Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vrijdag! Wat zijn de weekendplannen voor deze week?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Okt 2014 09:29

Vrijdag! Wat zijn de weekendplannen voor deze week?

Het is weer vrijdag!
Ik zit nu op mijn werk, er zijn maar 3 (van de 40) mensen aanwezig dus het is hier lekker rustig. Vanavond ga ik met een vriendin even naar het dorp, schoenen ruilen en koffie drinken. Daarna naar de radio voor 'mijn' programma.
Morgen moet ik naar Texel. Ik was er vorige week zondag ook al, toen zijn we nog op familiebezoek geweest. Gister werden we gebeld dat mijn oom is overleden, heel onverwachts. Dus morgen gaan we daar weer heen voor de begrafenis. Ik schrok er heel erg van, maar hij erg dement dus het is misschien voor hem maar beter zo.
Zondag heb ik nog geen plannen.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 17 Okt 2014 09:31

Re: Vrijdag! Wat zijn de weekendplannen voor deze week?

Ik moet morgen werken tot elf uur s avonds, maar ik wil voor morgenochtend een lekkere brunch halen zodat we lekker in bed kunnen brunchen. Of op t balkon als t lekker weer is.
En zondag moet ik tot half vier werken en dan gaan we s avonds naar Jimmy Carr, een Britse comedian. Heel veel zin in.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Okt 2014 09:34

Sterkte morgen Elliot

Ik ga straks nog even aansluiten bij een les denk ik. De les is al begonnen, dezelfde les als die ik maandag heb gehad maar zit nog met wat vragen. Aan de andere kant kan ook de komende weken nog meer vragen opstellen en dan na de vakantie vragen gaan stellen.

Morgenochtend studeren, begin van de middag naar de markt en daarna de kroeg in. Ons kampioensfeest ( van de voorjaarcompetitie) eens gaan vieren ( fustje bier gekregen van anonieme sponsoren). Daarna uitkateren en geen grote plannen

Zondag ochtend staan mijn ouders om 9.30 op de stoep om in de tuin te komen werken.

Anoniem119

Bericht 17 Okt 2014 09:35

Wat naar trouwens Elliot, sterkte.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Okt 2014 09:39

Gecondoleerd Elliot!

Ik heb vandaag al weekend, en het is ook de eerste dag van mijn vakantie. Vandaag boodschappen doen en het huishouden. En vanmiddag alvast een beetje in de keuken staan, want vanavond komen mijn zus en nichten hier eten en daarna houden we een spelletjesavond.
Morgenochtend even een rondje door de stad en naar de markt.'s Middags misschien squashen en bij mijn oma langs. 's Avonds nog niets gepland. Zondag ook nog niet echt plannen, ik hoop op mooi weer, dat werd tot nu toe steeds voorspeld. Oh en ergens dit weekend mijn tas/koffer inpakken, want maandag gaan we voor een paar dagen naar Parijs. :D
<<

Anoniem122

Bericht 17 Okt 2014 09:42

Gecondoleerd Elliot!

Ik heb nog helemaal geen concrete plannen.. Voor mij is het op het moment iedere dag weekend eigenlijk :) Heb nog geen werk en ben ook nog niet echt bezig met mijn studie.
Misschien zondag even naar een vriendin, maar mijn auto moet gerepareerd worden dus wordt wat lastiger. We zouden eigenlijk weggaan misschien, zij zit in een rolstoel en de auto van haar moeder is afgekeurd dus ze zit beetje aan het huis gekluisterd.
Maarja dat gaat nu dus niet. Misschien alleen even het centrum in, kan gelukkig de bus pakken naar Eindhoven. Moet maar even kijken hoe of wat.
Verder moet ik nodig het huis opruimen, wilde eigenlijk een hoop spullen van mijn ex opruimen in dozen etc, maarja kan nu ook geen dozen gaan kopen, beetje lastig mee nemen op de fiets :thumbdown:
<<

Anoniem88

Bericht 17 Okt 2014 09:43

Gecondoleerd Elliot.

Ik heb al weekend, moet vanmiddag nog even een paar uurtjes oppassen. Morgen overdag heb ik weinig, waarschijnlijk gewoon het huishouden doen, en 's avonds gaan we naar vrienden van m'n vriend. En zondag naar Groningen, naar de oma van mijn vriend.
<<

Anoniem110

Bericht 17 Okt 2014 09:46

Elliot sterkte!

Vandaag werken, vanavond met mijn vriend naar een concert van zijn favoriete band.
Morgen overdag boodschappen doen en alles klaar maken voor ons feestje. We zijn beide jarig deze maand dus we vieren het morgen samen.
En dan zondag zal in teken staan van bijkomen hahaha
<<

Anoniem114

Bericht 17 Okt 2014 09:52

Elliot, sterkte morgen!!

Ik moet vandaag werken en hoop op een rustige dag want ik heb gruwelijk last van m'n rug. Morgen ook werken, lange dag van half 8 tot 19:00, dus morgenavond doe ik niks :D Zondag hoef ik maar een paar uurtjes, alleen even wat laatste administratieklusjes en even kijken of het goed gaat en daarna heb ik een paar dagen vrij :) Zondag gaan we eerst nog naar Walibi, naar Fright Night!
<<

Anoniem140

Bericht 17 Okt 2014 09:53

Mijn zoon heeft een studiedag dus we zitten lekker te chillen en een film te kijken, straks lekker het bos in en naar de markt, vanavond repetitie.
Morgen moet hij sporten en 's middags geen plannen, 's avonds gourmetten met de meiden van mijn trompetklas. En zondag relaxen.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Okt 2014 10:21

Vandaag werken 13-21 uur, daarna lekker voor de tv hangen en naar bed;
Morgen overdag leren voor mijn tentamen, daarna werken 17-00.30 uur;
Zondag om 10.00 uur alweer op het werk zijn voor een vergadering en aaneensluitend werken 12-17 uur. Daarna door naar mijn ouders want mijn vader is jarig! Druk bezet weekend dus, gelukkig maandag vrij!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem193

Bericht 17 Okt 2014 10:32

Sterkte morgen Elliot.

Snooki: Even een vraagje. Jouw werk is toch alleen in het weekend open? Hoe kan het dan dat jij ook door de week werkt?

Boodschappen doen morgenochtend. Verder quality time met de kids. We gaan net als gisteren een tent maken in de kamer, hangmatten onder de eettafel hangen (met draagdoeken die ik nog steeds heb), picknicken in de tent, zelf pizza maken, misschien even kleien met bloem.
<<

Anoniem 69

Bericht 17 Okt 2014 11:16

Ik wil in het weekend het één en ander aan m'n studie doen. Voor de rest heb ik nog geen specifieke plannen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Okt 2014 11:21

Vanavond wordt mijn auto gemaakt, door mijn nieuwe lief :angel: (dit klinkt nog steeds erg raar haha). Omdat het waarschijnlijk laat gaat worden, blijf ik daar slapen. En morgen zien we wel.

Zondag vertrek ik voor vier dagen naar Disneyland Parijs! Zin in :-)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2014 11:30

Jeej super leuk Caro, veel plezier alvast in Parijs!

Sterkte Elliot!

Ik ben gewoon een heel weekend vrij (tot nu toe) echt uniek want ik heb onwijs veel gewerkt de afgelopen tijd. Gisteren merkte ik dat ik een beetje aan het instorten ben dus het is wel heel fijn dat ik precies nu vrij ben.
Vanmiddag moet ik een sollicitatiebrief schrijven en daarna heb ik echt weekend! Jeeuj
Vanavond wijn drinken met Harri, Marni, Carrie, Lavendel, Jules (huh, ik weet serieus even niet of dit wel jouw forumnaam is nu?? haha) en Poubelle in Utrecht. Morgen ga ik met een vriendin naar Amsterdam (ADE) en dan zondagochtend weer terug. Zondag lekker uitbrakken thuis en misschien dan zondagavond toch werken maar ik hoop het niet. Oh en heel misschien ga ik zondag trouwens naar Zeeland, als het echt zo'n mooi weer wordt als ze voorspellen wil ik graag naar het strand. Lekker half Nederland door treinen dus maar wel heel leuk :smile:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Okt 2014 11:32

Vanmiddag ga ik met L. En mijn vriendin Barcelona in, daar lunchen, rondstruinen en misschien ook avondeten.
Zaterdag ga ik met L., mijn vriendin, haar man en hun twee kinderen een wandeling in de bergen maken.
Zondag word mijn vriendins dochter 1, dat gaan we vieren en dan gaan we naar de dierentuin van barcelona.
Maandag vlieg ik weer naar NL
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 17 Okt 2014 11:53

Leuk weekend voor de boeg Pompoen!

Gecondoleerd Elliot.

Mijn kinderen zijn dit weekend mee met mijn schoonouders, dus wij hebben het rijk alleen; wat een heerlijk vooruitzicht. Morgen gaan we even Den Haag in, daarna Scheveningen en dan daar een hapje eten. Zondag heb ik een babyshower bij mij gepland voor mijn vriendinnetje. Maandag heb ik vrij genomen en ben ik helemaal alleen thuis. Heerlijk, ga de hele dag in mijn pyjama hangen en allemaal films, series enz kijken.
<<

Anoniem100

Bericht 17 Okt 2014 12:57

Sterkte Elliot!

Ik heb heerlijk een lang weekend vrij! Vandaag beetje in huis rommelen en bijkomen van het drukke werken afgelopen dagen. Morgen boodschappen doen en verder nog geen plannen...Zondag afhankelijk van het weer misschien naar een museum, onze jaarkaart loopt komende week af en hopen er nog 1 keertje gebruik van te maken. Dan hebben we 'm er ruimschoots uit.

Fijn weekend iedereen alvast!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Okt 2014 13:03

ik heb nu al weekend. Vandaag niet veel bijzonders heb erge hoofdpijn.Vanavond even naar de media markt.
Morgen verder met mijn wandbord en man gaat verder met een bak maken voor onder de tafel.
zondag geen idee misschien even ergens wandelen als het mooi weer is

elliot sterkte
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 17 Okt 2014 13:03

Sterkte Elliot.

Ik moet het hele weekend werken. Ik heb er weinig zin in geloof ik, het seizoen is af, dus het is wachten op gasten.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2014 13:11

Vanavond ga ik gezellig bij een vriendin eten.
Morgen heb ik een mini-reünie met een aantal mensen van de basisschool. Gaan met elkaar lunchen.
Zondag repetitiemiddag van orkest.

Verder vooral lekker uitslapen beide dagen :)
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Okt 2014 14:16

Gecondoleerd & sterkte Elliot.

Vandaag: ik heb vanmorgen gewerkt en moet straks even naar de dokter voor voeding- en dieetadvies. Daarna wil ik even boodschappen doen en ook wat huishoudelijke taken.
Morgen; even naar Maastricht om te kijken of er nog treinkaartjes zijn bij de Kruidvat, misschien nog wat winkeltjes in en sowieso nog wat boodschappen die we in België niet hebben of (veel) duurder zijn. En ik wil ook nog wat huishoudelijke taken doen die dag en de was wegwerken.
Zondag: uit eten met familie van mijn vriend. Zijn oma is afgelopen dinsdag jarig geweest en daarom gaan we gezellig Grieks eten.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem149

Bericht 17 Okt 2014 15:15

Gecondoleerd Elliot.

Ik ben vandaag vrij. Vandaag even met mijn neefje knuffelen en spelen en vanavond voetbal kijken en op tijd naar bed.
Morgen ook vrij, maar word om 8:30 uur al opgehaald om een dag te gaan shoppen met mijn oma, tante, moeder en nichtje, gezellig! Morgenavond wijntjes drinken op een verjaardag.
Zondag moet ik werken van 7:00 uur tot 14:00 uur, daarna genieten van waarschijnlijk de laatste zomerdag dit jaar.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Okt 2014 15:35

Gecondoleerd en sterkte Elliot!

Lauren, wat leuk! Fijn weekend en veel plezier :D

Zometeen komt mijn vriend gezellig langs en morgen reizen we af naar mijn ouders om alvast hun 25 jarig huwelijk (van a.s. maandag) met de hele familie te vieren door morgen uit eten te gaan. Daarna blijven we daar slapen en ergens zondag in de middag terug. Dan nemen we gelijk mijn fiets mee vanuit daar, omdat ik hier nu geen fiets meer heb (oud barrel, achtergelaten bij fietsenmaker omdat maken duurder was dan de fiets zelf)

Een heel weekend met mensen die ik lief heb dus en het beste nog een heel weekend met mijn vriend :love:

(Nu alleen me nog wat beter voelen)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem185

Bericht 17 Okt 2014 16:46

Ik ben dit weekend 'vrij'! Morgen heb ik musical kick-off (we gaan een thema bedenken en de verhaallijn verzinnen). Verder moet ik nog wat huiswerk maken...
Volgende

Terug naar Algemeen