Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat zou jij doen?

<<

Anoniem74

Bericht 15 Jul 2014 20:35

Wat zou jij doen?

Wanneer je met een kar door de bouwmarkt rijdt, dreumes in het zitje, aan de kant moet voor een voorbijganger die erlangs wil, en de dreumes daardoor aan een pot verf trekt........boem, vloer onder de verf.

Zou je in zo'n situatie aanbieden om dit te vergoeden?
Laatst gewijzigd door Anoniem74 op 15 Jul 2014 21:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jente

Kletskop

Bericht 15 Jul 2014 20:38

Re: Wat zou jij doen?

Ik zou dan als bouwmarkt niet eisen dat de klant betaalt. Als klant zou ik dus ook niet willen betalen, vind dat klantonvriendelijk als ze dat wel verwachten.
<<

Anoniem111

Bericht 15 Jul 2014 20:39

Is een bouwmarkt daar niet voor verzekerd? Supermarkten zijn ook verzekerd voor producten die klanten stuk laten vallen volgens mij.
<<

Anoniem119

Bericht 15 Jul 2014 20:42

Geld betalen aan wie?

Aan de bouwmarkt? Nee.

Aan de desbetreffende persoon als er verf op zijn/haar kleding is gekomen? Ja.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jul 2014 20:48

Marin schreef:Geld betalen aan wie?

Aan de bouwmarkt? Nee.

Aan de desbetreffende persoon als er verf op zijn/haar kleding is gekomen? Ja.

Mee eens.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem74

Bericht 15 Jul 2014 20:49

Het overkwam ons dus deze avond. Natuurlijk ook een emmer van 45 euro....
Hebben aangeboden om te helpen opruimen, maar dat hoefde niet. Verder werd er ook niet naar gevraagd hoe dit kwam, maar toch.

In de auto voelden we ons een beetje ongemakkelijk. Omdat we wellicht konden weten dat een kleintje zo'n emmer uit het schap kan trekken wanneer de kar tegen de stelling staat.....maargoed, we moesten wel uitwijken voor een ander.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jul 2014 20:51

Vind niet dat ze dat kunnen verwachten van de klant, het is vervelend maar het kan gebeuren.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jul 2014 20:56

Maar werd er van je verlangd dat je ging betalen?

Natuurlijk het is aan de prijs verf of saus, maar zo'n ongelukje kan gebeuren. Ik zou me er ook wel rot om voelen.
<<

Anoniem74

Bericht 15 Jul 2014 21:01

O sorry, lees nu wederom de tekst en het staat er niet duidelijk, ik zal de openingspost aanpassen. Nee, ik bedoel meer of je het zou aanbieden. Ze begonnen er niet over.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jul 2014 21:03

Ik zou denk ik mijn excuses maken, en aanbieden helpen op te ruimen. Maar denk niet dat ik gelijk aan zou bieden om iets te vergoeden.
<<

Fiene

Bericht 15 Jul 2014 21:04

Tangerine schreef:Ik zou denk ik mijn excuses maken, en aanbieden helpen op te ruimen. Maar denk niet dat ik gelijk aan zou bieden om iets te vergoeden.

Dit idd.
<<

Anoniem57

Bericht 15 Jul 2014 21:24

Misschien troost de gedachte je dat die emmer verf de bouwmarkten zelf waarschijnlijk maar 20 euro kost qua inkoop. Nog een bedrag, maar wel een stuk minder.

Ik vind dat je er niks aan kan doen, zou mijn excuses aanbieden maar verder er niet om malen.
<<

Anoniem74

Bericht 15 Jul 2014 21:33

Ja, dat klopt eigenlijk ook wel parel, maar voelde mij wel flink opgelaten. En de oudste de hele winkel door "mamaaaaa......x (naam broertje) is stout geweest en heeft alle verf op de grond gegooid".
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jul 2014 21:35

Nee zou ik niet aanbieden. Vind het ook een rare vraag, want daar zijn ze gewoon voor verzekerd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 15 Jul 2014 21:35

Nee, zoiets kan gebeuren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Kaat

Kletskop

Bericht 15 Jul 2014 21:45

Als oud bouwmarkt medewerker kan ik je ook verzekeren dat de bouwmarkt niet verwacht dat jij betaalt en/of opruimt. Die gedachte is bij mij (en ook bij mijn collega's) nooit opgekomen om aan de klant te vragen het te betalen. Het gebeurt regelmatig en je wordt al snel een pro in het snel opruimen van de verf.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Jul 2014 07:43

Ik stootte per ongeluk een keer een klein glazen potje om, ik moest het zelf opruimen en betalen. Ik was te verbaasd om assertief te zijn en heb netjes 10 euro gegeven.

Terug naar Algemeen