en de andere achterlaten is misschien niet zo netjes nee. Ik had de hele adoptie afgeblazen dan.
Ja maar het was op de eerste plaats een draagmoederschap, niet een adoptie. Bij adoptie had ik het ergens nog wel begrepen als ze het helemaal hadden afgeblazen, maar als je iemand eerst letterlijk vraagt om zwanger te worden voor je dan vind ik niet dat je dat kan afblazen.
Francaise schreef:Ik las net dat die man pedo is en heeft vastgezeten.
Cotton schreef:Zero schreef:Cotton schreef:De ene meenemen en de andere achterlaten is misschien niet zo netjes nee. Ik had de hele adoptie afgeblazen dan.
Ja maar het was op de eerste plaats een draagmoederschap, niet een adoptie. Bij adoptie had ik het ergens nog wel begrepen als ze het helemaal hadden afgeblazen, maar als je iemand eerst letterlijk vraagt om zwanger te worden voor je dan vind ik niet dat je dat kan afblazen.
De adoptie ouders vragen (zoals de Telegraaf zegt dan, sensatiekrant) om de zwangerschap af te breken omdat een kindje downsyndroom heeft. De draagmoeder wil dit niet, tsja. Ik vind het dubbel, als het waar is zoals het hier geschreven is.
Wellicht hadden ze dat even van te voren moeten bespreken.
Whatever schreef:Haha wow, dit is wel echt Telegraaf.. Ik had het ook ergens anders gelezen en daar stond in het artikel dat de Australische ouders zeiden niets van het Down kindje te weten en daarvan niet door het adoptiebureau van op de hoogte gebracht te zijn. Geen idee waar de waarheid ligt, vast ergens in het midden.
Zero schreef:Ik vind dat adoptie terug te trekken is (niet dat het echt een excuus is) maar draagmoederschap niet.
Je laat niet eerst iemand zwanger worden om vervolgens om een abortus te vragen. Daar zit bij mij een beetje het knelpunt. Die vrouw's lichaam is geen machine die je aan en uit kan zetten.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers