Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Whatsapp vraagje

<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jul 2014 11:00

Whatsapp vraagje

Afgelopen vrijdagavond heb ik mijn telefoon laten vallen en hij doet niets meer.
Nu zit ik al sinds vrijdag zonder mobiel. Zaterdag waren er vriendinnen hier en ik mocht mijn simkaart wel in hun telefoon doen om te kijken of ik nog iets gemist had op whatsapp. Maar dit kon niet, want ook al deed ik mijn simkaart in hun telefoon, hun eigen whatsapp bleef staan en die van mij niet.
Mijn man komt vandaag terug van een weekendje weg en dus wilde ik het vanavond met zijn telefoon gaan proberen. Kan ik dan zijn whatsapp van de telefoon verwijderen en opnieuw installeren met mijn simkaart? En als ik dan gekeken heb weer de whatsapp met zijn simkaart installeren? Of is dat niet mogelijk?
Ik heb de tussenpersoon van onze verzekering al gebeld, de schade is al ingediend, maar het kan een aantal dagen duren voordat ik bericht krijg van de verzekering.
En ik ben toch verslaafder aan whatsapp dan dat ik dacht dus wil eigenlijk heel graag vandaag eventjes kijken :palm:
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Jul 2014 11:18

Re: Whatsapp vraagje

Je kunt whatsapp installeren op je computer. Is dat niet veel handiger?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jul 2014 11:27

Nooit geweten dat dat kon :redface:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Jul 2014 11:28

Whatsapp kan ook op je tablet. Geen idee hoe mijn vader dat heeft gedaan, maar het kan.

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Jul 2014 11:29

Hope schreef:Nooit geweten dat dat kon :redface:

Mijn moeder heeft dat, daarom weet ik het ;) super handig als je een telefoon hebt die het niet ondersteund.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jul 2014 11:31

Ik ga het eens goed uitzoeken. Een tablet heb ik niet, dus het moet dan op de laptop komen.

Terug naar Algemeen