Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekend!! Plannen?

<<

Anoniem86

Bericht 08 Aug 2014 23:05

Weekend!! Plannen?

Hallo dames,

Wat zijn jullie plannen?

Ik was vandaag al vrij, dagje rustig aan gedaan, in ziekenhuis bij vriendin geweest en lekker film gekeken met m'n vriend. Nu lig ik in bed de cd van Sister Act te luisteren - ik ga morgenmiddag naar de musical met m'n vriend! Ik wil zo graag & is laatste weekend dat hij draait.. Dus maar erheen nog! Daarna lekker uit eten. Zondag moet ik werken, nog 4 dagen in het andere hotel & dan weer naar m'n eigen werkplek toe!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Aug 2014 23:13

Re: Weekend!! Plannen?

Oeh sister act is leuk. Veel plezier alvast

Ik had ook al vrij laatste vakantie dag.

Morgen gaan we naar het tuincentrum voor een kado verder geen plannen

Zondag misschien dagje weg met mijn ouders
Afbeelding
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:17

Werken en werken en maandag op vakantie.
Echt een planning van niks maar vooruit ;)!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:35

Ahw wat leuk Pips! Sister Act!

Ik ben gisteren uiteten geweest met een vriendin van me; zij zit nog steeds behoorlijk in de knoop maar heeft gisteren zo kunnen genieten :love:
Vandaag ga ik met twee vriendinnen shoppen en daarna nog een hapje eten, vanavond heb ik echt even mijn rust nodig. Morgen nog wat boodschappen doen voor in de auto en op visite bij onze trainster en dan rijden we 's avonds aan naar Boedapest! :cheering:
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:37

Heb je wedstrijden Koko? Succes!
Veel plezier bij Sister Act Pippa!

Ik heb vakantie! Alleen voel ik me rot door m'n blaasontsteking. Ik ga zo proberen een begin te maken met de grote huis-schoonmaak. Vanmiddag komt mijn vriend hier en morgen ga ik hem voorstellen aan mijn opa en oma. Verder doe ik rustig aan want voel me niet helemaal lekker.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:40

Nee Carra, haha, ik lees het terug en snap dat je het zo interpreteert! Onze trainster is pas geopereerd en daar hebben we gewoon een hele goede band mee, vandaar dat we om de dag binnenstappen om thee te drinken. Boedapest staat er los van, want we gaan morgen op vakantie!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:42

Ooh zo! Nog leuker dus! Fijne vakantie!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 07:52

Carra schreef:Ooh zo! Nog leuker dus! Fijne vakantie!

Dank je! Jij ook, hopelijk heb je snel minder last van je blaasontsteking en kan je er toch nog een beetje van genieten!
<<

Anoniem88

Bericht 09 Aug 2014 07:52

Vandaag komt schoonmoeder, zwager, schoonzus en nichtje van 4 langs en gaan er erop uit, morgen doen we tot nu toe niks.
<<

Anoniem114

Bericht 09 Aug 2014 08:35

Ik ben alweer op m'n werk... Mag vandaag tot 17:30. Vanavond even langs papa en morgen weer werken van 8:00 tot 18:00 maar ik ga wel proberen daar wat vanaf te snoepen!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 08:37

Gisteravond gezellig met 2 vriendinnen bij iemand thuis gezeten.
Veeeeeel gekletst en allemaal lekkere hapjes gemaakt/gegeten.
Vandaag komen mijn schoonouders een dagje, gaan een rondje fietsen hier door de duinen/stad, met vaak genoeg een tussenstop bij een terrasje ;).
Morgen zijn de weersvoorspellingen veel minder, hebben lekker een thuisblijfdagje. Moeten ook nog de trouwfoto's voor in het 'officiële' album uitzoeken samen en willen een beginnetje maken met het opruimen van de zolder.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 08:39

Ik ga zo een rondje mountainbiken. Heerlijk, even hoofd leeg maken.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem173

Bericht 09 Aug 2014 08:50

Ik ben aan het werk dit weekend. Vanavond gezellig naar m'n schoonouders daar zijn m'n neefje en nichtje die ik al zo lang niet heb gezien! Zin om weer eens met ze te ravotten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Aug 2014 10:08

Ik kan niet veel behalve plat liggen op de bank. Dus ik denk dat ik daar een heel weekend aan ga besteden.
Ergens nog even de energie vandaan halen om boodschappen te doen.
Morgen ga ik denk ik al met de trein naar mijn ouders, omdat ik maandag in de buurt daar een sollicitatiegesprek heb. Mijn moeder wil mij brengen omdat ik nu niet op de motor kan gaan zitten ( als ik een auto had, wat autorijden ook geen optie)

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 10:14

Gisteravond hebben we lekker biertjes gedronken.
Vandaag gaan we fietsen, naar de markt en thuis wat rommelen, na het uitslapen net.
Morgen weer klussen bij mijn schoonzus de hele dag!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 09 Aug 2014 12:28

Voor vanmiddag nog geen plannen.
Morgenmiddag krijgen we kraamvisite.

Fijn weekend allemaal!
2014 2016
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Aug 2014 12:47

Nu even chillen, vanavond werken 17.00 uur-24.30 uur;
Morgen uitslapen en boodschappen doen, rond het avondeten komt mijn vriend weer thuis van een week buitenland!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem 63

Bericht 09 Aug 2014 13:09

Ik lig vandaag weer even plat. Hoop einde van de middag wel eventjes naar het dorp te kunnen en vanavond naar de verjaardag van een vriend. Heb net lekker uitzendinggemist gekeken en nu ff forummen/internetten.

Morgen ook rustig aan, maar dan gaan we in ieder geval even een babykamer bekijken die iemand te koop heeft staan en verder wil ik wat administratie doen en zelf weer een shitload aan spullen te koop / te ruil / gratis af te halen op internet zetten.

Terug naar Algemeen