10 Mei 2025 21:07 door Marit Eline
Aii confronterend topic dit, ik doe te weinig. Ik wandel redelijk veel (ook lange afstanden rond de 20 km) maar is dat sporten? Daarnaast zwem ik soms baantjes in de zomer. Maar verder?
Het lijkt me heel fijn om een sportgroepje/team te hebben. Een paar jaar geleden heb ik 2x meegetraind met een 30+ groep van damesvoetbal, was superleuk maar kreeg al heel snel last van mijn knie (terwijl ik dat normaal nooit heb) dus leek me toch niet zo handig, ik wil geen blessures. Hardlopen heb ik ook gedaan, ook tussen de zwangerschappen in, maar ben nu na de geboorte van de jongste (is nu 2) nog niet weer begonnen. Heb soms nog last van stuitje/bekken bij ver wandelen, dus ik durf niet zo goed. Ik zou ook graag krachttraining willen doen, maar ik vind binnen in zo'n sportschool sporten echt vreselijk. Ik wil gewoon buiten sporten. Iets van bootcamp ofzo lijkt me leuk, maar is hier niet in het dorp. Dus tja. En ook een chronisch gebrek aan tijd, daarom komt het er op het moment ook allemaal niet zo van. Maar slap excuus, mijn man wielrent wel standaard 2x per week, dus zou ik het ook moet kunnen.