Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goedkope smartphone

<<

Anoniem122

Bericht 03 Aug 2014 10:35

Goedkope smartphone

Mijn Samsung Galaxy S is aan vervanging toe (Ding is schijnbaar zo ouderwets dat ik in Bangkok niet eens een nieuw hoesje er voor gevonden kreeg..)

Ik wil geen abonnement voor 24 maanden, omdat de kans groot is dat ik over een jaartje verhuis naar Bangkok. Het liefst koop ik dus gewoon een los, goedkoop toestel. Of zoals bij HollandsNieuwe, en Sim Only abonnement, en waarbij je dan een los toestel koopt, maar die per maand betaald.

Wie heeft er tips voor een goed, maar toch goedkoop toestel? Ik zat nu al te kijken naar LG L70, LG L7 II en de Huawei Ascend G6 en G510. Iemand toevallig ervaring met 1 van die toestellen?

Mijn enige eis is dat er Android op zit.

Ik wil max 25 euro per maand kwijt zijn voor een 12 maanden abonnement, of rond de 150 euro voor het toestel, maar liefst minder.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Aug 2014 10:50

Re: Goedkope smartphone

http://www.hollandsnieuwe.nl/aanbieding ... tAodggkAqg

De s3 mini? Is al wat ouder maar wel een stuk nieuwer dan die je nu hebt.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Aug 2014 10:51

Oh ik las verkeerd, dit is wel met een jaar abonnement.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem122

Bericht 03 Aug 2014 10:58

Mijn vriend heeft nu de gewone S3 maar is dat helemaal niet tevreden over, dus twijfel of ik wel weer Samsung wil. Vooral de problemen met de batterij zijn voor mij een reden om aan een LG bijvoorbeeld te denken. Las dat daar de batterij veel langer mee gaat. Weet natuurlijk niet hoe het met de S3 mini is, maar ben beetje huiverig voor Samsung geworden dus. Wel bedankt voor de tip hoor :D

Een jaar abonnement is trouwens ook geen probleem hoor, maar wil dus maximaal 25 euro per maand kwijt zijn.
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 03 Aug 2014 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ellibre

Kletskop

Bericht 03 Aug 2014 10:59

Ik heb ook de s3 mini en ben er juist heel tevreden over. Kost 150e los, dus past ook binnen het budget.
<<

Anoniem122

Bericht 03 Aug 2014 11:07

Maar vind het ergens ook wel zonde om voor een telefoon die 2 jaar geleden uit kwam, net zo veel nog te betalen als voor een telefoon die net een paar maanden geleden uit is gekomen. Ik wil er voorlopig nog wel even mee kunnen doen, heb nu iedere keer een oudere telefoon gehad (Eerst oude Iphone van mijn zus, toen de Galaxy S van mijn vriend) en wil niet binnen een jaar alweer er mee zitten dat de telefoon niet meer "meegaat".
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Aug 2014 12:37

Ja de batterij van mijn s3 is wel een groot nadeel. Maar hij is volgende maand een jaar oud, hij heeft het een hele tijd heel goed gedaan. Maar nu niet meer dus, ik red er geen hele dag mee. Maar ik app ook wel veel en ik vernieuw facebook en het forum ook vaak.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Aug 2014 13:42

Ik heb een alcatel c7, prima ding.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Aug 2014 23:23

Ik heb een Huawei Ascend y300, echt een top toestel (zeker prijs/kwaliteit).

Terug naar Algemeen