Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welke Smiley ben jij?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2014 21:02

Welke Smiley ben jij?

Even zin in wat onzin:

Welke Smiley ben jij?

Wie heeft er woorden nodig om uit te drukken wat hij wil zeggen, als er ook leuke emoticons bestaan? Beantwoord de volgende 9 eenvoudige vragen en kom je erachter welke Smiley je bent.

http://nl.what-character-are-you.com/d/nl/59/index/219.html?utm_source=Facebook&utm_medium=desktop&utm_campaign=trafficcheck
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2014 21:03

Re: Welke Smiley ben jij?

Je bent een

;-)

Je bent een knipogende Smiley. Het leven is voor jou veel te aangenaam om serieus genomen te worden. Je weet dat er voor elk probleem een oplossing bestaat, en pakt het probleem liever aan dan er urenlang over te discussiëren.

En daar kan ik me best wel in vinden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jun 2014 21:09

e bent een
:-)
Je bent een vriendelijke Smiley. Met je onweerstaanbare goede humeur sta je positief in het leven, wat er ook gebeurt. Dankzij je authentiek karakter en je gevoel voor harmonie ben je zowel bij vrienden als bij je collega's populair.
Afbeelding
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2014 21:10

Je bent een

:-/

Je bent een sceptische Smiley. Je gelooft niet alles wat je leest. Voordat je iets gelooft, controleer je liever eerst zelf de feiten. Dat maakt je ook tot een onomkoopbare vriend, waarop men in moeilijke tijden steeds kan rekenen.

KLOPT!
30-04-2017
<<

Anoniem291

Bericht 13 Jun 2014 22:10

Je bent een
:-|
Je bent een niet te beïnvloeden Smiley. Je bent nooit onder de indruk want je hebt het allemaal al gezien. Je rijke schat aan ervaringen maakt je immuun voor onrealistische dromen en valse beloften. Maar tegelijkertijd ben je ook een betrouwbare vriend in nood.

Nou weet niet wat ik hiervan moet vinden. :confused:
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jun 2014 22:16

Je bent een

:-P

Je bent een vrijmoedige Smiley. Je hebt het een beetje moeilijk met de autoriteiten, en je aanvaardt enkel regels wanneer deze voor jou zinvol lijken. Omdat je van nature vrolijk bent en altijd met een grap klaar staat, kan niemand echt lang boos op je blijven.

Moeilijk met autoriteiten vind ik alleen echt nergens op slaan. De rest klopt wel aardig.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Jun 2014 22:35

Je bent een
:-o
Je bent een verbazende Smiley. Het leven is voor jou een uniek avontuur. Elke dag gebeuren er nieuwe en verrassende dingen, zelfs de kleinigheden van het dagelijks leven kunnen onverwachte emoties bieden. Met jou bestaat er geen verveling.
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Jun 2014 23:31

Je bent een

:-D

Je bent een vrolijke Smiley. Aan alles wat je doet of wat het leven met zich meebrengt, vind je de positieve kant. Dat maakt je in moeilijke tijden een echte zonneschijn, in wiens aanwezigheid niemand lang treurig kan blijven.

Doet mijn forumnaam eer aan :wink:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jun 2014 23:35

Wie had dit verwacht?

Je bent een :D
Je bent een vrolijke Smiley. Aan alles wat je doet of wat het leven met zich meebrengt, vind je de positieve kant. Dat maakt je in moeilijke tijden een echte zonneschijn, in wiens aanwezigheid niemand lang treurig kan blijven.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 14 Jun 2014 08:36

Je bent een
:-D
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 14 Jun 2014 08:45

Jezzie schreef:Je bent een
Je bent een verbazende Smiley. Het leven is voor jou een uniek avontuur. Elke dag gebeuren er nieuwe en verrassende dingen, zelfs de kleinigheden van het dagelijks leven kunnen onverwachte emoties bieden. Met jou bestaat er geen verveling.

Ik ook.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 14 Jun 2014 09:03

Hoochie schreef:Je bent een
Je bent een niet te beïnvloeden Smiley. Je bent nooit onder de indruk want je hebt het allemaal al gezien. Je rijke schat aan ervaringen maakt je immuun voor onrealistische dromen en valse beloften. Maar tegelijkertijd ben je ook een betrouwbare vriend in nood.

+1.
Ook geen idee wat ik er van moet denken. Nu veranderd heel mijn leven omdat ik niet beinvloedbaar blijk te zijn. :cheering:

Anoniem 63

Bericht 14 Jun 2014 10:44

Ik wist niet wie één van die schurken in een Disneyfilm was... Nu zullen we nooit weten wat voor smiley ik ben :cry:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Jun 2014 11:40

Je bent een
Je bent een sceptische Smiley. Je gelooft niet alles wat je leest. Voordat je iets gelooft, controleer je liever eerst zelf de feiten. Dat maakt je ook tot een onomkoopbare vriend, waarop men in moeilijke tijden steeds kan rekenen.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem168

Bericht 15 Jun 2014 11:43

Peyton schreef:Je bent een
Je bent een sceptische Smiley. Je gelooft niet alles wat je leest. Voordat je iets gelooft, controleer je liever eerst zelf de feiten. Dat maakt je ook tot een onomkoopbare vriend, waarop men in moeilijke tijden steeds kan rekenen.

Bij mij kwam dit er ook uit.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Jun 2014 12:07

Je bent een vriendelijke Smiley. Met je onweerstaanbare goede humeur sta je positief in het leven, wat er ook gebeurt. Dankzij je authentiek karakter en je gevoel voor harmonie ben je zowel bij vrienden als bij je collega's populair.

Klopt over het algemeen helemaal! Goede humeur lukt mij niet altijd maar ik probeer wel altijd positief te zijn..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 15 Jun 2014 12:58

Hier ook de vriendelijke smiley!
<<

Anoniem55

Bericht 15 Jun 2014 13:01

Je bent een
Je bent een verbazende Smiley. Het leven is voor jou een uniek avontuur. Elke dag gebeuren er nieuwe en verrassende dingen, zelfs de kleinigheden van het dagelijks leven kunnen onverwachte emoties bieden. Met jou bestaat er geen verveling.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Jun 2014 09:59

Je bent een
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Jun 2014 10:05

:-P
Je bent een vrijmoedige Smiley. Je hebt het een beetje moeilijk met de autoriteiten, en je aanvaardt enkel regels wanneer deze voor jou zinvol lijken. Omdat je van nature vrolijk bent en altijd met een grap klaar staat, kan niemand echt lang boos op je blijven.

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 16 Jun 2014 10:52

Elliot schreef::-P

Ik ook en het klopt wel redelijk.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Jun 2014 13:29

'Je glas is...'

halfleeg staat er niet bij! De test klopt niet :face: Tssss...

Ik ben dan ook een:

Dat klopt dan weer wel.
<<

Anoniem104

Bericht 18 Jun 2014 14:02

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 27 Aug 2014 15:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Jun 2014 14:07

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Jun 2014 17:28

Wow Exo en cotton die omschrijvingen vind ik echt goed bij jullie passen!

♥♥
Volgende

Terug naar Algemeen