07 Jul 2014 17:09 door Anoniem117
Bijvoorbeeld een nieuw koffiezetapparaat (vorig weekend hebben we een nieuwe gekocht). We hebben gekozen voor Nespresso. Natuurlijk zouden we er het liefste een kopen met koffiemolen, verse bonen, maler etc. Kost ongeveer 1000 euro. Dat doen we dan niet. Maar we kiezen ook weer niet voor Senseo.
Positiebroek je hebt een hele mooie van 7 for all mankind. Kost 200 euro. Ik vind positiekleding niet belangrijk, dus bij H&M broek gekocht voor 40 euro. Sowieso koop ik geen spijkerbroek van 7 for all mankind, ook al zitten ze het allermooiste omdat ik ze te duur vind. En ik ben niet iemand die gaat wachten op de uitverkoop. Als ik een nieuwe broek wil, koffiezetapparaat of wat dan ook, dan wil ik het meestal ook meteen en wacht ik niet het moment af tot iets is afgeprijsd.
Oh, een bikini heb ik laatst ook gekocht. De bikini ibiza vond ik het mooiste, echt veruit het mooiste. Maar kost 180 euro. Is me dat een bikini waard? Nee eigenlijk niet. Dus ik heb er een bij de H&M gehaald.
En zo weeg ik dat per product af. Aan een jurk zal ik eerder 200 euro uitgeven dan aan een mooie broek. Ik koop wel een zonnebril voor 160 euro, maar ik geef niks uit aan gadgets.