Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Oorlog in Europa?

<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 26 Jan 2024 06:50

Oorlog in Europa?

Ik las dit artikel:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... -prepshops

Verwacht jij dat er oorlog komt in Europa/Nederland?
En heb jij geluisterd naar de navo militair en een noodpakket klaar staan?
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Jan 2024 07:18

Re: Oorlog in Europa?

Als je dit anderhalf jaar geleden aan mij gevraagd had was het antwoord anders geweest. Rusland Oekraïne loopt nu al zo lang dat ik weinig gekke dingen meer verwacht. Het is ook al zo lang bezig dat ik niet verwacht dat Poetin nog andere landen aan gaat vallen. Ik verwacht eerder dat Poetin komt te overlijden en het land dan flink in opstand komt. De man is 71 wat de gemiddelde levensverwachting in Rusland is. Voor mannen zelfs 66. Daarbij schijnt hij qua gezondheid ook niet optimaal te zijn.
2015 💙
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Jan 2024 10:30

Aan de ene kant denk ik ook dat Poetin eerder zal komen te overlijden inderdaad. Maar op dit moment staan er mensen dagen in de rij om steun te geven aan Boris Nadezjdin zodat hij mee kan doen aan de presidentsverkiezingen. Ik denk dat dat nog wel de nodige ellende op gaat leveren en dan sluit ik aanslagen in Europa ook niet uit. Die man is heel onberekenbaar.

Ik heb wel dingen klaar staan voor nood maar moet er nog eens kritisch naar kijken.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 27 Jan 2024 07:07

Ik hoop dat hij eerder komt te overlijden maar als Trump weer president wordt, gaat dat wel invloed hebben.
Aan de ene kant denk ik dat het wel mee valt maar aan de andere kant wil ik niet naïef zijn.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 28 Feb 2025 20:28

Ik kon even geen ander topic vinden wat hierbij aansluit, maar t begint wel uit de hand te lopen met trump. Het wordt steeds gekker met die man!
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 28 Feb 2025 20:58

Ja dat denk ik al de hele week. Het is echt bizar wat hij allemaal doet. Maar hoe hij reageert op Zelenski is echt te gek voor woorden. Ik ben echt benieuwd wat de toekomst ons brengt. (En of we Vance hierna krijgen)
<<

Maple

Kletskop

Bericht 28 Feb 2025 21:05

Valt hem toch tegen dat hij de oorlog in Oekraïne niet binnen een dag opgelost krijgt denk ik.

Ik vind het maar spannend en heb er een naar gevoel bij, maar ik wil me er niet te druk om maken. Ik hou me maar voor dat de meeste mensen normaal kunnen beredeneren en dat er gelukkig maar een paar gekken op de wereld rondlopen zoals Trump. Jammer dat een aantal daarvan nou net aan de touwtjes trekt in de VS...
Ik hoop maar dat er steeds meer Trump-aanhangers zijn die tot inzicht komen dat die man geen realistisch beeld van de wereld heeft.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 28 Feb 2025 21:11

Ik ben die hoop wel een beetje kwijt na zijn vorige ambtstermijn en alle chaos en shit van toen en dat er nog steeds zoveel mensen op hem stemmen.

Ik vind die ruzie met Trump wel beangstigend, ik ben bang dat we hem nodig hebben en dat hij dat dondersgoed weet.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2025 13:13

Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat we geen bondgenoot meer zijn van Amerika. Ik vind t wel heel spannend wat er nu gaat gebeuren.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Mrt 2025 13:32

Ik merk dat ik er onrustig van wordt. Vooral omdat het zo ongrijpbaar is. Ook het feit dat er door Rusland bijvoorbeeld heel erg veel gespioneerd is. Trump die in de VS bezig is op een manier waarvan ik gedacht had dat we toch wel van WO2 geleerd hadden. Het feit dat feiten er niet meer toe doen en gewoon verdraaid worden door een van de machtigste mannen ter wereld. Ik denk regelmatig ‘had trump maar 2 opvolgende termijnen gehad’. De 4 jaar die ertussen hebben gezeten hebben hem zeer onberekenbaar gesmaakt.
2015 💙

Terug naar Nieuws & actualiteiten