Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 10 Jul 2014 15:10

3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Ik lees dit net op Telegraaf. Wat vinden jullie daar nou van?
Heb jij je zelf misschien ook ziekgemeld, of merk je het op je werk?

http://telegraaf.nl/r/22840068
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2014 15:12

Re: 3 x zoveel ziekmeldingen vandaag (door WK-kater?)

Ik heb verlof en mijn man is al ziek thuis sinds dinsdag.
2014 2016
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jul 2014 15:16

Oei dat is wel slecht.

Ik ben vandaag vrij maar ik was sowieso thuis gebleven gisteravond.
<<

Anoniem86

Bericht 10 Jul 2014 15:17

Ik vind het wel een beetje zwak, als je je 'ineens' ziek meldt na zo'n dag. Ik was gewoon vrij vandaag! En m'n vriend is gewoon thuis aan het werk vandaag, maar dat stond sowieso al op de planning.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Jul 2014 15:24

Mijn man is ook gewoon aan het werk terwijl hij vannacht pas om half 2 thuis was. En het 'zielige' is nog dat hij moet overwerken tot 9 uur vanavond. Maar dat wist ie van te voren en hij koos er zelf voor om ook naar de kroeg te gaan en laat te gaan slapen :)
<<

anoniem213

Bericht 10 Jul 2014 15:26

Ik voel me al heel de dag niet lekker, maar ik moet studeren. Als ik had moeten werken, was ik wel gegaan, maar ik voel me niet goed.
<<

Anoniem130

Bericht 10 Jul 2014 15:33

Haha, niet verrassend natuurlijk. Iedereem heeft het laat gemaakt en veel gedronken en in plaats vam euforie van de overwinning was er de teleurstelling van verlies. Dus die zullen met een dubbele kater zijn wakker geworden. ZWAK!
<<

Reva

Yipyapper

Bericht 10 Jul 2014 15:45

Heel triest.

'Gelukkig' ben ik al vanaf dinsdag ziek (wat wel balen is, want ik had juist vrij om heel veel dingen in huis te kunnen doen).
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 10 Jul 2014 15:48

Ik was om half 2 vannacht thuis en ben vandaag gewoon gaan werken, net zoals mijn collega's. Had mezelf er al op ingesteld dat het een zwaardere dag zou zijn na een korte nachtrust (om 7.30u opgestaan, te laat eigenlijk maar was nog op tijd) en dat was het ook maar alleen de eerste anderhal uur doordat ik moe was, de rest van de dag door omstandigheden.

Ik had het niet kunnen waarderen als collega's hierdoor thuis waren gebleven! Niemand werd verplicht om naar de wedstrijd te kijken, als je daar wel voor kiest dan moet je ook met de gevolgen omgaan.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem173

Bericht 10 Jul 2014 16:09

Echt belachelijk. Ik lag 2 uur in bed en moest om half zes op. Gewoon een normale dienst gedraaid ja met moeie benen maar je weet toch dat je moet werken. Zoek is zoek maar ik vind je echt een knakworst als je je ziekmeldt met een kater na gisteravond.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2014 16:22

Het is idioot. Als je het niet aankan, ga je vroeger naar bed. Jammer dan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jul 2014 16:31

Zielig.

Mijn man werd vannacht nét na de verlenging opgeroepen door het werk voor een storing, dus die moest bij zijn vrienden weg. Na die storing kwam hij thuis, zou hij in bed kruipen, gaat zijn telefoon wéér! Uiteindelijk ging hij om half 5 op bed en is hij om 9 uur de deur weer uit gegaan om te werken. Dat verdient dan weer respect :thumbup:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Jul 2014 16:43

Ik snap wel dat mensen echt heel teleurgesteld zijn, ik ben er zelf een beetje treurig door en ik ben niet echt een voetbalfan, ik heb dit toevallig heel erg gevolgd, maar ik denk wel dat echte voetbalfans zich een stuk rotter voelen nu. Maar ziekmelden vind ik wel ver gaan. Als het je zo erg raakt dan kun je uit zelfbescherming misschien beter maar niet kijken, de kans dat je geen wereldkampioen wordt is vele malen groter dan dat je wel wereldkampioen wordt, dus dan is de kans op een gebroken hart wel erg groot.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Jul 2014 16:44

Exogenesis schreef:Zielig.

Mijn man werd vannacht nét na de verlenging opgeroepen door het werk voor een storing, dus die moest bij zijn vrienden weg. Na die storing kwam hij thuis, zou hij in bed kruipen, gaat zijn telefoon wéér! Uiteindelijk ging hij om half 5 op bed en is hij om 9 uur de deur weer uit gegaan om te werken. Dat verdient dan weer respect :thumbup:

Dat heeft mijn man ook vaak, standby-dienst, een aantal keer 's nachts uit bed moeten en dan toch vroeg de deur uit, vaak voor 7 uur. Ik vind het knap dat hij het kan, ik zou kapot zijn.
<<

Jip

Bericht 10 Jul 2014 17:06

Ik ben ziek thuis... Al sinds dinsdag. Heb gisteren alleen maar de eerste helft gezien en toen ben ik naar bed gegaan.
Mijn vriend is gewoon gaan werken, weet eigenlijk niet eens hoe laat hij is gaan slapen...
<<

Anoniem105

Bericht 10 Jul 2014 17:12

Echt serieus, ik vind het bullshit. Ja, Nederland heeft verloren. Dan maar allemaal ziek melden? Buiten degenen die het al waren uiteraard, daar kan je ook niks aan doen? Zullen we dan ook maar gelijk 3 dagen van nationale rouw afkondigen? Ik kan hier écht niet tegen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Jul 2014 17:18

Ruby schreef:Echt serieus, ik vind het bullshit. Ja, Nederland heeft verloren. Dan maar allemaal ziek melden? Buiten degenen die het al waren uiteraard, daar kan je ook niks aan doen? Zullen we dan ook maar gelijk 3 dagen van nationale rouw afkondigen? Ik kan hier écht niet tegen.

En de vlaggen halfstok, ze hangen toch nog.
<<

Anoniem185

Bericht 10 Jul 2014 17:23

Ik hoorde het ook op de radio toen ik op weg was naar huis van mijn werk. Hoewel ik gisteren tot half twee wakker ben geweest, ben ik ook gewoon mooi gaan werken. Zoals het hoort.
<<

Anoniem105

Bericht 10 Jul 2014 17:58

Susan schreef:
Ruby schreef:Echt serieus, ik vind het bullshit. Ja, Nederland heeft verloren. Dan maar allemaal ziek melden? Buiten degenen die het al waren uiteraard, daar kan je ook niks aan doen? Zullen we dan ook maar gelijk 3 dagen van nationale rouw afkondigen? Ik kan hier écht niet tegen.

En de vlaggen halfstok, ze hangen toch nog.

Precies. En alle oranje producten de deur uit. Zwarte kleding aan. Want we hebben verloren. :palm:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Jul 2014 17:59

Ik heb wel gisteren mijn oranje hoeden in de kast gelegd en vandaag heb ik iets zwarts aan, maar dat laatste is toeval.
<<

Anoniem125

Bericht 10 Jul 2014 18:04

Wow! Ik merkte het vandaag inderdaad wel op mijn werk, veel afmeldingen en ook veel ander werk liep in de soep, omdat mensen er niet waren, ziek waren, of gewoon niet alert waren. Zelf heb ik maar twee uur geslapen vannacht. Ben gelijk na de wedstrijd naar huis gegaan, was om half 2 thuis (geen druppel gedronken), maar ik kon absoluut niet slapen. Teveel adrenaline en drukte in mijn lijf en het was ook erg benauwd en warm vannacht. Dus uiteindelijk sliep ik pas om 4 uur en moest ik om 6 uur weer op.

Echt een rotdag gehad, tien uur gewerkt, ongelofelijk gaar, maar niet gaan werken? Nee, dat doe ik echt niet zomaar.
<<

Anoniem87

Bericht 10 Jul 2014 18:38

Wij hadden geen extra ziekmeldingen gelukkig. Hoef je ook echt niet te flikken bij ons, we zitten al zo krap. Als je een kantoorfunctie hebt is dat toch anders denk ik. Maar we waren wel brak hoor allemaal vandaag!
<<

Anoniem88

Bericht 10 Jul 2014 18:46

Bij ons geen extra ziekmeldingen. En het kan natuurlijk zo zijn dat een aantal mensen gewoon écht ziek zijn geworden van een virusje of iets. Natuurlijk, als het aantal ziekmeldingen 3x zo hoog is dan neemt 2 op die 3 mensen hun werk kennelijk niet zo serieus. Maar ik ken ook iemand die gewoon écht ziek is geworden vannacht en die nu misschien wel moet opboksen tegen reacties zoals in dit topic. Ik vind zulke uitspraken dus ook wel een beetje gevaarlijk.
<<

Anoniem55

Bericht 10 Jul 2014 18:47

Bij ons was vandaag niemand ziek. Wij mochten vandaag een uurtje later beginnen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2014 18:55

Bij ons was niemand afwezig. Ik heb ook niet gemerkt aan mijzelf dat ik te weinig slaap heb gehad..totdat ik net het avondeten op had haha :sleep:
2016
Volgende

Terug naar Algemeen