Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Last van periode eisprong

<<

Anoniem269

Bericht 19 Okt 2019 13:16

Last van periode eisprong

Het laatste half jaar heb ik echt heel veel last van mijn eisprong. Voorheen had ik dan wel een beetje buikpijn rond die periode maar nu is de pijn soms zo hevig dat het lijkt op een flinke menstruatie buikpijn. Het duurt dan ook echt een dag of vier en dan moet ik echt met een paracetamol en een kruik op de bank liggen. De pijn zit echt in mijn onderbuik en het voelt als buikkramp wat naar mijn heupen straalt. Ook verlies ik veel dik slijm.

Ik gebruik geen anticonceptie. Van de pil word ik bloedchagrijnig en een spiraal oid zie ik niet zitten. Maar wat kan ik er dan aan doen? En waarom is het ineens zo erg? Meer meiden die hier erg last van hebben en wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

Mijn hoofdpijn is trouwens ook erger geworden. Een week voor mijn menstruatie begint het en dan heb ik zeker 1,5 week dagelijks wel hoofdpijn. Zal dit allemaal met het ouder worden te maken hebben ofzo? ?‍♀️
<<

Anoniem269

Bericht 19 Okt 2019 13:18

Re: Last van periode eisprong

Oh chips verkeerde pijler. Kan deze verplaats worden naar Lichaam & Gezondheid burgemeesters?
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 19 Okt 2019 14:04

Re: Last van periode eisprong

Misschien vind je in dit topic wat tips en herkenning: pijnlijke-ovulatie-t29477.html?hilit=ovulatie#p1111191
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem269

Bericht 19 Okt 2019 17:07

Re: Last van periode eisprong

Dat topic had ik nog niet gezien. Bedankt Taeda :)

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers