Waarin ben jij krenterig?
Zijn er dingen waarin jij krenterig bent?
Carool schreef:Ik gebruik een theezakje heel vaak. Proef je niks van.
Mijn vriend plakt soms een elstar sticker op de kanzi appels. Zo gierig!

Romie schreef:Theezakjes gebruik ik ook 2x, dat gaat makkelijk en ik vind dat niet krenterig, eerder zonde om het zakje weg te gooien terwijl je er heel goed 2 kopjes van kan zetten.
Ik let op de aanbiedingen maar wil juist vooral niet krenterig overkomen, ik kocht laatst 6 flessen shampoo voor 1,95 en schaamde me bijna bij de kassa.

Ik weiger groenten en fruit in de winkel te kopen omdat 't op de markt lekkerder en véél goedkoper is.Dundas schreef:Romie schreef:Theezakjes gebruik ik ook 2x, dat gaat makkelijk en ik vind dat niet krenterig, eerder zonde om het zakje weg te gooien terwijl je er heel goed 2 kopjes van kan zetten.
Ik let op de aanbiedingen maar wil juist vooral niet krenterig overkomen, ik kocht laatst 6 flessen shampoo voor 1,95 en schaamde me bijna bij de kassa.
Waarom zou je je schamen? Zij maken zelf die aanbieding toch zo, blijkbaar is er dan veel vraag naar.
Heb afgelopen week nog 12 producten op de band bij de AH gegooid met een waarde van ca 30 euro...en slechts 1,17 afgerekend. Had 7 bonnen voor gratis producten, en de meerwaarde van die bonnen werden nog eens van mijn overige productwaarde afgetrokken. Dat boeit mij niets, caissière gaf mij zelfs groot gelijk. 
Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot], Marsy31