Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Fb wachtwoord niet wijzigen maar opvragen

<<

limbogirls82

Noob

Bericht 12 Jul 2014 12:47

Fb wachtwoord niet wijzigen maar opvragen

Hallo

Ik zit hier samen met mijn nichtje die een beperking heeft op het net te surfen.
Ze heeft een stress maand gehad en is nu vergeten wat haar wachtwoord is.
We zien allerlei mogelijkheden om een nieuw
wachtwoord te maken maar kun je ook je huidig wachtwoord opvragen?
Ik zag iets voorbijkomen dat dit zou kunnen met je fb gebruikersnaam ? Ik vind het nu niet meer terug.
(Veel) verschillende wachtwoorden zal haar chaos geven vandaar dat we willen proberen het huidige wachtwoord op te vragen en te blijven gebruiken.

Bedankt alvast !
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jul 2014 12:58

Re: Fb wachtwoord niet wijzigen maar opvragen

Volgens mij kan dat niet, uit veiligheidsoverwegingen.
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jul 2014 14:07

Waarom zou je dat willen? Je kunt toch net zo makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken?
De enige reden die ik kan bedenken om een wachtwoord op te vragen is dat je in iemand anders' FB account wil gluren.

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 12 Jul 2014 14:09

Elliot schreef:Waarom zou je dat willen? Je kunt toch net zo makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken?
De enige reden die ik kan bedenken om een wachtwoord op te vragen is dat je in iemand anders' FB account wil gluren.

My thoughts exactly. :)
<<

Anoniem122

Bericht 12 Jul 2014 14:48

Whatever schreef:
Elliot schreef:Waarom zou je dat willen? Je kunt toch net zo makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken?

My thoughts exactly. :)

+1

Als je nichtje dit wachtwoord niet meer weet, maakt het dus ook niet uit of je hetzelfde WW gebruikt of een nieuwe..
Klinkt als een enorm ongeloofwaardig verhaal.

Heel toevallig dat TO ook diegene was die een topic opende over over iemand op FB, en dat op dat account toevallig 2 foto's van 2 forummers stonden..
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jul 2014 15:12

Haha, ik wilde ook al posten net dat het me ook erg verdacht leek, zeker gezien de TO...
<<

Jente

Kletskop

Bericht 12 Jul 2014 15:49

Haha, inderdaad. En als dit echt zou zijn; je kunt toch gewoon een nieuw wachtwoord aanmaken en dan met dat wachtwoord inloggen en dan je wachtwoord weer veranderen naa je oude.
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 12 Jul 2014 17:22

Idd oordeel niet zo snel.
Dit ivm haar beperking en nee ik kan en hoef haar fb niet in.
Soms kun je inloggegevens toch opvragen en in je email ontvangen.
En dan kan ze zelf in haar mail kijken en zien wat de gegevens ook alweer waren.
Maar bedankt voor de oordelen. Zucht
<<

Anoniem130

Bericht 12 Jul 2014 17:24

Oh, ik denk niet dat je haar facebook in wilt hoor. Ik denk dat zij gewoon een slecht verzonnen smoes is.. :)
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 12 Jul 2014 20:58

Ik vind die opmerking nogal misplaatst. Nooit van mensen met een beperking gehoord, mantelzorgers, pedagogieken of dergelijke merk ik.
Ik stel gewoon een vraag meer niet.
Voor een email te kunnen lezen heb je ook een wachtwoord nodig ;-)
<<

Anoniem130

Bericht 12 Jul 2014 21:02

Ja hoor, genoeg, vind de combinatie van jouw verhalen alleen niet zo geloofwaardig overkomen. ;-)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2014 21:30

Volgens mij kan je hem enkel wijzigen. Vind ik ook meer dan logisch eigenlijk :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 12 Jul 2014 23:16

Je kunt het wachtwoord toch gewoon ergens opschrijven dan? Ik snap het probleem niet zo.

♥♥
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Jul 2014 23:24

limbogirls82 schreef:Idd oordeel niet zo snel.
Dit ivm haar beperking en nee ik kan en hoef haar fb niet in.
Soms kun je inloggegevens toch opvragen en in je email ontvangen.
En dan kan ze zelf in haar mail kijken en zien wat de gegevens ook alweer waren.
Maar bedankt voor de oordelen. Zucht

Ik ken geeneen website waar dat kan. Misschien dat het 10 jaar gwleden nog kon, maar tegenwoordig is dat echt niet meer veilig. Het zou namelijk beteken dat de organisatie achter de website toegang heeft tot de wachtwoorden.
Als je je wachtwoord vergeten bent dan krijg je of een link waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt vullen of je krijgt een mail met een (automatisch gegenereerd) wachtwoord waarmee je kan inloggen. Overigens moet je die uiteraard daarna wijzigen.
<<

Anoniem222

Bericht 12 Jul 2014 23:39

Hee, als je het wachtwoord hebt haal je dan meteen even die foto's er af? Thanks!
<<

Anoniem130

Bericht 13 Jul 2014 01:49

Harrison schreef:Hee, als je het wachtwoord hebt haal je dan meteen even die foto's er af? Thanks!

:good: :smile:
<<

Anoniem88

Bericht 13 Jul 2014 01:53

limbogirls82 schreef:Ik vind die opmerking nogal misplaatst. Nooit van mensen met een beperking gehoord, mantelzorgers, pedagogieken of dergelijke merk ik.
Ik stel gewoon een vraag meer niet.
Voor een email te kunnen lezen heb je ook een wachtwoord nodig ;-)

Ik snap de pedagogiek in dit verhaal niet zo, wat heeft dat met een wachtwoord op Facebook te maken?
<<

Anoniem304

Bericht 13 Jul 2014 09:37

Jorja ik wil je niet uit je bubbel slaan, maar iedere organisatie achter een website heeft toegang tot wachtwoorden.

Terug naar Algemeen