Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat zijn jouw weekplannen?

<<

Anoniem86

Bericht 20 Jul 2014 11:11

Wat zijn jouw weekplannen?

De nieuwe week gaat morgen weer beginnen - war zijn jullie plannen?
<<

Anoniem86

Bericht 20 Jul 2014 11:14

Re: Wat zijn jouw weekplannen?

Ik ga in een ander hotel helpen de komende weken, en wordt drie dagen ingewerkt deze week. Verder lekker uitrusten, m'n zus is jarig, ik ga met vriendinnen uit eten en lekker genieten van m'n vrije dagen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 11:20

Wij gaan morgen de huurauto ophalen en dinsdag een tripje maken naar Granada, Sevilla en Ronda t/m vrijdag!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 20 Jul 2014 11:52

Het is mijn eerste vakantieweek, dus ik ga vooral uitslapen en bijkomen. Verder ga ik ook nog naar zumba, body combat, tennissen en skaten (jaaa goede voornemens!). Ga woensdag bij mn ex eten, donderdag misschien naar de Parade en vrijdag komt mn vader hier en 's avonds rij ik met hem mee naar het oosten, ben dan een lang weekend bij mn moeder.
❤️ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 12:13

Werken, werken en werken..
Oh en donderdag ga ik mijn trouwjurk passen en vrijdagavond komt de fotograaf langs :)

En verder heel hard hopen dat het af gaat koelen, 30 graden is zo niet aan mij besteed..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 12:39

Elke dag bekijk ik wat het gaat worden. Heerlijk vakantie!!!
10-08-2017 ♥
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 12:46

Ik zit nog voor een gedeelte in de ziektewet, maar ik heb maandag en dinsdag twee lange dagen, dus misschien ben ik donderdag dan wel vrij. Als ik donderdag vrij ben, ga ik ff genieten van een dagje zonder de kids, misschien gewoon ff de stad in of juist opruimen zonder twee dames om me heen die aandacht willen.
Verder denk ik als het mooi weer blijft, veel in het zwembadje in de tuin met de meiden of naar het meer. Van de week komt er savonds ook een vriendin eten.

En ik moet de slaapkamer boven opruimen/leeg halen dus hoop dat het een keer afkoelt daarvoor!
:heart: :heart: 2011
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 20 Jul 2014 12:53

Heb net een weekje vakantie gehad, dus mag nu weer gaan werken. Wordt een drukke week met flink wat deadlines.
Verder ga ik met wat vrienden eten, met wat collega's naar het theater en heb ik een afspraak voor mijn vaccinaties.
Dus het wordt weer een druk weekje.
<<

Anoniem205

Bericht 20 Jul 2014 13:04

Morgen vooral bankhangen. En dinsdag tm vrijdag werken en naar de fysio. Voor het eerst een rustige week qua afspraken
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 14:38

Ik moet dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend werken.
Verder morgen de weekboodschappen doen, een avondje trouwfoto's kijken met vriendinnen en verder nog geen plannen.
Mijn man heeft ook geen vergaderingen 's avonds, dus lekker veel samen! (vorige week was hij 3 avonden weg).
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 14:56

Morgen, woensdag, donderdag en vrijdag de hele dag werken. Morgenavond ook nog een oudergesprek over een leerling die ik bijles geef. Dinsdag gesprek over onze hypotheek. Verder nog een paar keer sporten en mijn schoonzus en vriend komen een avond langs om hun bruiloft door te spreken waar wij ceremoniemeesters zijn.
<<

Anoniem123

Bericht 20 Jul 2014 15:07

Ik ben officieel ook in de ziektewet maar ga wel 2 ochtenden boventallig werken een paar uur. Dit ben ik dinsdag en vrijdagochtend van plan en daarna heb ik vakantie en verlof. :yes:
Voor de rest ga ik met de kleine man naar zijn vriendinnetjes, naar pinkel en dochter. En voor de rest niets gepland want moet het echt per dag bekijken hoe het gaat.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 15:25

Dit is ook mijn eerste vakantieweek. Alleen dinsdagochtend moet ik nog even wat doen voor mijn werk, maar dat vind ik iet zo erg. Morgen ga ik lunchen met een vriendin. Dinsdagochtend dus iets voor mijn werk doen, en 's middgas waarschijnlijk even naar mijn zus. Woensdag een soort orienterend sollicitatiegesprek, spannend!
Verder ben ik dus lekker vrij. Ik ga wat dingetjes uitzoeken voor de vakantie en me een beetje meer inlezen, wat kastjes opruimen in huis, van het lekkere weer genieten en weer met wat creatieve projectjes aan de slag.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Jul 2014 15:43

Ik heb vakantie ga vooral uitrusten ben helemaal op. We moeten dinsdag naar het ziekenhuis voor mijn man en vrijdag moet ik naar de fysio verder geen verplichtingen
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 18:14

Jeej Sarah key al bijna verlof wat ga je snel!

Ik ga deze week ergens bevallen. Er wordt morgen eerst gekeken of er ontsluiting is als dat er is dan wordt ik ingeleid.
Laatst gewijzigd door bosjesvrouw op 20 Jul 2014 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
2014 2016
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 20 Jul 2014 18:19

Ik werk de hele week.
Woensdag heb ik een etentje met de collega's van m'n vorige opdracht.
Donderdag eet ik met m'n zus
Vrijdag ga ik sushi eten met Jules
En het weekend nog geen concrete plannen, maar dan ga ik waarschijnlijk naar de parade.
<<

Anoniem253

Bericht 20 Jul 2014 18:24

Ik werk ma t/m vrijdag.. Voor komend weekend nog geen plannen.
<<

Anoniem234

Bericht 20 Jul 2014 18:39

Spannend bosjesvrouw!

Ik ga 2 dagen werken deze week. En morgen en dinsdag de tuin afmaken, we zijn alle planten eruit aan halen en gaan het opnieuw doen en grind leggen enz. Verder geen plannen nog.
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 19:08

Bosjesvrouw, wat spannend!

Wij hebben morgenochtend en dinsdagochtend nog kraamzorg rest van de week even afwachtsn hoe het herstel van de keizersnee gaat. Maar ik hoop ergens eind van de week even de deur uit te gaan!
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Anoniem 69

Bericht 20 Jul 2014 19:10

Ik heb vrijdagmiddag vakantie gekregen en ben nu bij mijn vriend in Groningen. Ik blijf hier tot volgend weekend en dan gaan we op vakantie. Hij moet 3 dagen werken, dus "moet" mezelf hier 3 dagen vermaken, maar dat komt wel goed. Heeft iemand toevallig nog leuke ideeën? Dit is pas de tweede keer dat ik hier ben, want hij was de afgelopen weken vooral bij mij. Ik heb wel wat dingen meegenomen om te doen en z'n moeder wilde ook al iets met me gaan doen.

Bosjesvrouw, spannend!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Jul 2014 19:47

Morgen nog lekker vrij; overdag huishouden en in de avond komen mijn ouders eten;
Dinsdag werken;
Woensdag werken;
Donderdag vrij en aan school werken;
Vrijdag hetzelfde als donderdag;
Zaterdag + zondag: werken
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Jul 2014 20:04

Maandag, dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag werken.
Dinsdagavond meedoen aan de pubquiz met vriendinnen, vrijdagavond uit eten met vriendinnen.

En voor de rest staat het allemaal nog niet vast, waarschijnlijk nog afspreken met een andere vriendin en mijn vader komt nog ergens langs om wat dingetjes in mijn huis te doen en ik wil nog een paar dingen shoppen voor mijn vakantie.
<<

Anoniem149

Bericht 20 Jul 2014 20:18

Ik heb vakantie, ik ga dus lekker genieten!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 20:19

Ik heb echt het gevoel dat ik vakantie heb! Dat zal morgen wel anders zijn :nopompom:

Ik ga de hele week werken en daarnaast dinsdagavond mijn verjaardag vieren, naar Amsterdam (vriendin), ik denk een avondje Tilburg kermis, vrijdagavond kasteeltuinconcerten en zaterdag wordt mijn neefje 4!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Jul 2014 20:48

Ik moet deze week alleen vrijdag werken. Ik ga deze week even langs mijn ouders en zaterdagavond krijgen mijn vriend en ik visite.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Algemeen