Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

<<

Anoniem88

Bericht 11 Jul 2014 19:21

Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

... ik hou van speeltuinen, ik vind het geweldig om nog te schommelen, zo hoog mogelijk, dat je het in je buik voelt (al pas ik niet meer op de gemiddelde schommel...), en te glijden van de glijbaan
... In een zwembad vind ik glijbanen en wildwaterbanen het allerleukst. Baantjes trekken is wel oke, maar het moet wel afgewisseld worden met een beetje actie :D
... ik hou van pretparken
... ik speel nog graag met Lego, onze pauzeruimte is in een bso-ruimte waar tijdens onze pauzetijden geen kinderen zijn, en dan zit ik gerust een uur te bouwen
... sowieso heb ik ook strijkkralen, loom-elastiekjes, Lego, en stiften, kleurpotloden en allerhande knutselmateriaal in huis
... ik zing, alleen als ik samen met m'n vriend ben, rare kinderliedjes, verzin er zelf teksten op, praat met allerlei stemmetjes en huppel door het huis (tot grote hilariteit van m'n vriend :redface: )
... het lijkt me geweldig om een keer een massive watergevecht te houden, met super soakers, waterballonnen en noem maar op (meeting-idee? :angel: )

Wie vult aan?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2014 19:52

Re: Volwassen? Ik ben nog láng niet volwassen, want...

Toevallig vandaag op mijn werk:
- selfies nemen op de schommel en appen naar mijn baas. Dit omdat ik en een collega moeite hebben gedaan om de schommel te behouden want collega's zeiden dat de bewoners er nooit op deden schommelen. Daarna ook bewoners op de sxhommel gezet en daar foto's van gemaakt.
- de wasmachine was overstroomd en het was dus een vieze klederboel. Er een bordje 'slippery when wet' bijgezet en een collega die net doet alsof ze valt. Foto van gemaakt en wederom geappt naar de baas.
- vandaag 2 meloenen beklad waarop ik had getracht het gezicht van mijn baas te tekenen. Wederom foto gemaakt en geappt.Daarna stuk gesneden en een filmpje gemaakt waarop de meloen help zei, filmpje wederom gestuurd naar mijn baas.

En ja, mijn baas waardeerd dat enorm gelukkig!

Note: ik werk met ernstig verstandelijk beperkte mensen. Ze functioneren op het niveau van maximaal 2 jaar.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem88

Bericht 11 Jul 2014 20:03

Ik was al bang dat ik in m'n eentje totaal af zou gaan met dit topic, haha. Steep, leuk! Klinkt ernaar dat je een hoop plezier hebt op je werk! Fijn dat jullie dat soort dingen ook kunnen doem, mijn leidinggevende zou de lol er niet van inzien...

Of toch wel, toen bij mij op werk de waterkoker stuk ging hadden collega en ik een rouwkaart gemaakt, dat dhr W. Aterkoker na zovele jaren zich volledig gegeven te hebben voor de maatschappij en menig mens verwarmd te hebben (en nog een heel verhaal erbij) overleden was.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Jul 2014 20:05

Hahaha die rare liedjes zingen met domme stemmetjes doen wij ook. Vooral kinderliedjes ja.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Jul 2014 20:21

Afgezien van de Lego en het knutselen, kan ik allemaal vinkjes bij jouw lijst zetten Dundas!

Wat ik ook nog steeds bij vlagen doe: alleen op de witte delen van een zebrapad lopen en over stoepranden/andere dingen balanceren. Of van de laatste treden van de trap afspringen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2014 20:29

oh ik ben ook zo
Ga regelmatig met oppaskindjes naar de speeltuin en dan schommel ik mee natuurlijk
loom bandjes kleurboeken enz heb ik ook
En we waren laatst de zolder aan het opruimen en vond ik al mijn playmobil en dat heb ik toen mee naar beneden genomen en nu staat het uitgestald in een kamertje boven :redface:
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 11 Jul 2014 20:29

Dundas, wat maak je van die strijkkralen?

Ik zie op Pinterest echt zulke leuke dingen en zit er sterk over na te denken om zo`n grote pot vol strijkkralen te kopen. Ik wou vroeger al zo`n pot hebben, maar om 1 of andere reden nooit gekregen. :smile:

OT; Ik vind het jammer dat ik alleen maar neefjes heb, want ik wil ontzettend graag weer met mijn Barbies spelen. Zo graag, dat ik deze zomer m`n Barbie spullen ga uitzoeken en per set (ja dat herinner ik me nog) in een opberg box ga doen. Zin in!!
<<

Anoniem152

Bericht 11 Jul 2014 20:41

... ik wil altijd de WK/EK goodies die de AH verzint hebben. Heb nu dus een tas vol wuppies, welpies, beesies en hamsters.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2014 20:53

Dundas schreef:Ik was al bang dat ik in m'n eentje totaal af zou gaan met dit topic, haha. Steep, leuk! Klinkt ernaar dat je een hoop plezier hebt op je werk! Fijn dat jullie dat soort dingen ook kunnen doem, mijn leidinggevende zou de lol er niet van inzien...

Of toch wel, toen bij mij op werk de waterkoker stuk ging hadden collega en ik een rouwkaart gemaakt, dat dhr W. Aterkoker na zovele jaren zich volledig gegeven te hebben voor de maatschappij en menig mens verwarmd te hebben (en nog een heel verhaal erbij) overleden was.

Onze waterkoker op werk is ook stuk!!! Alleen al weggegooid, kak.. Die ga ik onthouden! En tja, met mijn werk moet je toch wat, als ze niet aan het kwijlen zijn proberen ze elkaar wel een hengst te verkopen..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem88

Bericht 11 Jul 2014 20:59

Cotton: nu eigenlijk niks. Ik heb een enorme pot staan, gekocht in een opwelling. Ik wilde er o.a. onderzetters van maken, maar ik gun mezelf de tijd niet. Ik heb er laatst wel een paar gebruikt in een loom-armbandje :)
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 11 Jul 2014 21:08

Ik kijk soms nog kinderseries. Vooral The suite life on deck vind ik erg leuk.
Ik houd van pretparken en waterparken.
Ik vind het stiekem nog wel lekker om soms Fristi te drinken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2014 21:09

Ik vind het ook fijn om te schommelen. En ik hou van kleuren, maar dat is tegenwoordig ook voor volwassenen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Jul 2014 21:51

Een zwembad is met vrijzwemmen alleen leuk als je 100x vd glijbaan gaat!
In pretparken wil ik alleen maar in achtbanen en ren ik het liefste naar de vlgd attractie.
Ik weet nog steeds niet hoe ik mn huis heerlijk schoon kan houden (nou ja, ik weet het wel maar doe het niet. Doe nog steeds alles in 1x waardoor het zo'n berg werk lijkt waardoor ik er geen zin in heb en het uitstel)
Ik hou van roze
Ik kan me heerlijk idioot gedragen met vriendinnen.
Als ik zenuwachtig ben ga ik hele verkeerde grapjes maken.
30-04-2017
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2014 22:09

Wij kijken bij het vakantie boeken eerst of er een leuke glijbaan is

Oh en ik kijk de scripted reality serie 'brugklas'. Heel fout is dat.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2014 22:13

Ik heb een heel seizoen Vrijland gekeken. Het seizoen erna vond ik niet meer zo leuk omdat heel veel leuke personages er toen uit waren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zero

Bericht 11 Jul 2014 22:14

Oh ik ben wel volwassen hoor. Ik ben gewoon gek. :king:
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 11 Jul 2014 22:35

Ik kan ook echt nog genieten van kinderseries, ik krijg nog regelmatig naar Nickelodeon of Disney channel (maar dan niet de tekenfilms).

En ik sluit me aan bij Wickie. Ik kan ook echt mijn huishouden uitstellen tot het zoveel wordt dat ik er nog minder zin in heb.
<<

Anoniem86

Bericht 11 Jul 2014 22:38

want..

.. ik vind kinderen voor kinderen super leuk om te luisteren én mee te zingen.
.. ik vind kleuren leuk en zat ook altijd uren te kleuren met oppaskinderen, en ik vond het bijna leuker!
.. Ik vind sommige kinder programma's hartstikke leuk
.. Ik doe hele stomme dansjes samen met mijn vriend op rare muziek!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2014 23:54

...mijn Tamagotchi is nog steeds heeel erg leuk!! En ik wil ook zo'n nieuwe furby. Haha.
...ik vind speelgoedwinkels geweldig.
...schommelen is gewoon de bom.
...ik nog steeds het liefst alles van Hello Kitty heb.
...ik ook echt niet goed in het huishouden ben en dus ook alles in 1 keer doe.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jul 2014 00:22

Ik vind schommelen echt geweldig
Slaap nog steeds met een knuffel :redface:
ik Vind kleurplaten nog steeds heel leuk!
Af en toe een tekenserie is stiekem best leuk
De nacht voor mijn verjaardag slaap ik nog altijd slecht
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2014 08:54

Toch maar weggehaald. :D :D
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Jul 2014 09:22

Ik heb alle seizoenen van H2o - Just add water gezien haha. Ik hou gewoon van zeemeerminnen :face:
Schommelen doe ik ook nog. Loomen en WK beestjes heb ik een hekel aan..
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Jul 2014 09:45

Ik weet er nog een...

Ik vind One Direction heel erg leuk! (de liedjes dan, die jongens zou ik morgen tegen kunnen komen, maar zou ze niet herkennen)
<<

Sugarfall

Kletskop

Bericht 12 Jul 2014 11:44

Ik ga soms gewoon een tijdje zitten bellen blazen in mijn eentje, haha ik word daar echt rustig van en het is gewoon leuk!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Jul 2014 13:14

Ik vind kinderen voor kinderen nog steeds heel erg leuk. Gelukkig is dat vanwege mijn werk te verantwoorden :)
Volgende

Terug naar Algemeen