Gekke namen oa een kind die Facebook heet.
Echt te gek voor woorden dat zoveel namen goed zijn gekeurd!

Dundas schreef:Ja, maar waar leg je de grens van het verbieden? De beoordeling daarvan ligt dan toch altijd bij de ambtenaar wie het kindje inschrijft, en dan blijft het toch altijd een kwestie van een persoonlijke mening denk ik. Want wat de één niet vindt kunnen, vindt de ander misschien nog wel toelaatbaar.
Of komt er dan een vast rijtje met namen waar we uit mogen kiezen, en alles wat niet op dat rijtje staat is uit den boze? Dat zou ik pas stom vinden. Het is ook wel leuk als ouders originaliteit in name kwijt kunnen. Het kan zomaar zijn dat niey alleen namen als Rolls Royce afgekeurd worden, maar ook bijvoorbeeld een naam als Juune, niet standaard maar wel mooi.
caribbeanlover schreef:Dundas schreef:Ja, maar waar leg je de grens van het verbieden? De beoordeling daarvan ligt dan toch altijd bij de ambtenaar wie het kindje inschrijft, en dan blijft het toch altijd een kwestie van een persoonlijke mening denk ik. Want wat de één niet vindt kunnen, vindt de ander misschien nog wel toelaatbaar.
Of komt er dan een vast rijtje met namen waar we uit mogen kiezen, en alles wat niet op dat rijtje staat is uit den boze? Dat zou ik pas stom vinden. Het is ook wel leuk als ouders originaliteit in name kwijt kunnen. Het kan zomaar zijn dat niey alleen namen als Rolls Royce afgekeurd worden, maar ook bijvoorbeeld een naam als Juune, niet standaard maar wel mooi.
In Noorwegen moet men uit een lijst kiezen staat in dat artikel.
Siem schreef:Ik ben ook niet voor een verbod omdat dat praktisch niet haalbaar is. Maar ik zie zo vaak namen voorbij komen waarbij ik denk meen je dat nou serieus?! Natuurlijk is het ook voor een gedeelte smaak de 1 houdt wel van oud-hollandse namen de ander niet, maar tegenwoordig komen er wel hele rare dingen voorbij ik zie het hier soms zelf op het forum en dan vraag ik me oprecht af of je dan gewoon origineel wilt zijn en of er wel is nagedacht dat iemand de rest van de leven vast zit aan die naam. Vaak is een naam nog wel 'grappig' als je klein bent maar op een gegeven moment wordt je ook 40 en dan zit je er maar mooi mee
Cotton schreef:Jij niet CBL?
sarah1985 schreef:wat ik trouwens wel leuk vind is als voorletters M.S.N mijn man en ik hebben elkaar leren kennen via internet en heel wat gechat via MSN
caribbeanlover schreef:Ik vind het wel een leuke naam hoor en het drankje is vies!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers