Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Facebookvraagje; veel informatie snel verwijderen

<<

Fiene

Bericht 02 Aug 2014 13:15

Facebookvraagje; veel informatie snel verwijderen

Ik heb voor mijn klas een Facebookpagina, waar uiteraard alleen ouders op kunnen etc etc, maar nu wil ik alle informatie die ik daar afgelopen jaar gedeeld heb, en alle foto's, het liefste in 1x verwijderen. Wie weet of dat kan en hoe dat kan. Op de hulppagina van Facebook zelf word ik niet veel wijzer.

Ik kan natuurlijk alle berichten per stuk gaan verwijderen maar aangezien ik van vrijwel iedere dag een stukje geschreven heb over de klas...is dat enorm veel werk natuurlijk.

Alvast bedankt!
<<

Jip

Bericht 02 Aug 2014 14:01

Re: Facebookvraagje; veel informatie snel verwijderen

De pagina verwijderen en voor het fieuwe schooljaar een nieuwe pagina maken?
<<

Fiene

Bericht 02 Aug 2014 19:50

Ja maar dan moet ik iedereen weer opnieuw uitnodigen voor die pagina, ik hoopte eigenlijk gewoon dezelfde pagina te behouden.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Aug 2014 20:13

Volgens mij kan dat niet... heb ik het toevallig laatst met een collega over gehad.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem275

Bericht 02 Aug 2014 21:03

is het niet juist makkelijk om alles te verwijderen?
lijkt me dat je veel nieuwe ouders hebt in een nieuw schooljaar, die moet je toch toevoegen..
<<

Fiene

Bericht 03 Aug 2014 12:54

Nee ik krijg maar enkele nieuwe ouders nu, ik heb een kleuterklas en het gros druppelt in de loop van het schooljaar in. Ik start met 18 kindjes, heeeeeeeeeeeerlijk.

Terug naar Algemeen