Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Iemand met verstand van ICT gezocht

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 15:30

Iemand met verstand van ICT gezocht

Hee dames,

Ik ben opzoek naar een (gratis) site waar ik mijn verhaal op kan zetten, zonder de mogelijkheid dat deze gekopieerd wordt. Weet iemand waar dit kan of hoe ik dit zelf ergens toe kan passen?

Alvast bedankt! :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 17:27

Re: Iemand met verstand van ICT gezocht

Die mogelijkheid is er eigenlijk niet, want eigenlijk kan je alles wat op internet staat kopieren. En er zullen vast ict'ers zijn die met een trucje zorgen dat de kopieerfunctie niet werkt, maar er zijn ook altijd weer mensen die daarom heen weten te werken.
Enige wat je zelf makkelijk kan doen is de tekst niet als tekst plakken maar als afbeelding (dus een afbeelding van je tekst maken). In dat geval kan je niet specifiek de worden kopieren en deze in een word bestand plakken.
Maar ja overtypen kan altijd.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 17:56

Ben het met Jorja eens ja. Alles wat op internet staat kan op één of andere manier gekopieerd worden. Al is maar door het gewoon over te schrijven. Als je zeker wilt weten dat iets niet gekopieerd wordt moet je het niet op internet plaatsen. Ik weet niet wat je wilt gaan plaatsen maar is het heel erg dat andere mensen het ook gaan gebruiken? :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2014 18:13

Fjell schreef:Ben het met Jorja eens ja. Alles wat op internet staat kan op één of andere manier gekopieerd worden. Al is maar door het gewoon over te schrijven. Als je zeker wilt weten dat iets niet gekopieerd wordt moet je het niet op internet plaatsen. Ik weet niet wat je wilt gaan plaatsen maar is het heel erg dat andere mensen het ook gaan gebruiken? :)

Exact.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 18:53

Fjell schreef:Ben het met Jorja eens ja. Alles wat op internet staat kan op één of andere manier gekopieerd worden. Al is maar door het gewoon over te schrijven. Als je zeker wilt weten dat iets niet gekopieerd wordt moet je het niet op internet plaatsen. Ik weet niet wat je wilt gaan plaatsen maar is het heel erg dat andere mensen het ook gaan gebruiken? :)

Net als Susan schrijf ik als hobby.. O.a. tabbie wilde het wel graag lezen, maar weet niet zo goed hoe ik dit dan aan moet pakken :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 18:59

Leuk! Maar ik denk dat de kans klein is dat iemand het gaat kopiëren... er zijn zooooooveel mensen die bijvoorbeeld een weblog hebben. Weet niet waar je over schrijft maar ik zou zo niet weten waarom iemand dat zou willen kopiëren. En anders kun je het naar mensen mailen die geïnteresseerd zijn.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Jul 2014 19:22

Misschien kan je dan beter een soort dagboek online maken en diegenen die het willen lezen de inloggegevens geven? Of een afgeschermde weblog.

Terug naar Algemeen