caribbeanlover schreef:Charles schreef:In principe is ouderdom niet dodelijk. Er is altijd wel een naam voor waar je aan sterft. Al is het een hartstilstand. Maar dat kan ook gebeuren als je 20 bent. Dus ja, het is gewoon een manier van benoemen.[/quot
Dat vind ik niet dat er altijd wel een naam voor is. Mijn oma is vorig jaar zomer overleden omdat ze gewon op was, nooit ziek geweest, had zelfs haar eigen tanden nog. Ze heeft geen hartstilstand of wat dan ook gehad en is gewoon vredig ingeslapen om het zo maar even te zeggen
Romee schreef:caribbeanlover schreef:Charles schreef:In principe is ouderdom niet dodelijk. Er is altijd wel een naam voor waar je aan sterft. Al is het een hartstilstand. Maar dat kan ook gebeuren als je 20 bent. Dus ja, het is gewoon een manier van benoemen.[/quot
Dat vind ik niet dat er altijd wel een naam voor is. Mijn oma is vorig jaar zomer overleden omdat ze gewon op was, nooit ziek geweest, had zelfs haar eigen tanden nog. Ze heeft geen hartstilstand of wat dan ook gehad en is gewoon vredig ingeslapen om het zo maar even te zeggen
Je gaat altijd ergens aan dood. Hoe weet je dat je oma geen hartstilstand heeft gehad? Dat kan ook gewoon in je slaap gebeuren natuurlijk en bij oude mensen doen ze over het algemeen geen autopsie meer.
Jena schreef:Als haar hart niet was gestopt met kloppen (hartstilstand) was ze ook niet dood geweest.
caribbeanlover schreef:Jena schreef:Als haar hart niet was gestopt met kloppen (hartstilstand) was ze ook niet dood geweest.
Nee, echt je meent het! Ja, dat is gestopt omdat ze nogmaals zoals ik al zei op was.
caribbeanlover schreef:Dat is ook zo kan niet anders, maar ze had geen ziekte zoals kanker oid. Zo gek vandaag had ik een blouseding aan en de laatste keer dat ik dat droeg was de laatste dag dat ik mijn oma zag. Zo stom dat ik me dat herinner en ook zo stom van me dat ik ''tot ziens oma'' tegen haar zei. Dat was op een woensdag en die zondag op maandagnacht is ze overleden. Ik zei die zondagavond tegen mijn man ''ik bel je morgen wel dat ze is overleden''. Ik lijk soms wel helderziend, heb vaker van dat soort gevallen. Nu ik eraan denk moet ik bijna janken.................stom zeg!

Carool schreef:Mijn oma had allemaal dingen zoals vocht achter de longen waar ze niet voor behandeld wilde worden. Ze is overleden terwijl ze alweer thuis was en op groen licht wachtte voor euthanasie. Ze is, in mijn ogen, dus gestorven aan ouderdom. Ze was 99.
Mijn opa is wel gestorven door euthanasie. Mijn pake, beppe en vader alledrie aan kanker.
In mijn directe omgeving dus maar weinig ouderdom als oorzaak.
Shy schreef:caribbeanlover schreef:Dat is ook zo kan niet anders, maar ze had geen ziekte zoals kanker oid. Zo gek vandaag had ik een blouseding aan en de laatste keer dat ik dat droeg was de laatste dag dat ik mijn oma zag. Zo stom dat ik me dat herinner en ook zo stom van me dat ik ''tot ziens oma'' tegen haar zei. Dat was op een woensdag en die zondag op maandagnacht is ze overleden. Ik zei die zondagavond tegen mijn man ''ik bel je morgen wel dat ze is overleden''. Ik lijk soms wel helderziend, heb vaker van dat soort gevallen. Nu ik eraan denk moet ik bijna janken.................stom zeg!
Ik vind dat helemaal niet stom! Dat soort dingen blijven je bij.
Toen mijn moeder overleed had ik een vest aan, die hangt nu nog ongewassen en sinds die tijd nooit meer gedragen zo in de kast. Ik doe er niks meer mee maar wassen en dan dragen kan ik niet. Ik vind het wel best zo. Dat vind ik dan weer stom.
Toen mijn moeder zelf ooit een telefoontje kreeg zei ik tegen mijn zus dat het slecht nieuws was, mijn moeder hoorde toen dat haar moeder overleden was.
caribbeanlover schreef:Carool schreef:Mijn oma had allemaal dingen zoals vocht achter de longen waar ze niet voor behandeld wilde worden. Ze is overleden terwijl ze alweer thuis was en op groen licht wachtte voor euthanasie. Ze is, in mijn ogen, dus gestorven aan ouderdom. Ze was 99.
Mijn opa is wel gestorven door euthanasie. Mijn pake, beppe en vader alledrie aan kanker.
In mijn directe omgeving dus maar weinig ouderdom als oorzaak.
Ik ben niet de slimste, maar waar staat pake en beppe voor? Beppe is toch oma of niet? Wat erg zeg om een ouder te verliezen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers