Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wallen

<<

Daby

Noob

Bericht 01 Jul 2026 17:57

Wallen

Wat werkt nu echt?

Het wordt steeds erger sinds ik 40 ben geworden. Laatst zag ik een foto van mijzelf en ik krijg nu echt van die vocht kussentjes onder mijn ogen, met make up kan ik het inmiddels ook niet verbergen.

Ik let op wat ik eet en probeer voldoende te slapen maar het lijkt echt meer een leeftijdsding te zijn. Als ik dan op internet zoek kom ik uit op dure cremes of pads of onder het mes...

Ik heb nu van de koeling strips gekocht die je in de vriezer kunt leggen en in klopt ook iedere morgen van de buitenkant naar binnen omdat ik ergens heb gelezen dat je dan het vocht afdrijft. Alleen merk ik geen verbetering.

Wie heeft de tip?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jul 2026 20:14

Re: Wallen

Bij mij helpt vooral om meer dan voldoende water drinken. Facecupping schijnt ook goed te helpen om afvalstoffen goed af te voeren, dat doe ik pas sinds gisteren dus daar kan ik je nog niet over reviewen. 😄

Verder Remescar Wallen crème, dat werkt ook echt maar voelt de hele dag wel trekkerig aan.

Wil je wat intensiever behandelen dan kan je nog een traangootfiller overwegen of een operatie. Maar dat is denk ik vooral als je wallen bestaan uit vetophopingen en werkt geloof ik maar tijdelijk. Familieleden van mij hebben dit gedaan, is wel mooi geworden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jul 2026 20:17

Overigens denk ik dat dit weer ook niet helpt doordat je nu meer vocht vast houdt.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jul 2026 20:32

Zelf nooit geprobeerd maar ik heb al meer dan eens gehoord dat sperti (ja die aambeienzalf) zou helpen bij wallen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Daby

Noob

Bericht 01 Jul 2026 21:14

Oh ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van facecupping Sogood! Laat maar weten of het wat doet.

En dat heb ik ook wel eens gehoord High heels, aambeien zalf is ook tegen een zwelling natuurlijk. Wie weet ga ik het proberen!

En dit weer zal inderdaad ook niet mee helpen. Het zal er vast bij horen, vanmorgen viel mij ook al op dat ik als ik net wakker ben de huid net boven mijn borst ook wat plooerig is, dat trekt gelukkig wel vrij snel weer weg maar ik voel mij dan echt oud worden haha.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Jul 2026 13:12

Aambeienzalf ontrekt vocht, maar droogt dus ook je huid heel erg uit.

Vriendin van mij heeft baat bij botox...
♡30-04-2017

Terug naar Lichaam & gezondheid