Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeautips bij kaarsjes

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jul 2014 11:04

Cadeautips bij kaarsjes

Vorig jaar vroeg iemand douchegel en geurkaarsjes en toen heb ik een leuk pakketje gemaakt samen met bodylotion, thee en koekjes. Ze vond het erg leuk! Dit jaar vraagt ze weer kaarsjes en ik wil graag weer een pakketje maken, maar ik kan alleen maar denken aan wat ik vorig jaar heb gekocht en ben op zoek naar nieuwe ideeën. Heeft iemand een idee met wat ik de kaarsjes kan combineren?

Ik heb al wel gedacht aan een pakketje met bijv. wijn en iets van nootjes, maar ze drinkt niet.
<<

Anoniem65

Bericht 16 Jul 2014 11:21

Re: Cadeautips bij kaarsjes

Ik vind de kaarsen van Lily Flame echt heel leuk, ik heb er zelf ook 2. Zitten in een leuk blikje en ze ruiken echt heel lekker, lekker subtiel. Ze zijn wel vrij duur (14 euro per stuk dacht ik). De kaarsen van Diptique zijn ook heerlijk maar erg duur. En die in die glazen potten met een glazen deksel ook (ik kom even niet op de naam). Dus bv iets van een lekker luxe geurkaars en dan mooi verpakt?

Maar je wil het graag combineren. Heeft ze een bad? Dan is het wel leuk om het met badzout/badolie ofzo te combineren.
<<

Plum

Kwebbel

Bericht 16 Jul 2014 11:29

Een boek, of een boekenbon?
Fotolijstje of leuk plantje in pot samen op een groot onderbord.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Jul 2014 11:57

Misschien geurstokjes erbij?
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Jul 2014 12:05

Een leuk blad om te lezen?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Jul 2014 13:39

Met scent chips en een brandertje?
Luxe bonbons
<<

Anoniem79

Bericht 16 Jul 2014 14:27

Kun je niet een hele berg kaarsjes kopen zodat ze voorlopig genoeg heeft en je volgend jaar iets anders kunt kopen.
<<

Anoniem260

Bericht 16 Jul 2014 15:57

Herfstblaadjes schreef:Kun je niet een hele berg kaarsjes kopen zodat ze voorlopig genoeg heeft en je volgend jaar iets anders kunt kopen.

:lol:
<<

Anoniem114

Bericht 16 Jul 2014 16:00

Filmpakketje eromheen maken? DVD, (magnetron)popcorn, flesje wijn (of iets anders lekkers) en bonbonnetjes..
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Jul 2014 16:01

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Churrito

Kwebbel

Bericht 16 Jul 2014 16:27

Herfstblaadjes schreef:Kun je niet een hele berg kaarsjes kopen zodat ze voorlopig genoeg heeft en je volgend jaar iets anders kunt kopen.

Ik moest hier zooo hard om lachen!!!
<<

Anoniem86

Bericht 16 Jul 2014 16:42

Ik zou er een relax pakket van maken. Tijdschriften of boek erbij, stukje chocolade & als ze niet drinkt van die biologische sap erbij. Misschien lekker kleed/plaid ook nog, of een leuke sjaal erbij.
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jul 2014 16:54

Ik zou ook voor wat luxere kaarsen gaan, anders iets van een mooi boek erbij, als ze van lezen houdt.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Jul 2014 17:28

Een aansteker?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Jul 2014 19:06

Ik vind zelf de geuren van Bridgewater erg lekker. Zij hebben geurkaarsen in potten, zelf heb ik altijd de kleine geurkaarsjes zonder potje/glas. Maar ze hebben bv ook van die geurzakjes voor in de kast dus die zou je er ook bij kunnen doen.

Je zou voor de rest van de cadeautjes uit kunnen gaan van de geur; neem je Apple Pie dan kun je een pak mix voor appeltaart erbij doen, bus slagroom, appel- of kaneelthee. Neem je Sweet Summer Tea dan kun je er wat (luxere) thee bij doen in zomerse fruitsmaken, een leuk (zomer)tijdschrift of boek of een bon daarvoor, of theeglazen ofzo. Ga je voor een bloemengeur zoals Water Lily of Tulips dan kun je er bloembollen en/of plantjes bij doen en een leuke pot of decoratie voor in de tuin/balkon.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Jul 2014 23:54

Bedankt voor de tips! Daar kan ik wel wat mee. Ik vind vooral jouw idee leuk Angela, ik ga eens bedenken wat bij rode vruchten past. Ik ga ook opzoeken wat die tang precies kost Susan.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Jul 2014 01:51

Ik zou een leuke vaas doen vol met kaarsjes, of van die grote stompkaarsen op een leuk plateau met zand en schelpjes of gedroogde bloemen als decoratie.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Jul 2014 14:44

Churrito schreef:

Ik moest hier zooo hard om lachen!!!

:lol: Ik vind het trouwens geen slecht idee.
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Algemeen