Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Menno Buch overleden

<<

Anoniem291

Bericht 08 Jul 2014 20:23

Menno Buch overleden

Ik lees net op de RTL app dat Menno Buch is overleden, 62 jaar.
Wist wel dat hij ziek was, maar naar mijn idee was hij pas nog op tv maar dat was misschien dan toch een herhaling ofzo of hij is echt zo snel achteruit gegaan
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Jul 2014 20:25

Re: Menno Buch overleden

Jeetje, wist niet eens dat hij ziek was, en hij is inderdaad nog zo recent op tv geweest!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Jul 2014 20:25

Ik schrik er gewoon van!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jul 2014 20:26

Och ik las het net. Raar idee inderdaad, omdat je hem nog net op tv hebt gezien.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2014 20:26

ik schrok er best van. Ik dacht dat het wel aardig ging met hem. Zag onlangs een interview met hem en zijn vrouw bij van der vorst ziet sterren.
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2014 20:30

Oh wow, ook ik schrok er van!!
Wat sneu :(
<<

Anoniem125

Bericht 08 Jul 2014 20:30

Ik kende hem niet persoonlijk, dus heb er verder geen gevoel bij.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jul 2014 20:32

Wij kenden hem wel persoonlijk, vandaar dat wij er wel gevoel bij hebben? Joh!
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2014 20:33

Heel naar.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 20:38

Zure Mat schreef:Ik kende hem niet persoonlijk, dus heb er verder geen gevoel bij.

Nee, maar dat komt omdat jij sowieso een gevoelloos ding bent, natuurlijk.

Ik schrok er wel van, ik heb afgelopen week (?) nog Buch in de bajes gekeken en was altijd wel onder de indruk van hoe hij een programma neerzette. Ik ken hem dan ook niet persoonlijk, maar dan nog kan ik er wel gevoel bij hebben, ik ben er ook echt wel even stil van.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Jul 2014 20:45

Jeetje nee! Wat sneu!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 08 Jul 2014 20:48

Wat sneu! Was altijd onder de indruk van zijn programma Buch in de bajes.
<<

Anoniem125

Bericht 08 Jul 2014 20:50

Sorry, maar als ik van ieder sterfgeval hevig ontdaan zou raken, zou ik geen leven hebben. Er sterven iedere dag een paar duizend mensen en nee, ik ga daar niet de hele tijd verdrietig over zitten wezen.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jul 2014 20:52

Je hoeft toch ook helemaal niet verdrietig zitten te wezen. Maar er bestaat ook nog zoiets als medeleven toch?
<<

SDL

Kletskop

Bericht 08 Jul 2014 20:54

Ach nee joh, waarom zou je meeleven. Het is maar iemand van tv. ZM, je hebt helemaal gelijk hoor. Niet bij stilstaan en gewoon verder gaan met die banaan.
<<

Anoniem125

Bericht 08 Jul 2014 20:54

Medeleven met wie dan precies? Ik ken zijn familie niet, zijn vrienden niet. Dat iemand af en toe op televisie verschijnt betekent niet dat je diegene kent.
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2014 20:56

Zure Mat schreef:Sorry, maar als ik van ieder sterfgeval hevig ontdaan zou raken, zou ik geen leven hebben. Er sterven iedere dag een paar duizend mensen en nee, ik ga daar niet de hele tijd verdrietig over zitten wezen.

Ik zie hier niemand hevig ontdaan reageren of verdrietig. Er zijn ook mensen die aan medeleven doen.

Echt, wat ben jij een ontzettend schijtwijf. Ik vind het jammer dat je mensen hier nog steeds niet permanent kan blokkeren want zoveel diarree als jij je liegende bek uit kunt krijgen zie ik liever niet terug op mijn laptop.
<<

SDL

Kletskop

Bericht 08 Jul 2014 20:57

Mij doet het trouwens wel wat. Al kent hij mij niet, ik ken hem wel door zijn aanwezigheid op televisie en ik vind het erg dat hij is overleden aan die rotziekte en ik leef op afstand mee met de nabestaanden.
<<

Anoniem198

Bericht 08 Jul 2014 21:06

Ik las het net ook en schrik er ook van.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 08 Jul 2014 21:09

Ach ZM, wat ben je toch een zuurpruim!!!
<<

Anoniem125

Bericht 08 Jul 2014 21:15

Ik vind het gewoon altijd zo frappant dat overdreven gedoe over de dood van bekende Nederlanders. Laat de echte nabestaanden rouwen en ga niet overdreven zielig lopen doen. Je kent die man in het geheel niet.
<<

Anoniem124

Bericht 08 Jul 2014 21:16

Kan zure mat geen ban krijgen ofzo? Dit gaat nergens meer over en voegt niets toe.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 21:17

Charles schreef:Kan zure mat geen ban krijgen ofzo? Dit gaat nergens meer over en voegt niets toe.

Laatst ook al ergens geopperd maar toen heelden de burgemeesters zich heel wijselijk afzijdig.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 08 Jul 2014 21:18

Omdat iemands mening je niet aanstaan een ban geven? Dat zou een mooie boel worden op het forum.
Ja, alles wijst er op dat ze het doet om te provoceren, zoals in wel meer topics, maar feitelijk gezien kan het ook gewoon haar eigen mening zijn.

We blijven maar in herhaling vallen. Negeren, negeren, negeren. Ze blijft voer krijgen om te happen zo. Makkelijker kunnen jullie het niet maken.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 21:20

Zure Mat schreef:Ik vind het gewoon altijd zo frappant dat overdreven gedoe over de dood van bekende Nederlanders. Laat de echte nabestaanden rouwen en ga niet overdreven zielig lopen doen. Je kent die man in het geheel niet.

Maar... Maakt het mensen niet juist menselijk, mooi, als ze ergens van onder de indruk zijn? Dat betekent niet dat je hele tissue-dozen leeg snuft en snottert van verdriet, daar heeft niemand het over. Maar je kunt best ergens eventjes een beetje van onder de indruk zijn en iets heel jammer vinden. De wereld zou maar een saaie, grijze, ieder-voor-zich-wereld worden met allemaal mensen die nu beredeneren zoals jij.
Volgende

Terug naar Algemeen